Flipkart este refuzată de Snapdeal dar acțiunile sale cresc, Amazon distribuie noul film al lui Woody Allen, Lyft și Disney devin parteneri iar Google monitorizează cumpărături offline și fuzionează YouTube Red și Google Play Music

 

Snapdeal respinge în final oferta Flipkart, alegând o cale independentă de a-și continua operațiunile.

Snapdeal acceptase în urmă cu câteva zile oferta de 900 de milioane USD de preluare din partea Flipkart. Snapdeal a încheiat discuțiile alegând o cale independentă – un model Snapdeal 2.0, așa cum au declarat reprezentanții companiei. Snapdeal a avut o perioadă bună, fiind profitabilă. Este de așteptat ca prin vânzarea unor active compania să se poată susține singură. (sursă)

 

GrubHub și Groupon devin parteneri.

Cele două companii au anunțat încheierea unui parteneriat strategic pe piața din SUA. Utilizatorii americani vor putea avea acces la peste 55.000 de restaurante pentru livrare atunci când vor accesa ofertele Groupon. GrubHub va avea astfel acces la cei peste 31,6 milioane de utilizatori ai Groupon, care va putea oferi promoții de la restaurantele și partenerii GrubHub. (sursă)

 

Facebook achiziționează Ozlo, start-up care dezvoltă asistenți AI.

Prin această mișcare, Facebook va putea oferi experiențe îmbunătățite în cadrul Messenger. Ca parte a înțelegerii, Facebook va primi acces la tehnologia Ozlo și la echipa sa de 30 de angajați. Ozlo va întrerupe funcționarea aplicațiilor sale și serviciilor API. Tehnologia Ozlo a fost inițial folosită pentru a ajuta userii cu restricții dietare să găsească restaurante potrivite pentru dieta lor. Tehnologia a fost extinsă către previziuni meteo, descoperirea de afaceri locale și filme în cinematografe locale. (sursă)

 

Lyft încheie un parteneriat cu Disney.

Disney Parks va introduce astfel servicii de transport on-demand în cadrul anumitor locații din parcurile sale, ca un bonus pentru oaspeții săi. Serviciul va utiliza Minnie Vans, mașini customizate să arate ca Minnie Mouse, celebrul personaj. Vehiculele de 6 locuri vor duce oaspeții către orice destinație din cadrul Walt Disney World Resort din Orlando, Florida. (sursă)

 

Ingenico extinde integrarea sistemelor de plată Alipay în Europa.

Prin acordul semnat recent, turiștii chinezi vor putea să plătească în magazinele din Europa folosind portofelul digital al celei mai mari companii procesatoare de plăți. Ingenico a creat un sistem la cheie prin care orice comerciant va putea accepta plăți prin Alipay. Funcționalitățile sistemului au fost integrate în cadrul unei aplicații instalate pe un POS, indiferent de țară, limbă vorbită sau monedă. (sursă)

 

Tencent ar putea investi 400 de milioane USD în Ola.

Tencent se află în discuții cu cea mai mare companie de ride-hailing din India în vederea unei potențiale investiții care ar putea mări valoarea Ola la peste 4 miliarde USD. De asemenea, Ola ar dispune de mai multe lichidități pentru a putea concura cu Uber la nivel local. Un ziar local a afirmat că Ola a avut discuții similare și cu Microsoft. (sursă)

 

Vanguard evaluează Flipkart la 13,7 miliarde USD, o creștere de la 11,56 miliarde USD.

EBay, Microsoft și Tencent au investit 1,4 miliarde USD în gigantul e-commerce indian în martie anul acesta. Vanguard a evaluat o acțiune Flipkart la 107,78 USD pe 31 mai, o creștere de 57% de la 68,73 USD față de trimestrul precedent. În urma finanțării celor 3 mari companii, o acțiune Flipkart a fost evaluată la 128 USD, cu 64% mai mult față de prețul de 77 USD din urmă cu 3 luni. (sursă)

 

Amazon va distribui propriile sale filme, intrând pe calea spre a deveni un studio de film de sine stătător.

Primul film pe care Amazon îl va distribui va fi Wonder Wheel al lui Woody Allen. Filmul va avea premiera în cinematografe pe 1 decembrie 2017 și este de așteptat să fie nominalizat la Oscar. Amazon a început să producă și să distribuie filme în 2015. Până acum, compania a apelat la studiouri independente pentru producție și distribuție, însă de acum își va distribui independent propriile filme. (sursă)

 

Venmo, aplicația de plăți online P2P a PayPal, încheie un nou trimestru de succes.

Utilizatorii Venmo au efectuat tranzacții în valoare de 8 miliarde USD în trimestrul 2 2017, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 103%. Este al 16-lea trimestru consecutiv cu o creștere de 3 cifre al companiei. Plățile prin Venmo reprezintă 7,5% din volumul total de plăți al PayPal. Reprezentanții PayPal afirmă că userii de plăți P2P cresc durata de viață a clienților pe zona de plăți online. (sursă)

 

Stitch Fix a depus documentația pentru IPO, la o evaluare între 3 și 4 miliarde USD a companiei.

Compania de 5 ani trimite pachete cu articole de îmbrăcăminte și accesorii personalizate pentru fiecare client. Stitch Fix utilizează o combinație de algoritmi și stiliști pentru a adresa gusturile fiecărui user. Clienții plătesc o taxă inițială de 20 USD pentru styling, bani care pot fi folosiți pentru a cumpăra hainele pe care le vor păstra și primesc un discount de 25% la achiziția întregului pachet. Stitch Fix a anunțat că a devenit profitabilă în anul fiscal 2016, generând venituri de 730 de milioane USD. (sursă)

 

Spotify are în prezent 60 de milioane de abonați.

În mai puțin de 5 luni compania a mărit numărul de abonați cu 10 milioane. Spotify a angajat recent consultanți financiari în vederea unei listări pe bursa din New York. Compania a declarat în iunie că pierderile operaționale s-au mărit, însă și veniturile au crescut. Datorită creșterii numărului de abonați, avansul Spotify față de cel mai apropiat competitor, Apple Music, s-a mărit. (sursă)

 

Serviciile Google Play Music și YouTube Red vor fuziona.

Știrea vine în urma unei relatări de presă. Cele două servicii vor forma un nou serviciu de streaming. Google afirmă că utilizatorii vor primi notificările necesare cu mult timp înainte de efectuarea schimbărilor. Un abonament YouTube Red include și un abonament gratuit la Google Play Music. Abonații la Google Play Music beneficiază de asemenea de membership gratuit în YouTube Red. Este posibil ca utilizatorii să nu fie conștienți de aceste beneficii. (sursă)

 

Sistemele de advertising ale Google care monitorizează achizițiile din magazinele fizice în urma traficului online ar putea fi supuse unei evaluări din partea autorităților de reglementare din SUA.

Acest lucru a fost luat în calcul din cauza unei plângeri la FTC în cadrul căreia a fost solicitată întreruperea serviciului Store Sales Measurement al Google. Programul a fost introdus chiar în 2017. Conform grupurilor de activism pe zona de privacy, Google strânge date pe care nu are voie să le strângă, precum detalii legate de carduri bancare, starea de sănătate sau viața privată a consumatorului. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*