Amazon adaugă un nou filtru pentru recenzii și creează un portofoliu semnificativ de branduri proprii, Apple va lansa un smartwatch 4G iar Alibaba încheie un parteneriat cu Marriott

 

Iflix obține 133 de milioane USD finanțare.

Iflix este un serviciu simiar cu Netflix din Asia care oferă streaming pe piețele emergente. Runda de finanțare a fost condusă de conglomeratul media Hearst. Serviciul are prețul de 3 USD pe lună în 19 țări datorită expansiunii în Orientul Mijlociu și Africa. Până acum, Iflix a obținut 300 de milioane USD finanțare și a fost evaluat la 500 de miliarde USD. În martie, Iflix a raportat 5 milioane de utilizatori înregistrați. (sursă)

 

Amazon extinde vânzările C2C în India prin demararea acestui serviciu în 3 orașe adiționale.

Serviciul Amazon Local Finds este acum prezent și în Mumbai, Hyderabad și Chennai și permite persoanelor să se înregistreze drept comercianți pe marketplace pentru a vinde articole la mâna a doua către alți indivizi din oraș. Local Finds are până acum 30.000 de seller pe platformă și 20.000 de listinguri live pentru orașe ca Bengaluru. Cele mai vândute articole: cărți, jocuri video, muzică și filme. (sursă)

 

Banca rusească VTB și Alipay încheie un parteneriat.

VTB a început recent să achiziționeze comercianți pentru serviciile de plată Alipay în peste 120.000 de locații cu POS. Procesul este de așteptat să ofere benficii către peste 1 milion de turiști chinezi. În iulie, Alipay a anunțat un parteneriat cu Departamentul de Transport Public din Moscova. Pe viitor, turiștii chinezi vor putea utiliza Alipay pentru a cumpăra bilete de autobuz sau metrou. (sursă)

Alibaba și Marriott încheie un parteneriat.

Cele două companii își vor pune la un loc baza de cunoștințe legate de experiențele de călătorie ale turiștilor chinezi. Prin noul acord se vor livra servicii de planning de călătorie, experiențe de călătorie VIP și beneficii exclusive către cluburile de membri ale fiecărei companii. Marriott va acepta Alipay și magazinul lanțului hotelier va fi prezent pe Fliggy, platforma de servicii de travel a Alibaba. (sursă)

 

Netflix achiziționează publisherul de benzi desenate Millarworld.

Este prima achiziție a Netflix. Brandul Millarworld include serii celebre de benzi desenate, precu, Kick-Ass sau Kingsman, deși aceste din urmă titluri nu fac parte din acord. Această achiziție este similară cu strategia Disney, care a cumpărat Marvel Studios în 2009 și a produs mai multe filme de succes bazate pe supereroii Marvel. Astfel, Netflix mărește numărul de genuri de filme pe care le poate produce. (sursă)

 

YouTube adaugă mobile chat.

YouTube va permite utilizatorilor să partajeze clipuri video către contactele lor direct din cadrul aplicației sale mobile pentru Android și iOS. Chat-ul va include și posibilitatea adăugării de text, emoji și invitarea a până la 30 de contacte în conversație. Acest nou serviciu a fost din ianuarie în teste pe piața din Canada. Astfel, YouTube poate fi folosită ca aplicație de chat. (sursă)

 

Procesatorul de plăți Paysafe este preluat de un consorțiu de fonduri operat de Blackstone și CVC Capital.

Tranzacția se ridică la 3,9 miliarde USD. Paysafe oferă carduri pre-plătite și portofele online care sunt extrem de populare printre clienții cazinourilor online. Paysafe a acceptat oferta consorțiului privind prețul acțiunilor sale: un bonus de 60% față de prețul acțiunilor de la începutul lui 2017. Odată cu migrarea clienților de la cash către metode digitale deplată, procesatoarele de plăți online au crescut în valoare, la fel și numărul preluărilor și fuziunilor din acest sector de business. (sursă)

 

Amazon deține un portofoliu semnificativ de branduri proprii.

Prin AmazonBasics, retailerul vinde produse proprii dintr-o gamă largă de categorii. Aceste branduri nu există în afara Amazon. Există 19 branduri deținute de Amazon și care vând produse sau au pagini de produse pe Amazon: Arabella (lenjerie), Beauty Bar (cosmetice), Denali (unelte), Pinzon, Scout + Ro, Single Cow Burger, Happy Belly sau Franklin & Freeman. (sursă)

 

Bitcoin a atins săptămâna trecută un nou maxim istoric, de peste 3000 USD per unitate.

Săptămâna a început cu împărțirea Bitcoin în două. Anumite piețe de exchange, precum Coinbase sau Kraken, au evaluat o unitate Bitcoin la peste 3000 USD, după ce în urmă cu o lună prețul era de 485 USD per unitate. Tot în 2017 Bitcoin a depășit în premieră valoarea de 2000 USD. Astfel, capitalizarea totală de piață a Bitcoin se ridică la peste 50 de miliarde USD. (sursă)

 

Amazon lansează Themes, un nou filtru pentru recenziile clienților.

Odată cu acest nou filtru, în aplicația mobile Amazon se vor putea vizualiza cele mai frecvente cuvinte folosite în recenziile lăsate de clienți și userii vor putea ajunge printr-un tap către o secțiune filtrată a acelor recenzii care includ termenul căutat. Termenul va fi de asemenea evidențiat cu galben în cadrul recenziilor, fiind mai ușor de reperat de ochii cititorilor. (sursă)

 

Apple plănuiește lansarea primului Apple Watch cu conectivitate 4G până la finalul anului.

Smartwatch-ul va permite efectuarea unor task-uri multiple fără necesitatea de conectare la un iPhone. Modemurile LTE pentru noul smartwatch vor fi furnizate de Intel, după ce fostul furnizor Qualcomm a avut o dispută legală cu Apple. Apple se află deja în discuții cu operatori telecom din SUA și Europa pentru oferirea versiunii celulare a produsului.  (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*