SoftBank investește 2,5 mld USD în Flipkart, Amazon intră pe piața de ticketing, PayPal cumpără Swift Financial, iar Alibaba lansează o agenție de casting pentru show-uri de varietăți

 

Softbank investește 2,5 miliarde USD în Flipkart.

Această investiție face parte dintr0o rundă anunțată prealabil de Flipkart. Astfel compania e-commerce indiană a primit finanțări de la companii tech importante: Tencent, eBay și Microsoft. După această mișcare, Flipkart va avea lichidități de 4 miliarde USD la dispoziție. Este cea mai mare investiție privată într-o companie tech indiană. Vision Fund va fi printre acționarii principali. (sursă)

 

PayPal achiziționează Swift Financial, companie care oferă împrumuturi pentru IMM-uri.

Achiziția va oferi PayPal ocazia de a extinde serviciul Working Capital, serviciu care oferă linii de creditare către business-uri mici și mijlocii. Acest domeniu a devenit din ce în ce mai competitive în ultimii ani, printre concurenții PayPal numărându-se Square sau Kabbage. Swift este valoroasă prin cantitatea de date acumulată și rețeaua de 20.000 de IMM-uri către care a oferit credite din 2006. (sursă)

 

Prețul acțiunilor Blue Apron scade cu 18%.

Scăderea se datorează unei pierderi raportate mai mare decât așteptările analiștilor și scăderea bugetului de marketing. Pe trimestrul 2, vânzările Blue Apron au fost de 238 milioane USD, însă pierderea totală s-a ridicat la 32 de milioane USD, după ce în T2 2016 compania a avut 6 milioane USD profit. Blue Apron a pierdut aprox. jumătate din valoare în urma IPO-ului din iunie. (sursă)

 

Amazon caută să intre pe piața de ticketing pentru evenimente.

Amazon va încerca să capitalizeze pe faptul că taxele pentru achiziționarea biletelor nu sunt atractive pentru consumatori și că deținătorii de locații și arene caută o diversificare cât mai mare a distribuitorilor de bilete. Accesul la bilete la diverse evenimente ar putea fi un nou bonus în cadrul Amazon Prime. De asemenea, această mișcare ar favoriza merchandising-ul online. Amazon vinde deja bilete în Marea Britanie. (sursă)

 

Snap are un trimestru 2 ușor sub așteptările analiștilor.

Acțiunile Snap au scăzut cu 17% deși a raportat venituri de 182 de milioane USD, în creștere cu 153% față de T2 2016 și un profit net de 4 ori mai mare în valoare de aprox. 443 de milioane USD. Numărul mediu de utilizatori zilnici a crescut cu 21%, la 173 de milioane USD, sub previziunea de 175 de milioane a analiștilor. Procentul de creștere al numărului de useri a crescut cu 10%, față de rata de creștere de 27% din trimestrul precedent. (sursă)

 

Valoarea Coinbase ajunge la 1,6 miliarde USD.

Coinbase a capitalizat creșterea uriașă a Bitcoin din ultima perioadă. Coinbase și-a accentuat creșterea cu o finanțare de 100 de milioane USD, ceea ce îi conferă valoarea de piață de 1,6 miliarde USD. Compania a facilitat schimburi digitale de monedă virtuală în valoare de aprox. 15 miliarde USD în prima jumătate a lui 2017, de 5 ori mai mult față de sumele gestionate în întregul an 2016. (sursă)

 

Andrew Ng oferă cursuri online de deep learning.

Andrew Ng a anunțat lansarea cursului Deeplearning AI încă din iunie. Acesta a fost lansat pe platforma Coursera. Ng a lansat și un sequel la cursul său, oferind o specializare pe durata a 5 cursuri. Acestea sunt rezultatul colaborării dintre fostul executiv al Baidu și Universitatea Stanford. Cursanții vor învăța desre rețele neurale, rețele convoluționare și recurente pe lângă aspectele de bază de deep learning. (sursă)

 

Lyft achiziționează DataScore și YesGraph.

Această mișcare are drept obiectiv menținerea ritmului de creștere a Lyft și oferirea de servicii mai bune către șoferi. Achizițiile reprezintă acquihires, echipele celor două companii urmând a fi incluse în structura Lyft. DataScore va ajuta la scalarea achiziției de clienți iar YesGraph va îmbunătăți programul de referrali și recomandări al Lyft. (sursă)

 

China Unicorn confirmă colaborarea cu Tencent și Alibaba privind deschiderea unor centre de operațiuni e-commerce.

Centrele de operațiuni vor fi departamente interne ale companiei de telecom chineze și vor avea drept funcție principală aceea de a crea sisteme operaționale integrare de e-commerce alături de retailerii parteneri. De asemenea, compania va oferi design integrat de produs, cercetare și dezvoltare și servicii de operare. (sursă)

 

Aplicația Uber oferă de acum posiblitatea de messaging între șoferi și pasageri.

Uber a lansat noua funcție pentru a ușura interacțiunea dintre șoferi și pasageri. Șoferilor li se vor citi mesajele cu voce tare de către aplicație, pentru a nu fi distrași de la condus. Această nouă funcție de chat va fi disponibilă la nivel global în următoarele săptămâni. (sursă)

 

 

Amazon urmărește să angajeze peste 1000 de oameni în India.

Amazon are drept țintă în special profesioniști pe zona de software. Acești noi angajați ar urma să activeze în cadrul departamentelor de cercetare și dezvoltare, de dezvoltare de device-uri și cloud computing ale Amazon. Site-ul Amazon a listat 1245 de posturi în India pe pagina Cariere la mijllocul acestei săptămâni. Amazon are peste 50.000 de oameni pe ștatul său de plată în India. (sursă)

 

Alibaba lansează propria sa agenție de casting.

Agenția este un joint venture cu 1 Verge Information, o entitate a Alibaba. Prin această mișcare, Alibaba Pictures va lansa o serie de producții de varietăți. Alibaba va continua astfel extinderea pe zona de entertainment. 1 Verge a mai publicat conținut video de calitate pe platforma de streaming a Alibaba, Youku. Cele două entități vor crea un show care va include informații, recenzii și comentarii despre filme. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*