ING cooptează eMAG în cadrul ING Bazar, cele mai vândute produse de pe Elefant, Blugento lansează un serviciu prin care site-urile pot fi transformate oricând în magazine online, iar Zitec și Google oferă consultanță pe online antreprenorilor

 

→ ING Bank coopteaza cel mai mare retailer online – eMAG

ING Bank reuseste sa listeze in mod exceptional eMAG  in platforma ING Bazar, oferind un cash-back considerabil, de 100 de lei, la o achizitie de miniim 500 de lei prin card de credit ING. eMAG este cel mai mare nume care apare in platforma de shopping a bancii, dupa Flanco, Cora, Fashion Days sau elefant.ro. Reprezentantii ING au precizat ca este o oferta singulara, targetata, produsele eMAG nefiind disponibile pentru toti userii ING Bazar.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/214034/surpriza-ing-bank-coopteaza-cel-mai-mare-retailer-online-in-bazar.html


→ ING România lansează creditul de nevoi personale complet online, cu semnătură electronică: va schimba jocul în piață

ING Bank România lansează primul credit a cărui acordare se face exclusiv online, prin interogarea bazei de date a Fiscului și semnătura digitală certificată. Produsul este disponibil momentan doar pentru clienții cu conturi la ING și are aceleași condiții cu creditele oferite în sucursale.

Sursa – https://www.profit.ro/must-read/ing-romania-lanseaza-creditul-de-nevoi-personale-complet-online-cu-semnatura-electronica-va-schimba-jocul-in-piata-17202783


→ Elefant.ro: Cărţile nu mai reprezintă principala sursă de venituri, însă au rămas în top trei categorii de produse

Cărţile reprezintă în prezent a treia categorie care generează cele mai multe venituri pentru magazinul online elefant.ro, start-up fondat iniţial ca librărie online, potrivit reprezentanţilor companiei care administrează businessul – Elefant Online. Ca număr de produse vândute, categoria de cărţi se află însă în continuare pe primul loc dat fiind preţul mai redus al acestor produse. Pe primele două locuri se află categoriile de fashion – articole vestimentare, încălţăminte şi accesorii (genţi, ochelari, ceasuri) şi produsele de îngrijire personală (parfumuri, cosmetice), poziţia acestora variind în funcţie de lună.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/elefant-ro-cartile-nu-mai-reprezinta-principala-sursa-de-venituri-insa-au-ramas-in-top-trei-categorii-de-produse-16723725


→ Blugento lansează „Website by Blugento” – serviciul de creare de site-uri ce pot fi transformate oricând în magazine online

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de ecommerce bazate pe platforma Magento, îşi extinde portofoliul de servicii şi soluţii de integrare. Astfel, pe lângă soluţia de ecommerce construită pe platforma Magento, prin care oferă toate funcţionalităţile necesare unui magazin online de succes, Blugento oferă clienţilor posibilitatea de a avea website-uri atractive şi bine optimizate prin serviciul „Website by Blugento” care permite oricând transformarea site-urilor în magazine online.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/09/14/blugento-lanseaza-website-by-blugento-serviciul-de-creare-de-site-uri-ce-pot-fi-transformate-oricand-in-magazine-online/


→ Vanzarile Farmec pe online, crestere de 20%

Farmec, unul dintre cei mai importanti producatori locali de cosmetice, a inregistrat o crestere a vanzarilor din magazinul online de circa 20% in primul semestru din 2017, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta se datoreaza noii strategii de marketing digital, care include mai multe modificari atat comerciale, cat si de functionalitate pentru a facilita accesul vizitatorilor la informatii relevante despre brandurile din portofoliu.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/213994/vanzarile-farmec-pe-online-crestere-de-20.html


→ Zitec si Google, pentru digitalizarea Romaniei: Antreprenorii din tara vor primi consultanta intensiva in online

Zitec, furnizor de servicii si produse tehnologice personalizate din Romania, alaturi de Google, initiaza un program intensiv de consultanta practica in online destinat companiilor mici si mijlocii din tara. Obiectivul intalnirilor dintre expertii online si reprezentantii IMM-urilor este cresterea ratei de intelegere si utilizare a Internetului si a solutiilor disponibile online.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/213932/zitec-si-google-pentru-digitalizarea-romaniei-antreprenorii-din-tara-vor-primi-consultanta-intensiva-in-online.html


→ Topul magazinelor online din Romania cu prezenta pe Instagram

Instagram este ignorata de marea majoritate a magazinelor online din Romania. Conform unei analize eComJobs.ro in septembrie 2017, doar 10% dintre magazine au integrat Instagram in strategia lor de comunicare.Magazinele din nisele Beauty si Fashion domina clasamentul general, acoperind 17 dintre cele 20 de pozitii. eMAG, liderul local in piata de eCommerce se afla pe locul 20 cu doar 6.964 de urmatoritori.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/213969/topul-magazinelor-online-din-romania-cu-prezenta-pe-instagram.html


→ Agentia de marketing online Canopy se extinde la Iasi

Canopy, agentie de marketing online specializata in Pay Per Click, se extinde la Iasi cu un birou care isi propune sa devina un hub puternic de specialisti in performance marketing si servicii de marketing online pentru companiile din regiune.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/New-Media/213951/agentia-de-marketing-online-canopy-se-extinde-la-iasi.html


→ Studiu Tetra Park Index 2017: Zece insight-uri despre consumatorii conectati

Grupul cu cea mai mare influenta asupra crearii sau erodarii preferintei fata de branduri sunt Super Liderii, o comunitate digitala nou-definita de consumatori care adopta rapid tendintele noi si care amplifica mesajele brandurilor, iar companiile care nu interactioneaza cu acestia in mod corect risca sa piarda oportunitatea de a valorifica influenta lor si de a-si sustine propriile business-uri.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/213929/studiu-tetra-park-index-2017-zece-insight-uri-despre-consumatorii-conectati.html


→ Studiu iSense Solutions: Romanii sunt mai intelegatori cu brandurile care gresesc

7 din 10 romani sunt deschisi sa cumpere in continuare de la firmele care gresesc fata de ei, atat timp cat acestea incearca sa-si repare greseala. 5 din 10 consumatori sunt de parere ca o companie se poate revansa fata de ei daca isi cere scuze si ii surprinde cu ceva placut. Alte moduri prin care brandurile isi pot repara greseala fata de clienti: sa raspunda prompt (30%), sa isi ceara pur si simplu scuze (14%).

Sursa – http://www.wall-street.ro/special/retailarena/214056/studiu-isense-solutions-romanii-sunt-mai-intelegatori-cu-brandurile-care-gresesc.html


→ Frisbo: Vrem să ne dublăm afacerile şi numărul de clienţi anul acesta

Activitatea Frisbo se axează pe furnizarea de servicii de externalizare a unei părţi din operaţiunile logistice ale magazinelor online (e-fulfilment). Start-up-ul local Frisbo, spe­cia­lizat în furnizarea de servicii de e-fulfilment pentru industria de comerţ electro­nic, ţinteşte dublarea busine­s­su­lui anul acesta, urmând să ajungă astfel la o cifră de afaceri netă de jumătate de mi­lion de euro. Pe termen lung, com­pa­nia are în plan să menţină rata de creş­tere la 50% şi pentru următorii trei ani.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/frisbo-vrem-sa-ne-dublam-afacerile-si-numarul-de-clienti-anul-acesta-16729402


→ Answear: Mai mult de 50% dintre clienţi comandă direct de pe mobil

Answear a înregistrat o creştere de 160% a vânzărilor de pe plan local. Compania poloneză Answear, specializată în comercializarea de articole de modă online, are în plan să lanseze în curând şi pe piaţa locală aplicaţia mobilă dedicată magazinului online cu acelaşi nume, în condiţiile în care în prezent peste 70% din traficul înregistrat pe site-ul answear.ro vine de pe dispozitivele mobile.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/answear-mai-mult-de-50-dintre-clienti-comanda-direct-de-pe-mobil-16726311

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*