ASOS deschide al doilea centru de distribuție din SUA, Amazon obligă anumiți comercianți din SUA să livreze în maxim 8 zile, vânzările SoftBank cresc, iar Tencent cumpără drepturi de streaming pentru competiții europene de fotbal

 

Didi și Careem încheie un parteneriat strategic.

Ca parte a parteneriatului, Didi Chuxing a făcut și o investiție în compania de ride-hailing din Orientul Mijlociu. Cele două părți vor împărtăși cunoștințele accumulate pe zona de tehnologie pentru transport inteligent, dezvoltare de produse și operațiuni de transport. Careem are 12 milioane de clienți și 150.000 de șoferi în 80 de orașe din 13 țări. Didi are peste 400 de milioane de utilizatori în peste 400 de orașe din lume. (sursă)

 

Disney anunță renunțarea la parteneriatul cu Netfix în 2019 și lansarea propriului serviciu de streaming.

Disney va renunța la acordul de distribuție în contextul unor preluări. Disney va achiziționa o participație de 42% din BAMTech, companie asociată cu Major League Baseball, pentru 1,48 miliarde USD, ceea ce îi va acorda o participație totală de 75% din companie. De asemenea, Disney va lansa un serviciu de streaming în colaborare cu ESPN la începutul lui 2018. (sursă)

 

Alphabet: Următorul miliard de utilizatori de internet va folosi vocea și video pentru a comunica.

Conform Alphabet, următorul miliard de useri de internet va fi diferit de primul miliard. În acest nou val se vor afla cetățenii mai puțin educați ai planetei, care vor putea fi online pentru prima oară datorită smartphone-urilor low-end, abonamentelor ieftine cu date incluse și aplicațiilor intuitive care le vor permite navigarea în ciuda analfabetismului. În acest context, giganții tech se văd nevoiți să recupereze terenul pierdut în fața companiilor locale care au abordat deja noul segment de piață. (sursă)

 

Tencent testează un sistem de scoring pentru creditele de consum.

Prin această mișcare, Tencent ascute lupta cu Alibaba pentru o cotă cât mai mare din piața chineză de plăți mobile în valoare de 5,5 trilioane USD. Ant Financial a lansat platforma Sesame Credit în urmă cu 2 ani. Tencent urmărește lansarea unui serviciu similar, care va calcula riscul privind creditarea utilizatorilor folosind date din istoricul social și financiar al acestora. (sursă)

 

O companie deținută de unul dintre consilierii lui Vladimir Putin vizează obținerea unei finanțări de 100 de milioane USD pentru facilitarea mining-ului de bitcoin pentru antreprenorii ruși.

Russian Miner Coin (RMC) va organiza o ofertă inițială de monedă, în cadrul căreia investitorii vor putea folosi unități bitcoin sau Ethereum pentru a cumpăra cupoane RMC. Aceste cupoane vor acorda dreptul la 18% din venturile obținute cu echipamentul de mining al companiei. RMC va folosi chipuri semiconductoare economice proiectate în Rusia pentru sateliți. Această mișcare va aduce Rusia în poziția de a concura China pe piața de bitcoin mining. (sursă)

 

ASOS va deschide al doilea centru  de distribuție din SUA în urma unei investiții de 40 de milioane USD.

ASOS a efectuat această mișcare pentru a susține creșterea vânzărilor pe ceea ce speră că va deveni una dintre principalele sale piețe. Noul centru va fi deschis în Atlanta Georgia. Compania mai deține o astfel de locație în Ohio. ASOS are o capitalizare de piață de 6,5 miliarde USD și vânzări anuale de 1,9 miliarde USD. Compania operează pe peste 20 de piețe internaționale. (sursă)

 

Lonely Planet lansează o aplicație de călătorii intitulată simplu Trips.

Aplicația are un design similar cu al Instagram și oferă imagini de înaltă calitate ale obiectivelor turistice din întreaga lume. Ca și website-ul Lonely Planet, Trips oferă călătorilor o modalitate facilă de a-și împărtăși experiențele și de a descoperi noi zone. Trips este a doua aplicație a Lonely Planet, după lansarea Guides, aplicație care oferă sfaturi de la experți locali și care a fost descărcată de 1 milion de useri. (sursă)

 

SoftBank investește 1 miliard USD în Fanatics, site e-commerce cu articole sportive.

Noua rundă de finanțare duce valoarea de piață a Fanatics la 4,5 miliarde USD. Compania licențiază articole sportive și gestionează vânzări de echipament pentru echipe și ligi sportive din mai multe țări. Printre investitorii săi se numără National Football League (NFL) și Major League Baseball (MLB). (sursă)

 

Amazon obligă anumiți comercianți de pe marketplace-ul său să micșoreze timpul de livrare la maxim 8 zile.

Conform unui e-mail către comercianți third party de cărți, DVD-uri și CD-uri, distribuitorii din 48 de state americane vor trebui să livreze articolele comandate într-o fereastră de 4 – 8 zile. Până acum, comercianții puteau livra în 14 zile. Comercianții care nu vând folosind centrele de fulfillment ale Amazon costurile de livrare ar urma să crească cu 25 – 50% din moment ce nu se vor mai putea baza pe US Postal Service pentru livrările cross-country. (sursă)

 

Veniturile Viber au crescut cu 91% pe trimestrul 2 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Aplicația de messaging și VoIP a atins 920 de milioane de utilizatori unici în iunie, de la 821 de milioane în iunie 2016. Creșterea veniturilor se datorează utilizării mai mari a serviciului Viber Out și achizițiilor de conținut. 73% din veniturile de conținut ale Viber au venit de la companii telecom. Din septembrie, Rakuten ar putea integra Viber cu mai multe servicii e-commerce și compania se așteaptă la continuarea tendinței de creștere datorită parteneriatului cu FC Barcelona. (sursă)

 

Softbank raportează vânzări în creștere cu 2,8% pe trimestrul 2.

Vânzările au înregistrat creșteri pe segmentele Sprint și Yahoo Japonia. Veniturile nete ale companiei au scăzut însă cu 88,8% în T2, la 30,5 miliarde JPY (277 milioane USD). Scăderea veniturilor se datorează pierderilor financiare legate de participația în Alibaba. Veniturile operaționale ale Softbank au crescut cu 50%, datorită înființării fondului său de investiții, Vision Fund. (sursă)

 

Tencent achiziționează drepturile de streaming pentru mai multe campionate de fotbal din Europa.

Este vorba de Cupa Angliei, Liga Scoțiană, Ligue 1 și campionatul italian. Tencent a achiziționat drepturi non-exclusive pentru a transmite meciuri din aceste campionate în China în sezonul 2017/2018. Prin această mișcare, microbiștii din China vor avea acces la 5 campionate puternice de fotbal din Europa și inclusiv la UEFA Champions League și Bundesliga. Tencent plănuiește și integrarea de tehnologie 3D și realitate augmentată și crearea de comunități online de fani. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*