Remus Vișan, fondatorul Paravion, se alătură Christian Tour, schimbare în acționariatul AVStore, președintele CA Metro vorbește despre influența digitalului asupra companiei, iar Floridelux.ro investește în formarea de specialiști în aranjamente florale

 

→ Facebook a venit la ministrul Comunicațiilor

Ministrul Comunicațiilor, Lucian Șova, s-a întâlnit cu 3 reprezentanți importanți ai Facebook. Ministerul susține că aceștia au apreciat faptul că “România este printre țările cu cea mai mare viteză de Internet și că are rețele bine puse la punct”. Din partea Facebook au fost prezenți Robert Pepper – Head of Global Connectivity Policy and Planning, Gabriella Cseh – Head of Policy Central and Eastern Europe și Emil Valderin – Public Policy Manager.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/foto-facebook-a-venit-la-ministrul-comunicatiilor-17219134


→ Fondatorul Paravion, Remus Vișan, se alătură grupului Christian Tour ca CEO într-un nou proiect de turism online

Remus Vișan s-a alăturat Christian Tour, cel mai mare grup de turism din România, unde urmează să conducă un proiect online. Remus Vișan spune că, spre deosebire de zona corporatistă în care a lucrat, mai rigidă și mai formală, noul proiect îi conferă mai multă libertate și îi lasă loc de creativitate.

Sursa – https://www.profit.ro/must-read/exclusiv-fondatorul-paravion-remus-visan-se-alatura-grupului-christian-tour-ca-ceo-intr-un-nou-proiect-de-turism-online-17215927


→ Schimbare în acționariatul celui mai mare retailer local online de aparate audio-video premium, un fondator iese din afacere

Schimbare în acționariatul celui mai mare retailer local online de aparate audio-video premium, un fondator iese din afacere. Acțiunile sale au fost preluate în mod egal de ceilalți 3 fondatori, care au ajuns astfel, fiecare, la o deținere de 33,33%.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/schimbare-in-actionariatul-celui-mai-mare-retailer-local-online-de-aparate-audio-video-premium-un-fondator-iese-din-afacere-17213799

 


→ Metro, un brand cool? Presedintele companiei: Digitalul (ne) schimba regulile

“Dupa listarea la bursa de valori din iulie, dorim sa prezentam personal publicului noul Metro: cum sustinem antreprenorii si afacerile independente din intreaga lume, cum ajutam la conturarea vietii in cadrul comunitatilor locale – si cum ne implicam in dezvoltarea unor initiative de responsabilitate sociala”, subliniaza Olaf Koch, presedintele consiliului de administratie al Metro.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Companii/214209/metro-un-brand-cool-presedintele-companiei-digitalul-ne-schimba-regulile.html


→ Bucurestiul Intreprinzator trece la o noua etapa: cum arata vanzarile bancii pe perioada primei etape a programului

Pe perioada primei etape a programului “Bucurestiul Intreprinzator”, lansat de catre Banca Transilvania, 35% dintre IMM-urile infiintate in Bucuresti si Ilfov si-au deschis contul de capital social la Banca Transilvania, iar volumul de credite acordate a fost cu 15% mai mare decat in aceeasi perioada a anului anterior.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/214187/bucurestiul-intreprinzator-trece-la-o-noua-etapa-cum-arata-cifrele.html


→ Investitie de 1 mil. de euro in Romania: cel mai modern Data Center

Bigstep, furnizor global de servicii de cloud si big data, a anuntat astazi lansarea celui mai modern serviciu de infrastructura din Romania si, de altfel, din Europa de Est. Compania se extinde in regiune, dupa ce in ultimii cinci ani a activat cu precadere pe pietele din Europa de Vest si Statele Unite ale Americii, in sfera serviciilor de big data si infrastructuri de inalta performanta. Noul data center din Romania este parte a unei investitii totale de peste 1 milion de euro.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/214124/investitie-de-1-mil-de-euro-in-romania-cel-mai-modern-data-center.html


→ A stat la aceeasi masa cu Jack Ma, acum intra in Romania cu business-ul de eCommerce

Mariano Faria, cofondator si CEO, aduce in Romania Vtex, una dintre cele mai mari platforme eCommerce din lume. Vine din Brazilia si, in 1999, punea bazele a ceea ce urma sa devina una dintre cele mai mari platforme eCommerce din lume, folosita de corporatii precum Sony, Disney, Walmart, Whirlpool, C&A, Avon sau Coca-Cola. Primul client din Romania: Miniprix.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/214072/a-stat-la-aceeasi-masa-cu-jack-ma-acum-intra-in-romania-cu-business-ul-ecommerce.html


→ Marius Dosinescu, FlorideLux: Formarea unui specialist în aranjamente florale durează cel puţin 3 luni, iar investiţiile în cursuri depăşesc 2.000 de euro

Cursurile de pregătire profesională în floristică au devenit tot mai necesare în condiţiile în care businessurile cu flori au început să înregistreze o evoluţie constantă, cu creşteri anuale de circa 5%.În acest sens, FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale şi cadouri online şi offline din România, investeşte în medie 2.000 de euro pentru pregătirea unui profesionist în aranjamente florale.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/marius-dosinescu-floridelux-formarea-unui-specialist-in-aranjamente-florale-dureaza-cel-putin-3-luni-iar-investitiile-in-cursuri-depasesc-2-000-de-euro-16737014


→ Românii au făcut cumpărături cu cardul în străinătate de 3,5 mld. lei în S1 2017, de două ori mai mult decât străinii în România

La finalul lunii iunie a acestui an, băncile locale aveau în portofolii aproximativ 16 milioane de carduri, însă doar 12,4 milioane de carduri erau active, adică sunt folosite în mod frecvent de deţinători. Românii care au călătorit în străinătate au efectuat plăţi cu cardul în valoare de 3,5 miliarde de lei în prima jumătate a acestui an, în creştere cu 19% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor BNR. Astfel, valoarea medie lunară plăţilor efectuate de români la POS-urile din străinătate a fost de 578 mi­lioane de lei, cu 92 milioane de lei mai mult decât în intervalul ianuarie-iunie 2016.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/romanii-au-facut-cumparaturi-cu-cardul-in-strainatate-de-3-5-mld-lei-in-s1-2017-de-doua-ori-mai-mult-decat-strainii-in-romania-16736373


→ Piatra Online a investit 200.000 de euro într-un pavilion expoziţional în showroomul din nordul Bucureştiului

Compania Rock Star Construct, sub care operează brandul Piatra Online, a investit 200.000 de euro într-un pavilion expoziţional lângă showroomul pe care compania îl are pe Aleea Teişani din Capitală, în apropierea Grădinii Zoologice. Pavilionul are o suprafaţă de 800 de metri pătraţi şi peste 300 de modele de piatră naturală, precum marmură, granit, travertin, ardezie, limestone, quartit, materiale folosite pentru amenajări exterioare şi parţial pentru cele interioare.

Sursa – http://www.zf.ro/constructii-imobiliare/piatra-online-a-investit-200-000-de-euro-intr-un-pavilion-expozitional-in-showroomul-din-nordul-bucurestiului-16735895


→ Ce implică noul regulament european pentru proprietarii de site-uri și de magazine online

Ordonanța EU GDPR (General Data Protection Regulation) va intra în vigoare în mai puțin de un an, iar business-urile au început deja să se gândească la schimbările pe care aceasta le va aduce. GDPR-ul va fi cea mai strictă reglementare în materie de protecție a datelor personale introdusă vreodată de Uniunea Europeană. Amenzile anunţate pentru firmele care nu aderează la această nouă legislaţie pot ajunge până la 20 milioane de euro sau 4% din cifra de afaceri. Din perspectiva business-urilor care îşi desfăşoară activitatea şi în mediul online, noul regulament va avea impact asupra: tipului de date personale colectate despre utilizator şi modului în care utilizatorul îşi oferă acordul pentru colectarea acestor date.

Sursa – http://www.capital.ro/ce-implica-noul-regulament-european-pentru-proprietarii-de-site-u.html

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*