Amazon investește în telefonul Essential și va ajunge cu Prime în 50% din gospodăriile din SUA până în 2018, Vantiv și Worldpay fuzionează, TripAdvisor înregistrează creștere de profit iar Tesla dezvoltă camionete autonome

 

Yandex și Sberbank încheie un parteneriat pe zona de e-commerce.

Baza parteneriatului este Yandex Market Platform. Sberbank va investi 500 de milioane USD în Yandex Market, ceea ce îi va conferi o valoare de piață de 1 miliard USD. Yandex și Sberbank vor deține câte 50% din platformă. Infrastructura bancară a Sberbank va permite dezvoltarea de soluții sigure de plată și împrumuturi pentru consum. Yandex Market are peste 20 de milioane de utilizatori lunar, oferind acces la peste 20.000 de comercianți și 150 de milioane de produse. (sursă)

 

Nextdoor, platforma social media pentru cartiere, va lansa un sistem de listinguri imobiliare.

Nextdoor va expune locuințele de vânzare din comunitățile locale. Obiectivul acestui nou sistem este de a formaliza un comportament care se întâmplă organic. Noul tool nu se adresează numai celor care doresc să cumpere o casă, ci și celor care doresc să urmărească evoluția prețurilor locuințelor din comunitățile respective. Această mișcare este o nouă modalitate de monetizare pentru rețeaua socială. (sursă)

 

Facebook lansează Watch, o nouă platformă pentru vizualizarea clipurilor video și show-urilor TV pe rețeaua socială.

Watch este o alternativă la YouTube pentru creatorii de conținut video. Aceștia au acum la dispoziție un nou format pentru prezentarea clipurilor create. De asemenea, clipurile se pot monetiza cu pauze de reclamă specific rețeleleor TV. Noul serviciu are integrate mecanisme de descoperire socială și secțiuni pentru comentarii și reacții. Facebook a declarat că platforma va include clipuri video de la WNBA, Time și National Geographic. (sursă)

 

SoftBank anunță lansarea serviciului de închirieri de biciclete Ofo în Japonia.

Ofo va lucra cu SoftBank C&S, divizia băncii responsabilă cu serviciile IoT, de robotică și cloud. Planul este de a lansa bicicletele Ofo în Tokyo și Osaka în septembrie, înaintea unei extinderi mai ample, care va avea loc ulterior. Spre deosebire de parteneriatul cu WeWork, acordul cu Ofo nu are aspecte financiare. (sursă)

 

Tesla dezvoltă o camionetă autonomă.

Camionetele de transport ale Tesla vor fi conduse autonomy și vor putea merge în flote, fiecare camionetă având capabilitatea de a urmări mașina cap de coloană. Tesla este aproape de a lansa și testa un prototip. Tesla ar putea dezvălui noua tehnologie în cadrul unui eveniment în septembrie. Pe piața de transporturi comerciale, Tesla va concura cu Uber și Waymo. (sursă)

 

Amazon va investi în compania Essential Products a lui Andy Rubin prin intermediul Alexa Fund.

Amazon și Tencent au condus o rundă de finanțare de 300 de milioane USD în Essential Products. Essential țintește crearea unei afinități de brand similară cu cea a Apple. Telefonul PH-1 se poate cumpăra exclusiv în SUA și va fi disponibil în curând pe Amazon sau Best Buy, inclusiv decodat pentru a funcționa în orice rețea telecom. (sursă)

 

Vantiv și Worldpay anunță o fuziune în valoare de câteva zeci de miliarde USD.

Cei doi procesatori de plăți gigant au anunțat că au ajuns la un acord, după negocieri care au fost prelungite. Acționarii Worldpay vor primi 0,55 GBP și dividend de 0,05 GBP per acțiune și 0,07 GBP per fiecare nouă acțiune Vantiv. Worldpay are o valoare de piață de 12 miliarde USD iar Vantiv 29 de miliarde USD. Vantiv procesează aprox. 1 trilion USD în plăți anual în SUA. Compania rezultată în urma fuziunii va păstra numele Worldpay. (sursă)

 

Amazon Prime va fi prezentă în peste 50% din gospodăriile americane până la finalul anului.

Conform sondajului lunar al Cowen condus pe un eșantion de 2500 de persoane, aproximativ 49% dintre respondenți sunt deja membri Prime la nivelul lunii iulie. Este de așteptat ca Amazon Prime să crească din nou odată cu vânzările back-to-school și de Sărbători. Cowen estimează că în iulie 2017 sunt peste 54 de milioane de abonați Amazon Prime, în creștere de la 46 de milioane față de aceeași perioadă din 2016. (sursă)

 

JD plănuiește deschiderea a 300 de magazine de electronice până la finalul anului.

Este vorba de magazine în care se va  promova o experiență de retail pe domeniul electronicii. Magazinele principale vor fi construite în districtele comerciale ale orașelor importante din China iar în cadrul acestora se vor vinde smartphone-uri, electronice digitale și computere. Vor exista și magazine specializate. Compania deja deține 71 de astfel de spații. Toate prețurile de retail vor fi cele afișate pe site-ul JD.com. (sursă)

 

Tmall lansează un plan de urmărire cross-border a articolelor vândute.

Serviciul va utiliza tehnologie blockchain și big data pentru a urmări informații despre produsele importate, precum detalii de producție, transport, acorduri vamale, inspecții și alți parametri. Momentan, consumatorii din China pot verifica informații privind bunuri transfrontaliere prin aplicația mobile C2C Taobao și pagina de istoric de comenzi de pe Tmall. Noul serviciu va acoperi 63 de țări și teritorii, 3700 de categorii de produse și 14.500 de branduri internaționale. (sursă)

 

TripAdvisor înregistrează profituri peste așteptările analiștilor în trimestrul 2 2017.

TripAdvisor a raportat un profit de 27 de milioane USD pe T2. Veniturile operatorului de turism au fost de 424 de milioane USD în această perioadă, cifre peste așteptările analiștilor de pe Wall Street. Prețul acțiunilor TripAdvisor a scăzut însă cu 15% de la începutul anului. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*