eMAG are 4000 de magazine înscrise în marketplace, evoMAG intră pe piața de asigurări, Floria.ro crește cu 80% în semestrul 1 2017, iar BT lansează un pachet cu operațiuni nelimitate pe tranzacții online pentru IMM-uri

 

→ eMAG a înregistrat un avans de 74% al numărului de magazine înscrise în Marketplace, până la 4.000

În oferta eMAG sunt prezente peste 1,4 milioane de produse din 1.600 de categorii. Categoriile cu cel mai mare număr de magazine partenere sunt Home & Deco, Produse de copii, Do-it-yourself și Fashion. Platforma înregistrează lunar peste 20 de milioane de vizite. Până la finalul anului, vânzările realizate pe platformă vor ajunge la 29% din totalul vânzărilor eMAG, spun reprezentanții companiei.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/emag-a-inregistrat-un-avans-de-74-al-numarului-de-magazine-inscrise-in-marketplace-pana-la-4-000-17111957


→ evoMAG intră pe piața asigurărilor

evoMAG intră pe piața asigurărilor, urmând ca, pentru început, clienții să poată achiziționa polițe RCA, iar în lunile următoare să poată accesa și asigurări de călătorie și de locuințe.  evoMAG estimează vânzarea a 10.000 de polițe de asigurare într-un an. Noua gamă de produse și servicii din oferta evoMAG este dezvoltată în parteneriat cu Destine Broker de Asigurare.

Sursa – https://www.profit.ro/must-read/evomag-intra-pe-piata-asigurarilor-17107156


→ Afacerile gigantului Inditex in Romania depasesc 1,3 miliarde lei. Zara vinde cel mai mult

Gigantul spaniol detine pe plan local toate cele opt branduri ale sale: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Oysho, Massimo Dutti si Uterque. Acesta din urma a fost adus pe plan local la inceputul anului, cand a deschis primul magazin din tara in Baneasa Shopping City. Uterque, care comercializeaza genti, incaltaminte, bijuterii si accesorii, dar si articole vestimentare, era prezent pe piata romaneasca doar prin intermediul magazinului online, care vinde inca de anul trecut. Grupul Inditex detine in Romania 123 de magazine pentru toate brandurile, dar si shop-uri online pentru fiecare.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Companii/212704/afacerile-gigantului-inditex-in-romania-depasesc-1-3-miliarde-lei.html


→ Profesorii de informatica din Romania primesc 30.000 de dolari de la Google

Uniunea Profesorilor de Informatica din Romania a primit un grant de 30.000 de dolari din partea Google pentru crearea unei comunitati online dedicata profesorilor care predau informatica la gimnaziu. Proiectul numit InfoGim isi propune o mai buna pregatire a profesorilor de informatica si imbunatatirea calitatii orelor de profil. Proiectul InfoGim pe care UPIR il va dezolva cu grantul oferit de Google va demara in septembrie 2017.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Social/212720/profesorii-de-informatica-din-romania-primesc-30-000-de-dolari-de-la-google.html 


→ Serviciul cora.ro se lanseaza la Ploiesti

Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu va fi disponibil si la cora Ploiesti, incepand cu 26 iulie 2017. Astfel, ploiestenii vor beneficia de cel mai nou serviciu oferit de cora, prin care pot primi produsele la ei acasa, printr-un singur click. Pe langa Ploiesti, serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu a fost implementat pana acum la Bucuresti, Constanta, Cluj si Bacau.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/212710/serviciul-cora-ro-se-lanseaza-la-ploiesti.html


→ Creste cererea consumatorilor din UE pentru cumparaturile online transfrontaliere

Editia din 2017 a Tabloului de bord al conditiilor pentru consumatori arata ca tot mai multi consumatori din UE fac cumparaturi online si ca increderea acestora in comertul electronic a crescut, in special in ceea ce priveste achizitiile online din alte tari ale UE. Desi conditiile pentru consumatori s-au imbunatatit in general de la ultimul tablou de bord, nivelul de incredere, cunostintele si gradul de protectie variaza inca foarte mult de la o tara la alta.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/212709/creste-cererea-consumatorilor-din-ue-pentru-cumparaturile-online-transfrontaliere.html


BT lansează pentru IMM-uri un pachet cu operațiuni nelimitate pentru tranzacțiile online

IMM-urile vor avea acces la operațiuni nelimitate la BT şi zero costuri bancare adiționale pentru tranzacții online şi prin instrumente de debit. Pachetul Nelimitat lansat de cei de la BT oferă clienților libertate de mişcare prin posibilitatea de a primi şi de a face oricâte plăți fără costuri în plus.

Sursa – http://www.startupcafe.ro/finantari/operatiuni-imm-banca-transilvania.htm


→ ContentSpeed: Potenţialul de creştere pe piaţă locală de retail online încă e enorm.

În prezent, doar 5% din comerţul modern activează şi în mediul online, ceea ce înseamnă că încă mai e mult loc de creştere pe segmentul IT care furnizează soluţii de comerţ electronic – de la platformă şi până la servicii de publicitate online.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/contentspeed-potentialul-de-crestere-pe-piata-locala-de-retail-online-inca-e-enorm-doar-5-din-comertul-traditional-e-activ-si-online-16646048


→ Rovinieta şi taxa de pod de la Feteşti-Cernavodă pot fi plătite prin aplicaţia e-rovinieta.ro

Rovinieta şi taxa de pod de la Feteşti-Cernavodă (peaj) pot fi plătite prin intermediul aplicaţiei de mobil e-rovinieta.ro, disponibilă şi pentru Android, dezvoltată de Uniunea Naţională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR), potrivit unui comunicat transmis miercuri. Aplicaţia de mobil e-rovinieta.ro poate fi descărcată gratuit din Google Play şi Apple Store.

Sursa – http://www.zf.ro/eveniment/rovinieta-si-taxa-de-pod-de-la-fetesti-cernavoda-pot-fi-platite-prin-aplicatia-e-rovinieta-ro-16635707


→ Businessul Floria a crescut cu 80% în primul semestru 2017, la 8,2 milioane de lei

„Faţă de 2016, avem o creştere de aproape 80%, în principal pentru că depozitul en-gros şi amenajările peisagere sunt două direcţii dezvoltate în special în a doua parte a anului trecut, în prima jumătate practic nu existau, iar reţeaua de florării a crescut cu 3 spaţii (AFI Cotroceni, Băneasa Shopping City şi Ploieşti)”, a precizat directorul general pentru diviziile offline ale Floria. În ceea ce priveşte vânzările online, acestea au înregistrat o creştere anuală de 20% în primul semestru al acestui an, florăria online generând astfel 37% din totalul afacerilor realizate în această perioadă.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/businessul-floria-a-crescut-cu-80-in-primul-semestru-2017-la-8-2-milioane-de-lei-16628088


→ L’Oreal a ajuns la afaceri de 60 mil. euro în România și ia în calcul deschiderea de noi magazine

Gigantul francez a intrat pe piaţa magazinelor monobrand în primăvara anului 2015, când a deschis primul magazin sub brandul Kiehl’s, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni. Astăzi, a ajuns la şapte magazine, patru Kiehl’s şi trei NYX Professional Make-up, în Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Constanţa. Și tot ca parte a strategiei de dezvoltare, producătorul de cosmetice ia în calcul posibilitatea lansării unor magazine online proprii, în special pentru anumite branduri, aşa cum este NYX Professional Make-up, care se adresează ”unei generaţii foarte digitalizate”.

Sursa – http://www.capital.ro/loreal-a-ajuns-la-afaceri-de-60-mil-euro-in-romania-si-ia-in-calcul-deschiderea-de-noi-magazine.html

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*