Kingfisher achiziționează Praktiker, Vola.ro are venituri nete de 5,9 mil. euro, Dedeman deschide un nou magazin la Iași, iar Foodpanda are cu 40% mai multe comenzi în prima jumătate a lui 2017

 

→ Venituri nete de 5,9 milioane euro pentru Vola.ro. Cea mai scumpă vacanță vândută – peste 17.400 de euro. Cea mai lungă călătorie – 40 de nopți, cel mai ieftin bilet de avion vândut – 2,4 euro

Vola.ro a înregistrat  venituri nete de aproape 5.9 milioane de euro din vânzarea biletelor de avion, a vacanțelor, a city break-urilor și a altor servicii turistice, un plus de 43% față de 2015. În prima jumătate a anului, Vola.ro are un avans de 26% față de aceeași perioadă a anului 2016.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/turism/venituri-nete-de-5-9-milioane-euro-pentru-vola-ro-cea-mai-scumpa-vacanta-vanduta-peste-17-400-de-euro-cea-mai-lunga-calatorie-40-de-nopti-cel-mai-ieftin-bilet-de-avion-vandut-2-4-euro-17125569


→ Dedeman, un nou magazin la Iași, după o investiție de peste 16 milioane de euro

Retailerul de materiale de construcții și amenajări interioare Dedeman a inaugurat, marți, încă un magazin în Iași, prin care îl va înlocui pe cel amplasat în cartierul Manta Roșie din oraș, anunță compania. Noua unitate, ridicată pe Bulevardul Primăverii, are o suprafață de peste 15.000 de metri pătrați, dublă față de cea magazinului pe care îl înlocuiește, și o parcare de 440 de locuri. Investiția s-a ridicat la 16,5 milioane de euro, iar echipa de angajați din noul magazin numără 227 de personae, dintre care circa 50 sunt oameni noi.

Sursa – https://www.newmoney.ro/dedeman-un-nou-magazin-la-iasi-dupa-o-investitie-de-peste-16-milioane-de-euro/


→ Foodpanda.ro: Comenzile online pentru mâncare au crescut cu 40% în S1 2017

Numărul de comenzi de mâncare online înregistrate pe platforma foodpanda.ro a înregistrat în prima jumătate a acestui an un avans de 40% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, creşterea datorându-se investiţiilor în marketing precum şi evoluţiei pieţei totale de profil. Cele mai mari rate de creşteri ale comenzilor online de mâncare s-au înregistrat în Cluj-Napoca şi Timişoara.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/foodpanda-ro-comenzile-online-pentru-mancare-au-crescut-cu-40-in-s1-2017-16665346


→ Tranzactia anului in bricolaj: Gigantul Kingfisher cumpara Praktiker de la omul de afaceri Omer Susli

Kingfisher, cel mai mare lant de bricolaj european, companie care a intrat in Romania in anul 2013, prin achizitia operatiunilor Bricostore, a ajuns la un acord cu proprietarul lantului de magazine Praktiker, Omer Susli, pentru achizitia operatiunilor grupului specializat in comertul cu materiale de constructii si solutii pentru amenajarile interioare.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Real-Estate/212915/exclusiv-tranzactia-anului-in-bricolaj-gigantul-kingfisher-cumpara-lantul-de-bricolaj-praktiker-detinut-de-omer-susli.html


→ 55.000 Euro – 100.000 Euro de la stat: S-a anunțat când încep programele Comerț și Microindustrializare

Firmele mici și mijlocii din România vor putea obține, în anumite condiții, fonduri nerambursabile de la stat de maximum 250.000 de lei (aprox. 55.000 de euro), respectiv 450.000 de lei (aprox. 100.000 euro) în anul 2017, prin programele Comerț și Microindustrializare, pentru care s-au anunțat deja datele la care vor fi lansate.

Sursa – http://www.startupcafe.ro/finantari/fonduri-firme-comert-microindustrializare.htm


→ Sandu Băbăşan, CEO Blugento: 6 din 10 români vor face cel puțin o achiziție online de pe mobil până la finalul anului

6 din 10 români intenționează să facă achiziţii online direct de pe telefonul mobil, în următoarele 6 luni, potrivit studiului „Online shopping de pe telefonul mobil” solicitat de Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce bazate pe platforma Magento.Rezultatele studiului relevă importanța tot mai mare a dispozitivelor mobile în procesul de achiziție online, în condițiile în care 4 din 10 respondenți declară că fac cumpărături online lunar, iar 3 din 10 utilizează telefonul mobil sau tableta pentru astfel de tranzacții.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/07/31/studiu-infografic-sandu-babasan-ceo-blugento-6-din-10-romani-vor-face-cel-putin-o-achizitie-online-de-pe-mobil-pana-la-finalul-anului/


→ Strategie de diversificare: Kaufland își face propriile malluri

Lanțul german de hipermarketuri Kaufland România a inaugurat  în cadrul magazinului său bucureștean din zona Barbu Văcărescu prima sa zonă de food court, ce cuprinde restaurante, patiserii și cafenele. De asemenea, în cadrul acestui proiect pilot, nemții lansează un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului, după un concept de open mall. Modelul urmează să fie extins treptat și în alte magazine din rețea.

Sursa – https://www.newmoney.ro/strategie-de-diversificare-kaufland-isi-face-propriile-malluri/


→ Bancpost lanseaza B.Digital, o platforma prin care clientul poate sa obtina online raspuns despre eligibilitatea accesarii unui credit

Bancpost lanseaza o platforma digitala de produse de creditare, B.Digital, prin care clientul poate initia online aplicatiile la imprumutul de nevoi personale sau pentru cardul de credit. Banca promite ca orice client va primi in cel mult 30 de minute un raspuns cu privire la eligibilitatea pentru respectivul produs.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/212852/bancpost-lanseaza-b-digital-clientul-poate-initia-online-un-credit.html


→ Autovit.ro: Eliminarea timbrului de mediu a dus la explozia pieţei. Tranzacţiile cu maşini second-hand au crescut cu 130% în primele şase luni din 2017.

Tranzacţiile cu maşini second-hand au avut un avans de 130%, înmatriculările de maşini noi au crescut cu 27%, iar cele de maşini second-hand din import au urcat cu 86%, depăşind 250.000 de unităţi în primul semestru din 2017, în România, conform unei analize publicate luni de Autovit.ro.

Sursa – http://www.zf.ro/auto/eliminarea-timbrului-de-mediu-a-dus-la-explozia-pietei-tranzactiile-cu-masini-second-hand-au-crescut-cu-130-in-primele-sase-luni-din-2017-marca-preferata-a-romanilor-16661882


→ Şefa hotelului Saturn din sudul litoralului. Jumătate din turişti şi-au rezervat sejururile pe internet. După insolvenţa Mareea Comtur a scăzut încrederea în agenţii

„Turiştii şi-au rezervat sejururi de cinci –şase zile pe site-urile de rezervări, prin booking.com sau pe site-ul hote­lului. Jumătate din turişti au venit prin re­zervări făcute pe internet. Tot mai mulţi  s-au orientat către site-urile de re­zer­vări după insolvenţa tourope­ra­to­rului Mareea Comtur de anul trecut. A apărut o oarecare neîncredere în agen­ţiile de turism“, spune Linica Stan, im­pli­cată în administrarea businessului ho­telier alături de fiul şi soţul ei.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/sefa-hotelului-saturn-din-sudul-litoralului-jumatate-din-turisti-si-au-rezervat-sejururile-pe-internet-dupa-insolventa-mareea-comtur-a-scazut-increderea-in-agentii-16679122

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*