JD își extinde canalele de vânzări și va lansa un centru regional în Thailanda, Amazon va micșora prețurile unor articole Whole Foods, SoftBank va investi încă 3 mld USD în WeWork, iar KLM acceptă WeChat Pay

 

Curtea Supremă de Justiție din India a declarant dreptul la intimidate ca unul fundamental.

Verdictul Curții va avea un impact imediat asupra mai multor aspect, de la modul în care companiile gestionează datele personale ale utilizatorilor la modul în care vor fi implementate actele de identitate biometrice. Verdictul contrazice viziunea guvernului condus de Narendra Modi, viziune conform căreia intimitatea nu este un drept fundamental protejat de constituție. (sursă)

 

JD își extinde canalele de vânzări prin semnarea unui acord cu Qihoo 360, motor de căutare și app store extrem de popular în China.

Astfel, JD va vinde articole prin Qihoo 360, având acces la o nouă bază de clienți. Parteneriatul cu Qihoo 360 este similar cu cele încheiate cu Tencent, Baidu și aplicația de știri Toutiao. LA nivel trimestrial, 25-35% din noi utilizatori JD vin de la Tencent. Utilizatorii Qihoo vor putea cumpăra de pe JD fără a părăsi aplicația. Acest parteneriat vine în contextul competiției acerbe din e-commerce dintre JD.com și Alibaba. (sursă)

 

Tanzania construiește cea mai mare rețea de livrare cu drone din lume.

Rețeaua a fost construită de start-up-ul de robotică din San Francisco Zipline în parteneriat cu guvernul tanzanian. Scopul rețelei este de a facilita accesul la medicamente, vaccinuri, sânge și articole medicale. Guvernul din Tanzania a anunțat că va folosi peste 100 de drone din 4 centre de distribuție pentru a face până la 2000 de livrări zilnic. Programul de livrări va demara în 2018. (sursă)

 

JD se află în discuții avansate cu Central Group din Thailanda pentru lansarea unui joint venture e-commerce.

Discuțiile includ și o investiție de 500 de milioane USD din partea gigantului e-commerce. Majoritatea investițiilor externe ale JD sunt în Indonezia. Prin extinderea în Thailanda, JD va avea un hub regional. Central Group, deținut de al treilea cel mai bogat thailandez, va activa în sectoarele de e-commerce și finanțe. Parteneriatul vine în contextul în care retailerul online thailandez Tokopedia a refuzat JD și a primit o investiție de 1,1 miliarde USD de la Alibaba. (sursă)

 

Amazon a declarat că va micșora prețurile anumitor bunuri din cadrul Whole Foods.

În urma anunțului, prețul acțiunilor competitorilor de pe segmentul grocery au scăzut. Acțiunile Kroger au scăzut, de exemplu, cu 8%. Și acțiunile unor comercianți precum Kellogg au scăzut după ce Amazon a anunțat că va vinde alimente sub brandul Whole Foods pe site-ul său. Scăderea prețurilor ar putea aduce noi clienți pe Whole Foods și ar putea ajuta Amazon să vândă și alte articole la prețuri cu 15 – 25% mai mari decât ale competitorilor. (sursă)

 

SoftBank face o investiție adițională de 3 miliarde USD în WeWork.

Anunțul a fost făcut de reprezentanții WeWork, care astfel dobândesc noi capabilități de a se extinde global. Investiția SoftBank presupune emiterea de noi acțiuni și de achiziția unor pachete de acțiuni existente. SoftBank a investit recent 1,4 miliarde USD în start-up-ul din segmentul de office-sharing. WeWork are în plan extinderea în China, Japonia, Coreea de Sud și Asia de Sud-Est. (sursă)

 

Ola încheie un parteneriat cu Autoritatea Aeroportuară din India.

Prin acest acord, agregatorul online de taximetre va crea zone specifice, numite Ola Zones și va instala Ola Kiosks în patru aeroporturi din India, anume Kolkata, Chennai, Pune și Lucknow. Șoferii parteneri Ola își vor putea parca mașinile într-o zonă special desemnată în cadrul aeroporturilor și vor putea prelua pasageri de acolo. Ola Kiosks vor fi gestionate de reprezentanți Ola pentru a asigura rezervarea unui taxi chiar și fără ajutorul unui smartphone sau al aplicației Ola. (sursă)

 

Baidu și China Life lansează un fond de investiții tech de 1 miliard USD.

Baidu Fund Partnership va fi capitalizat de China Life printr-un parteneriat special. Baidu va contribui cu până la 200 de milioane USD. Fondul va oferi investiții pentru proiecte aflate în stadii medii sau avansate, inclusiv pentru companii nelistate pe bursă și aflate în asociere cu guvernul chinez. Zonele preferate pentru investiții: mobile internet, AI și internet finance. (sursă)

 

Amazon Business, programul gratuit al retailerului pentru clienții business, se extinde și va include livrări de la Amazon Fresh.

Astfel, business-urile vor putea achiziționa proviziile pentru angajați direct în cadrul programului. Articolele vândute vor fi din categoriile alimente proaspete, gorcery și articole de la comercianții locali. Pentru a putea accesa Amazon Business, companiile vor trebui să dețină un abonament Amazon Prime. (sursă)

 

KLM este prima linie aeriană care va accepta plăți prin WeChat Pay.

Compania aeriană olandeză nu a promovat noua funcționalitate. KLM estimează că între 20 și 30% dintre clienții chinezi au folosit WeChat Pay pentru a plăti zboruri, preferând platforma chineză de plăți opțiunilor mai tradiționale. Șeful diviziei social media a KLM a declarat că turiștii chinezi folosesc WeChat Pay deoarece face parte din viața lor și astfel devine logic pentru o linie aeriană să permită acestor clienți să plătească prin metoda preferată de aceștia.  (sursă)

 

Amazon Influencer Program acceptă înscrieri din partea influencerilor YouTube.

Influencer Program al Amazon a rulat până acum în versiune beta. Influencerii din social media pot aplica pentru program completând un formular online. Aceste aplicații sunt evaluate, Amazon luând în considerare mărimea audienței online a unui aplicant, engagementul pe postările acestora, calitatea conținutului și relevanța pentru retailer. (sursă)

 

Spotify a semnat un acord cu Warner Music.

Warner Music este cea mai mare casă de discuri după Universal Music, Merlin și Sony care reînnoiește acordul cu Sportify. Șeful diviziei content a Spotify a declrat că prin reînnoirea parteneriatului cu Warner, industria muzicală va crește și milioane de artiști se vor putea conecta instant cu fanii acrestora. Astfel, Spotify va putea vinde muzică de la toate marile case de discuri, ceea ce reprezintă o veste foarte bună pentru serviciul de streaming în vederea IPO-ului său. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.