Google creează o echipă AI în China și încheie un parteneriat cu Xiaomi în India, Alipay intră pe piața din Norvegia, Lilium obține 90 mil. USD finanțare pentru taxiuri aeriene, iar Rovio anunță IPO-ul

 

WhatsApp lansează o aplicație de customer service.

WhatsApp a lansat în teste două noi tool-uri pentru companii în această vară. Aplicația gratuită WhatsApp Business permite IMM-urilor să răspundă la întrebările clienților și să le trimită acestora actualizări. Companiile mai mari, precum liniile aeriene, au la dispoziție un tool similar, care ar urma să devină un tool plătit după ieșirea din teste. Astfel, aplicațiile dezvoltate de WhatsApp dovedesc o altă abordare a monetizării față de cele ale Facebook, care se bazează pe publicitate. (sursă)

 

Google și Xiaomi devin parteneri pe piața din India.

Google dorește astfel să reînvie programul Android One în India. Telefonul Xiaomi Mi A1 a intrat pe piață la prețul de 234 USD și va fi primul device din programul Android One. Gigantul search a demarat proiectul din India în urmă cu 3 ani, obiectivul acestuia fiind să pună în circulație smartphone-uri avantajoase ca preț și dotate cu cele mai noi funcții. Parteneriatul Google-Xiaomi are drept scop vânzarea de smartphone-uri în India și adopția sistemului de operare Android. (sursă)

 

ProSiebenSat1 și Line lansează o aplicație de live streaming în Germania.

Aplicația mobile de live streaming se numește Line Live și reprezintă primul pas către un proiect mai amplu pentru piața din Europa. Line Live este bazat pe conținutul generat și țintit de și către membrii de vârstă de peste 17 ani. Utilizatorii care share-uiesc informații de pe platformă sunt recompensați cu articole cadou. Serviciul a demarat în Japonia în 2015 și are peste 24 de milioane de utilizatori activi lunar. Lansarea în Germania a Line Live este însoțită de o campanie cu 70 de influenceri YouTube. (sursă)

 

Facebook oferă sute de milioane USD către casele de discuri și publisherii de muzică pentru a le permite utilizatorilor rețelei sociale să includă în mod legal melodii în clipurile urcate pe platformă.

Postarea și vizualizarea de clipuri video pe Facebook a devenit extrem de populară în ultima perioadă iar multe dintre clipurile postate include muzică pentru care utilizatorii nu dețin drepturi de difuzare. Conform legilor actuale, deținătorii acestor drepturi sunt obligați să ceară Facebook înlăturarea respectivelor clipuri de pe platformă. Facebook dorește să încheie un acord prin care să împace toate părțile și să permită păstrarea clipurilor, hostarea și monetizarea acestora în mod legal. (sursă)

 

Paytm se află în discuții pentru achiziționarea a două companii de cupoane și reduceri.

Una dintre companii este Nearbuy. O altă companie din această zonă este Little, platform de reduceri și cupoane offline pentru restaurant, cinematografe, hoteluri, saloane și locații wellness. Paytm urmărește construcția unei strategii online-to-offline cu ajutorul acestor două companii. Surse apropiate de Paytm afirmă că achizițiile se vor finaliza în decurs de cel puțin o lună. (sursă)

 

Verizon oferă recompense pentru abonații la serviciile sale wireless care oferă companiei acces la informații personale și date de utilizare.

Recompensele oferite de Verizon vin sub formă de credite, care pot fi utilizabile la achiziția de bilete la evenimente și upgrade-uri pentru smartphone-uri. Clienții Verizon wireless trebuie să ofere acces la istoricul de browsing și la datele de locație și utilizare a aplicațiilor pentru a primi recompensele. Verizon afirmă că astfel va servi reclame mult mai bine țintite. Compania va concura astfel pe piața de advertising cu Google și Facebook. (sursă)

 

Flipkart lansează 32 de branduri proprii.

Gama Flipkart Smartbuy a fost lansată în categoriile de home, fashion și electronice. În septembrie, compania plănuiește lansarea a 4 mărci adiționale în segmentul de IT și accesorii. Flipkart lansează un total de 32 de mărci proprii și este de așteptat să aibă loc lansarea a încă 10 astfel de branduri până la finalul anului. Amazon urmărește la rândul său accelerarea strategiei de branduri proprii pentru Great Indian Sale 2017. (sursă)

 

Google construiește o echipă de AI în China.

Anunțul a survenit luni, în urma unei postări pe platforma LinkedIn prin care se arăta faptul că Google a postat constant anunțuri de recrutare pentru posturi de ingineri de software și machine learning în Beijing încă din luna mai. Google dorește și un product manager în zona de cloud machine learning. Surse afirmă că Google dorește o echipă AI de 100 de oameni pe piața din China. (sursă)

 

Alipay și-a lansat operațiunile în Norvegia.

Alipay a intrat în țara nordică prin intermediul APay Nordic AS, partener de promovare și servicii al Alipay în zona scandinavă. APay Nordic AS a fost fondată de GoDigitalChina, companie de digital marketing targetată spre cetățenii chinezi, și Nordkost, lider de piață în servicii transfrontaliere de e-commerce și logistică adresate pieței din China. Astfel consumatorii chinezi vor putea avea experiențe bune de cumpărare iar business-urile norvegiene îi vor putea servi mai bine. (sursă)

 

Lilium obține 90 de milioane USD finanțare pentru crearea unui serviciu de taxiuri aeriene.

Finanțarea  fost primită de la companii notabile, precum Tencent, Atomico, Obvious Ventures și consorțiul bancar global LGT. Lilium urmărește construirea unor vehicule aeriene capabile de decolare și aterizare verticală și de viteze de zbor de 300 km/h. Compania dorește crearea unui serviciu de taxi aerian similar cu Uber în următorii 10 ani. Costurile pentru public ar urma să fie similare cu transportul terestru. (sursă)

 

Nasdaq anunță planuri de achiziție a companiei de data și analytics eVestment.

Investiția va fi de 705 milioane USD. eVestment oferă servicii de data analytics cloud-based pe bază de abonament, permițând investitorilor instituționali să identifice trenduri, să monitorizeze cei mai performanți manageri de investiții și să maximizeze profiturile din investiții globale. Compania declară că are peste 2000 de clienți. Nasdaq ar urma astfel să își îmbogățească în mod considerabil seturile de date oferite managerilor de investiții prin programul său Global Information Services. (sursă)

 

Rovio, compania din spatele Angry Birds, anunță un IPO în valoare de 36 de milioane USD.

Compania finlandeză de mobile gaming va emite noi acțiuni și va permite investitorilor să vândă din participațiile deținute. Rovio a finanțat Angry Birds Movie, o operațiune încununată de success. Rovio a obținut 41 de milioane USD din licențieri și 139 de milioane USD din mobile gaming, în special datorită titlurilor Angry Birds Evolution și Battle Bay. (sursă)

 

Blackstone Group anulează vânzarea portofoliului său de mall-uri din Australia din cauza iminentei sosiri a Amazon pe piață.

Blackstone deține 10 mall-uri și urmărește vânzarea întregului portofoliu, nu a locațiilor individuale. Cumpărătorii de centre comerciale nu manifestă interes pentru acest pachet, semn că piața imobiliară de pe coasta de est a Australiei se teme de devalorizarea proprietăților în urma pătrunderii Amazon pe piață. Blackstone a decis ca în locul vânzării să se concentreze pe renovarea mall-urilor. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.