Amazon și Microsoft și-ar putea integra asistenții AI, Grab se extinde în zona P2P și primește finanțare de la Toyota, MasterCard pregătește un program de plăți contactless, iar Expedia investește 26 de milioane USD într-un start-up hotelier

 

Amazon și Microsoft anunță planuri de a integra asistenții vocali Alexa și Cortana.

Conform unei astfel de înțelegeri, consumatorii vor putea cere asistență Cortana prin intermediul device-urilor integrate cu Alexa și invers. Cele două companii consideră că astfel punctele forte ale fiecăreia se vor completa reciproc iar consumatorii vor avea parte de o experiență îmbunătățită. Cortana va fi integrată mai puternic cu software-urile Microsoft iar Alexa va oferi asistență superioară pe zonele de audiobooks și cumpărături online. (sursă)

 

Grab își extinde serviciul de plată și lansează o funcție de transfer de bani P2P în cadrul aplicației sale.

Această funcție va fi disponibilă inițial în Singapore și va permite utilizatorilor GrabPay să transfere credit pentru această rețea unul către altul. Este primul pas făcut de Grab în direcția extinderii serviciilor sale în afara sferei de ride-hailing. În Indonezia, Grab este deja folosit pentru livrări de mâncare prin GrabGood. Competitorul Grab, Go-Jek, oferă de asemenea transferuri P2P. (sursă)

 

PayPal lansează un nou card de credit, PayPal Cashback Mastercard.

Este primul card al PayPal care va oferi cumpărătorilor cashback direct în urma cumpărăturilor acestora, în loc de puncte valorice. Cardul a fost lansat în parteneriat cu Synchrony Financial și va oferi 2% cashback pentru cumpărături. Cardul nu va avea un comision anual de administrare, nu vor exista restricții de utilizare a recompenselor și nici date de expirare. De asemenea, vor fi incluse elemente de securitate PayPal și beneficii standard corespunzătoare utilizării MasterCard. (sursă)

 

Toyota va participa într-o rundă de finanțare pentru Grab în valoare estimată de 2,5 miliarde USD.

Runda de finanțare va fi condusă de compania de ride-hailing Didi Chuxing și de SoftBank. Toyota Motor a declarat că va instala dispozitive de înregistrare TransLog în cadrul a 100 de vehicule operate de Grab în vederea analizării șabloanelor de utilizare a serviciului și oferirea de acces îmbunătățit la servicii pentru mașini conectate. (sursă)

 

Mastercard pregătește un proiect pilot prin care IMM-urile din Polonia vor putea accepta plăți contactless prin smartphone.

Acest proiect va demara în toamnă în colaborare cu Elavon, Mobeewave și Polskie ePłatności. Polonia are o bază puternică pentru plățile contactless, însă într-un studiu recent comandat de Fundația Poloneză pentru Dezvoltarea Plăților Cashless s-a arătat că 36% din antreprenorii care au renunțat la plățile prin card sau mobile au făcut asta din cauza costurilor asociate. (sursă)

 

Expedia investește 26 de milioane USD în start-up-ul hotelier ALICE.

ALICE va introduce tehnologie nouă în industria hotelieră, în special în cazul locațiilor nemodernizate. ALICE va oferi un sistem prin care hotelurile vor putea fi gestionate prin intermediul unei singure platforme. Printre clienții ALICE se numără Triumph Hotels, Sixty Hotels și Nylo Hotels. Platforma oferă servicii precum check-in, gestionarea cererilor speciale și comenzilor room service sau comunicare cu recepția. ALICE va face anagajări în zona de dezvoltare, vânzări și acces pentru clienți. (sursă)

 

Google anunță integrarea asistentului său virtual Google Assistant într-o serie de produse smart.

Google Assistant va fi integrat în smart speakere, mașini de spălat, uscătoare și aspiratoare smart. Produsele vor utiliza kit-ul de dezvoltare de software al Google Assistant în vederea activării dispozitivelor prin comandă vocală. Printre smart speakerele care vor avea integrare cu Google Assistant se numără Zolo Mojo de la Anker, TicHome de la Mobvoi și GA10 de la Panasonic. (sursă)

 

CashStar, platform de plăți pentru retaileri, a fost achiziționată de competitorul Blackhawk Network pentru 175 de milioane USD.

Platforma CashStar facilitează companiilor, în special retailerilor, vânzarea de carduri cadou digitale și gestionarea de programe de loialitate pentru clienți. Printre clienții săi se numără gigantic din retail precum Starbucks, Sephora și Dunkin’ Donuts și companii tech precum Uber. Compania a obținut în total 50 de milioane USD finanțare și are momentan 175 de angajați. (sursă)

 

Coreea de Sud plănuiește primul sistem de taxare a roboților.

Statul asiatic urmărește schimbarea sistemului fiscal pentru a gestiona apariția roboților industriali și a ușura povara de taxe rezultată în urma înlocuirii muncitorilor necalificați și semi-calificați. Conform actualelor legi, companiile sud-coreene care achiziționează echipament de automatizare pot deduce între 3% și 7% din investiție. Noua propunere legislativă vizează reducerea acestui procent la maxim 2%, nefiind o măsură împotriva companiilor ci una menită să adreseze problema șomajului. (sursă)

 

 

Mobike intră pe piața de bike-sharing din Thailanda.

Operatorul chinez de biciclete dockless a încheiat parteneriate strategice cu AIS, cel mai mare operator telecom din Thailanda, Central Group și Kasetsart University. Cele trei entități au semnat un acord cu Mobike în vederea oferirii de soluții sustenabile de mobilitate pentru locuitorii și vizitatorii din Thailanda. Mobike va demara serviciul în Bangkok în campusurile universitare și alte locații strategice. (sursă)

 

IBM Watson Media va determina care sunt cele mai spectaculoase faze de la turneul de tenis US Open 2017.

IBM va ajuta la transmiterea live a turneului pe aplicația sa mobile, utilizând IBM Watson Media pentru a include cele mai spectaculoase faze în grupajul de highlights. Watson va lua în considerare zgomotele din tribune, reacțiile emoționale ale jucătorilor și alți factori pentru a determina cea mai spectaculoasă fază din meci. IBM este partenerul US Tennis Association de 28 de ani, acord reînnoit pe 5 ani. IBM a rulat proiecte similare de highlights și pentru Wimbledon și turneul de golf Masters. (sursă)

 

Amazon oferă reduceri pentru studenți la abonamentul Amazon Music Unlimited.

Prețul abonamentului pentru studenți va fi de 4,99 USD pe lună. Reducerea face parte din promoția Back to School a Amazon. Prețul oferit pentru Amazon Music Unlimited este mai mic decât cel pentru abonații Amazon Prime sau clienții non-Prime. Amazon oferă studenților din program posiblitatea de abonare la serviciu pentru 6 luni la prețul de 6 USD/lunar și control vocal prin Alexa. Apple oferă studenților un abonament de 4,99 USD lunar pentru serviciul său de music streaming încă din mai. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.