Uber livrează pentru Amazon în Singapore și extinde serviciul Freight, Amazon cumpără drepturile de televizare în Marea Britanie pentru ATP World Tour iar Alibaba lansează un magazin online de lux

 

WeChat lansează Cashless Day.

Peste 700.000 de comercianți au participat la evenimentul Cashless Day al Tencent în 2016. Anul acesta, utilizatorii WeChat Pay vor primi reduceri pentru plățile efectuate între 1 și 7 august, reducerile fiind valabile pentru achiziții pe 8 august. Alte beneficii includ cupoane de cumpărături. 14% din chinezi nu folosesc numerarul, 26% având un maxim de 12 USD zilnic în cash asupra lor. (sursă)

 

SoftBank investește 250 de milioane USD în Kabbage, platformă de împrumuturi pentru IMM-uri.

Kabbage are peste 115.000 de clienți și a acordat peste 3,5 miliarde USD în împrumuturi prin intermediul platformei sale automatizate. Platforma folosește un set foarte mare de date pentru a stabili scoruri de credit. Kabbage a obținut până în prezent 500 de milioane USD finanțare. Infuzia de capital va fi folosită pentru extinderea pe alte piețe și diversificarea produselor financiare. (sursă)

 

Yelp vinde Eat24 către GrubHub pentru 288 de milioane USD.

Yelp a stabilit că Eat24 se potrivește mai bine în cadrul GrubHub, Yelp fiind practic o companie centrată pe zona de conținut informațional despre restaurante. Eat24 se află pe o piață extrem de concurențială. Yelp a avut venituri de 209 milioane USD în trimestrul 2, în creștere cu 20% față de aceeași perioadă din 2016. (sursă)

 

Etsy raportează primul trimestru profitabil de la T1 din 2016.

Compania a raportat venituri nete de 11,7 milioane USD în T2 2017, o creștere considerabilă față de pierederea de 7,3 milioane USD din T2 2016. Veniturile brute au fost de 102 milioane, o creștere de 19%. Etsy a declarat că vânzările sale totale vor înregistra o creștere de 12% în T3. Creșterea se datorează reducerilor de personal, cheltuielilor și costurilor de programare și focusului pe serviciile dedicate artizanilor. (sursă)

 

Snap se află în discuții în vederea achiziției ZeroZero Robotics, companie chineză care produce drone.

Tranzacția s-ar putea situa între 150 și 200 de milioane USD. ZeroZero produce o dronă la un preț accesibil, 500 USD. Această dronă plutește în aer și permite înregistrarea de clipuri video. Snap urmărește îmbunătățirea tehnologiei cu care lucrează după lansarea Snap Spectacles. Compania speră ca astfel să se diferențieze și să obțină o sursă solidă de venituri în afara advertising-ului. (sursă)

 

Alibaba inaugurează Luxury Pavilion, o nouă secțiune cu articole premium și branduri de lux în cadrul platformei Tmall.

Mișcarea face parte din New Retail Initiative a Alibaba prin care compania se adresează consumatorilor online înstăriți din China. Pe noua platformă sunt prezente articole fashion, ceasuri, produse de beauty, cosmetice și chiar mașini de lux de la branduri precum Burberry, Hugo Boss, Maserati sau LVMH. Aceste companii au magazine proprii pe platforma Tmall. (sursă)

 

Amazon achiziționează drepturile de televizare în Marea Britanie pentru ATP Tour.

Conform Guardian, Amazon a avut o ofertă mai bună față de Sky Sports. Acesta este primul acord major pe zona de drepturi de televizare de evenimente sportive în afara SUA. Oferta Amazon este estimată la 12 milioane USD pe an. Sky a avansat 9,6 milioane USD pe an. (sursă)

 

Amazon folosește Uber pentru livrările din Singapore.

Amazon folosește șoferi Uber pentru livrările last-mile. Vânzările Prime Now cu livrare în 2 ore au crescut considerabil. Aplicația Amazon Prime Now a înregistrat 11.000 de descărcări în Singapore între 27 și 30 iulie. Comenzile solicită foarte mult logistica Amazon, care a fost nevoită să recurgă la modalitatea inedită de livrare. (sursă)

 

Uber extinde serviciul Freight.

Uber Freight a fost inițial disponibil în Texas pentru transporturi către California, Arizona, Chicago, Georgia și Carolina de Sud și de Nord. Uber a actualizat aplicația Freight și a adăugat personalizări pentru șoferii săi. Uber Freight poate face recomandări privind încărcăturile în funcție de istoricul șoferilor și rutele preferate. Uber va lansa și un serviciu de transporturi la nivel local. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*