SoftBank investește în prima companie de asigurări online-only din China, Google va afișa site-urile de cumpărături concurente în urma unei licitații, Expedia și Thomas Cook se aliază, iar Alibaba devine partener New York Fashion Week

 

SoftBank va investi 520 de milioane USD în ZhongAn, primul asigurator chinez online-only.

SoftBank Group va achiziționa o participație de 5% în compania chineză înaintea IPO-ului acesteia. ZhongAn a fost lansată în 2013 de Alibaba, Ping An Insurance și Tencent și a vândut peste 7,2 miliarde de polițe de asigurare până în prezent. ZhongAn se declară cel mai mare asigurator din China. Vânzările au fost atinse prin intermediul platformei cloud-based a companiei. (sursă)

 

Google oferă posibilitatea de a afișa site-urile de shopping ale concurenței în urma unei licitații.

Această posibilitate oferită de Google este o mișcare în vederea evitării unor alte amenzi din partea autorităților antitrust ale UE. Google este nevoită să găsească o metodă de a oferi șanse egale pe zona de comparison-shopping. Pentru UE, cazul Google este unul de referință, astfel că ar putea amenda și alte companii online mari, în special pe zona de travel și online mapping. (sursă)

 

Zomato anunță atingerea pragului de profitabilitate și înlăturarea comisioanelor percepute restaurantelor.

Zomato a anunțat în aprilie reducerea cu 81% a pierderilor față de anul precedent. Compania a anunțat că va renunța la comisioanele percepute restaurantelor pentru comenzile plasate prin aplicația sa. Restaurantele care vor fi scutite de comisioane trebuie să îndeplinească anumite condiții, printre care un anumit număr de comenzi săptămânale. Conform Zomato, 70% din restaurantele de pe platforma sa îndeplinesc criteriile. Zomato percepea comisioane între 15% și 20% per comandă. (sursă)

 

Ellevest, platformă digitală de investiții adresată femeilor, obține 34,6 milioane USD finanțare.

Ellevest se adresează femeilor, care au de gestionat o realitate financiară diferită de cea a bărbaților. Reprezentanții Ellevest: “Femeile trăiesc per total mai mult decât bărbații și au salarii diferite. De asemenea, femeile pot avea o pauză în carieră pentru creșterea copiilor”.  Comisionul de management al Ellevest este de 0,5%. Compania nu are un minim pentru sumele investite. (sursă)

 

La Chapelle, companie de fashion cunoscută drept Zara Chinei și susținută de Goldman Sachs, își lansează oferta publică inițială de acțiuni.

La Chapelle urmărește să obțină 700 de milioane USD în urma IPO-ului. Compania dorește extinderea rețelei sale de magazine fizice cu încă 3000 de locații și dezvoltarea de noi tehnologii. La Chapelle este listată pe bursa din Shanghai. Deși marketplace-ul său online este unul cu autoritate pe zona de fashion, compania dorește extinderea retailului off-line, segment pe care deține 9066 de magazine. (sursă)

 

Spotify și Waze extind integrarea serviciilor lor pe iOS.

Astfel, utilizatorii de iPhone vor putea accesa biblioteca de titluri muzicale fără a fi nevoiți să părăsească ecranul de navigare GPS. În martie, cele două companii au anunțat o integrare bilaterală a serviciilor lor pe Android. Utilizatorii Waze vor putea accesa și gestiona playlist-urile Spotify din aplicație, iar utilizatorii Spotify vor putea lansa Waze atunci când modul de condus este activat. (sursă)

 

Alipay și banca thailandeză Kasikorn Bank au declarat că își vor extinde colaborarea.

Cele două entități colaborează pentru promovarea plăților prin coduri QR pe piața din Thailanda. Banca a dezvoltat deja o aplicație mobile care permite astfel de plăți. Turiștii chinezi pot folosi Alipay pentru a scana codurile QR generate de aplicația Kasikorn pentru a cumpăra produse de la comercianții thailandezi. În prezent, 20.000 de comercianți thailandezi utilizează serviciile Kasikorn. (sursă)

 

Thomas Cook și Expedia anunță un parteneriat.

În urma acordului dintre cele două companii, Expedia va deveni furnizorul preferențial de listinguri de hoteluri pentru pachetele de vacanțe și city-break ale Thomas Cook. Expedia va oferi agenției de turism europene și o platformă de rezervări. Prin acest acord, clienții Thomas Cook vor primi acces la peste 60.000 de hoteluri. Thomas Cook primește astfel un nou motor de creștere iar Expedia își crește competitivitatea pe piața din Europa. (sursă)

 

MasterCard testează serviciul Cash Pick-Up prin care utilizatorii pot primi acces la numerar de la un ATM din cadrul programului folosind numai un smartphone.

Serviciul permite utilizatorilor, atât persoane fizice cât și juridice, să trimită bani către oricare alt utilizator prin SMS. Utilizatorului care primește SMS-ul îi va fi acordat un număr de ordine și un cod PIN prin care vor putea scoate numerarul dintr-un ATM din program fără un card bancar. Serviciul va intra în teste în SUA în trimestrul 4. Tranzacțiile cardless vor fi efectuate astfel în 10 secunde, o îmbunătățire de la 45 de secunde, iar băncile vor putea astfel atrage noi clienți. (sursă)

 

Alibaba devine partener New York Fashion Week.

Prin acest parteneriat,  designerii și brandurile fashion din SUA vor putea vinde articole către peste o jumătate de miliard de consumatori chinezi. Creații de la New York Fashion Week vor fi prezente pe Tmall, la fel și prezentările caselor de modă. Ca parte a acordului, designerii chinezi își vor putea prezenta colecțiile la eveniment,  în cadrul show-ului NYFW: China Day. (sursă)

 

CFO-ul Weibo demisionează și va deveni CFO al Baidu.

Actualul CFO al Baidu va deveni consultant senior pentru managementul de top și va continua să ocupe poziția de CEO al Baidu Capital. CFO-ul Baidu a lucrat peste 10 ani la companie. Conform unor surse apropiate companiei, mișcarea este cel mai probabil o mutare de carieră pentru Jennifer Lipsted, nefiind vorba de o politică de a recruta personal de la companiile concurente. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.