Facebook se lansează în China, Bitcoin depășește 4000 USD, Asos adaugă search vizual pe iOS iar Amazon încheie acorduri de conținut cu creatorul Walking Dead și echipa de rugby a Noii Zeelande

 

Bitcoin depășește pragul de 4000 USD per unitate.

Prețul maxim al monedei virtuale a ajuns la 4135 USD per unitate, după ce la mijlocul săptămânii precedente prețul ajunsese la 3700 USD. Bitcoin nu a fost afectat de scindarea sa în două monede diferite. Recent, Bitcoin a integrat SegWit, o modificare a codului care rezolvă probelemele de maleabilitate și eliberează spațiu în blocuri, permițând mai multe tranzacții. (sursă)

 

Facebook folosește datele de la Onavo pentru a monitoriza schimbările de pe Snapchat.

Onavo Protect este aplicația de securitate pe bază de VPN a Facebook. Compania a utilizat datele de utilizare furnizate de Onavo și a ajuns la concluzia că utilizarea Snapchat a scăzut după lansarea Instagram Stories și a avut toate informațiile pentru a implementa strategia sa anti-Snap. Datele Onavo au stat la baza deciziei Facebook de a achiziționa WhatsApp. Astfel, Facebook utilizează datele de utilizare pentru a-și combate competitorii. (sursă)

 

Ola obține 36 de milioane USD.

Agregatorul de taxi Ola a obținut finanțarea de la Tekne Capital Management, care a mai infuzat în iunie 50 de milioane USD în acaestă companie. Odată cu noua finanțare, Ola se află într-o poziție avantajoasă în vederea competiției cu Uber în India. În afară de Ola, multiple companii se lansează pe această piață, precum Mahindra, Reliance Jio sau Jugnoo. (sursă)

 

 

Viu, serviciu de video streaming, primește 110 milioane USD finanțare.

Runda de finanțare a fost condusă de Foxconn, Hony și Temasek. Cele 3 companii vor primi astfel o participație de 18% din PCCWOTT, care deține serviciul video VuClip și serviciul de music streaming Moov. PCCW Media va rămâne acționar principal. Compania va folosi banii pentru a finanța noi producții originale și a-și îmbunătăți tehnologia utilizată. Investiția vine în contextul finanțării obținute săptămâna precedentă de competitorul regional Iflix. (sursă)

 

Asos adaugă search vizual în cadrul aplicației sale iOS.

Actualizarea permite utilizatorilor iOS să facă o fotografie a unui accesoriu sau articol fashion și să primească sugestii de articole similare din partea aplicației. Această mișcare din partea jucătorului fashion e-commerce este o nouă etapă în adopția computer vision în zona de achiziții pe zona de convenience. (sursă)

 

Facebook a lansat în secret o aplicație mobile în China.

Facebook a lansat o aplicație de photo-sharing intitulată Colorful Balloons. Aplicația a fost lansată de o companie satelit a Facebook, cu nume diferit. Aplicația nu poate fi folosită momentan în China, însă alte aplicații ale Facebook, precum Layout și Boomerang sunt disponibile. Aceste aplicații nu au nevoie să comunice cu un server și astfel nu au fost blocate de guvernul chinez. (sursă)

 

Operatorul mobile messenger sud-coreean Kakao înregistrează venituri în creștere cu 24% în trimestrul 2.

Creșterea este comparată cu trimestrul 2 2016. Veniturile au crescut 6% față de trimestrul precedent. Marja de profit a companiei a fost de 2,7%. Veniturile din advertising au crescut cu 14% față de T1. Cifra de afaceri a Kakao a crescut per total cu 11%. Veniturile din e-commerce din serviciile Kakao Talk Gift Shop și Kakao Friends au crescut cu 62%. (sursă)

 

Tmall testează un serviciu de livrare într-o oră.

Tmall a anunțat versiunea trial a serviciului Lightning Store. În cadrul acestui test, utilizatorii aflați pe o rază de 3 km de un magazin Tmall pot beneficia de livrare într-o oră. Magazinele lightning reprezintă un nou proiect de retail rezultat din colaborarea dintre Tmall, platforma online pe zona de alimente proaspete Yiguo și ExFresh Logistics Technology. Proiectul se axează momentan pe comenzi de alimente proaspete în zona Beijing. (sursă)

 

Mail.ru raportează venituri în creștere pe trimestrul 2.

Compania a raportat venituri totale de 13,13 miliarde RUB (219 milioane USD), o creștere de 37%. Profitabilitatea companiei a crescut cu 2,1%. Mail.ru a anunțat că blocarea serviciului său în Ucraina a cauzat o scădere de 1,5 a veniturilor din acea țară. Veniturile din publicitate au crescut cu 28,7%în T2. (sursă)

 

 

Echipa de rugby a Noii Zeelande, All Blacks, va fi subiectul unui documentar în 8 părți difuzat pe Amazon Prime.

Este primul acord al All Blacks cu o platformă internațională majoră de streaming plătit. Documentarul va fi lansat în 2018 către un public potențial de câteva sute de milioane de spectatori din 200 de țări. Detaliile proiectului nu au fost date publicității, însă CEO-ul echipei de rugby a Noii Zeelande s-a declarat mulțumit de elementul comercial al înțelegerii și de beneficiile de imagine pentru echipă. (sursă)

 

Instagram testează un serviciu de live streaming.

Caracteristica va permite utilizatorilor să transmită live video către un alt utilizatori prin split screen. Momentan serviciul este limitat la un maxim de 3 utilizatori simultani și 60 de minute de streaming. Utilizatorii pot apoi adăuga clipul video rezultat în cadrul Instagram Stories. Serviciul va fi disponibil către un grup restrâns de utilizatori și va rămâne în teste câteva luni înainte de lansarea oficială. (sursă)

 

Amazon a încheiat un acord cu creatorul benzilor desenate The Walking Dead, Robert Kirkman.

Kirkman va lucra cu Amazon și compania sa de producție, Skybound Entertainment, în vederea creării de show-uri TV pentru a fi transmise exclusiv pe Amazon Prime Video. Skybound a semnat un acord similar pe doi ani cu Universal. Acordul cu Amazon vine în contextul în care Netflix a anunțat recent achiziția companiei de producție Millarworld deținută de creatorul de benzi desenate Mark Millar. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.