WalMart și Google vor dezvolta un serviciu de shopping prin comandă vocală, IBM atrage Nestle și Unilever în proiectul său blockchain, Nintendo adoptă PayPal, iar Estonia creează propria monedă virtuală

 

WalMart și Google încheie un parteneriat pentru dezvoltarea cumpărăturilor online pe bază de comandă vocală.

WalMart va permite clienților săi să comande utilizând vocea, acțiune facilitată de Google Assistant. Practic, clienții WalMart vor putea accesa programul Easy Reorder al retailerului, care va fi integrat în serviciul de shopping al Google, Google Express. Google a renunțate la taxele de membership pentru Express și oferă livrare gratuită în maxim 3 zile pentru comenzi după un anumit prag. (sursă)

 

Nestle, Unilever și alte companii de alimente și retail se alătură proiectului de blockchain al IBM.

Proiectul IBM urmărește utilizarea tehnologiei blockchain pentru monitorizarea lanțurilor de distribuție de alimente și îmbunătățirea siguranței hranei. 10 companii și-au anunțat participarea în programul pilot al IBM, inclusiv Tyson Foods, Dole, McCormicl și Driscoll’s. Inclusiv WalMart va face parte din acest proiect. Retailerul a declarat că se află încă din octombrie în colaborare cu IBM și că de atunci poate monitoriza mișcarea alimentelor la nivel de secundă. (sursă)

 

eBay încheie un parteneriat cu MallForAfrica.

Prin acest acord, clienții din SUA vor putea cumpăra bunuri din Africa. Produsele de la anumiți comercianți selectați din 6 țări africane sunt prezente pe platforma eBay. Colaborarea a demarat cu introducerea de produse fashion, obiecte de artă, bijuterii și haine. DHL este partenerul pe zona de livrări. CEO MallForAfrica: “Principalele criteria de selecție a produselor sunt proveniența din Africa și calitatea”. (sursă)

 

Estonia ar putea avea propria monedă virtuală, Estcoin.

Estcoin ar urma să fie susținută de guvernul Estoniei. Moneda digitală ar urma să fie introdusă în urma unei oferte inițiale de monedă (ICO), procedeu folosit pentru obținerea de numerar printr-un cupon digital eliberat către investitori. Șeful programului de e-inovație din Estonia a declarat că țara sa ia în considerare crearea unei astfel de monede. (sursă)

 

Raport World Economic Forum: Companiile mari din zona tech, precum Facebook, Amazon sau Google reprezintă o amenințare mai mare pentru bănci decât start-up-urile fintech.

Conform studiului, marile companii de tehnologie îndeplinesc mai multe funcții de bază, diluând astfel valoarea serviciilor instituțiilor financiare. Mai mult, companiile financiare se bazează din ce în ce mai mult pe cele tech pentru a rămâne competitive. Studiul a mai relevat că start-up-urile fintech nu au reușit, per total, să devină competitive în domeniul finanțelor și că cei trei mari factori care vor aduce diferențiere competitivă în domeniu sunt cloud computing-ul, AI și Big Data Analytics. (sursă)

 

WalMart încheie un parteneriat-pilot cu Affirm, start-up fintech.

În urma acordului, WalMart ar putea oferi împrumuturi clienților săi. Intenția retailerului este de a atrage clienții cu istoric limitat de creditare sau care nu se califică pentru a deține un card de credit. Affirm este condusă de Max Levchin co-fondator PayPal. Împrumuturile oferite de Affirm vor fi îndreptate către articole mai costisitoare din magazin, la prețuri de peste 200 USD. Dobânda împrumuturilor Affirm este între 10% și 30%, în funcție de scorul de credit al contractantului. (sursă)

 

Target încheie un parteneriat cu Barnes & Noble College Booksellers.

Astfel, produse Target vor fi introduse în librăriile Barnes & Noble din campusurile universitare din SUA. Articolele fac parte din colecția Target numită College Essentials. Acest acord vine în contextul intensificării concurenței cu Amazon, care a anunțat lansarea unui serviciu instant pick-up în cadrul a 5 campusuri universitare americane. (sursă)

 

Macy’s atrage un executiv eBay în organizația sa.

Hal Lawton, senior vice-president pe America de Nord la eBay va începe activitatea la Macy’s începând de pe 8 septembrie, urmând să ocupe poziția de președinte. De asemenea, retailerul a restructurat 100 de posturi. Macy’s extinde capabilitățile sale pe zona de data analytics pentru a obține date mai bune despre clienți, un mai bun management al stocului și o politică de pricing mai eficientă. Aceste mișcări sugerează faptul că Macy’s a intensificat eforturile sale pe zona online. (sursă)

 

Nintendo adoptă PayPal ca metodă de plată.

Astfel, clienților Nintendo Switch le va fi facilitată achiziția de jocuri și articole digitale. Prin această mișcare, Nintendo Switch va putea concura mai îndeaproape cu alte console, precum Xbox One sau PlayStation 4, care au adoptat de mai mulți ani plățile prin PayPal. Momentan, PayPal este disponibil doar pentru Nintendo Switch nu și pentru celelalte sisteme ale companiei. (sursă)

 

NFL și Tencent încheie un parteneriat.

Prin acest acord, meciurile de fotbal american vor fi transmise digital în China în următorii 3 ani. Tencent deține drepturile exclusive de transmitere pe această piață. Gigantul chinez plănuiește streamingul live al meciurilor și conținutului legat de NFL în mod gratuit pe platformele sale desktop și mobile, inclusiv în rețeaua socială WeChat, care numără 960 de milioane de utilizatori activi lunar. (sursă)

 

Salesforce raportează o creștere cu 25,8% a încasărilor pe trimestrul 2, peste așteptările analiștilor.

Salesforce a avut un venit net de 241 de milioane USD, față de 170 în T2 2016. Încasările totale s-au ridicat la 2,6 miliarde USD, în creștere cu peste 25%. Produsul vedetă al companiei, Sales Cloud, a întegistrat venituri de 886 de milioane USD, o creștere de 17,4%. Creșterea se datorează investițiilor făcute de companie pentru a fi competitivă în fața unor concurenți precum Oracle sau Microsoft. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*