Afacerile Fashion Days din primele opt luni au crescut cu 70% în România, Jidvei se lansează pe online, evoMAG introduce posibilitatea comenzii fără cont de client, iar HelloHungry investește 1 mil euro în România

 

→ Dedeman deschide magazinul cu numărul 48 şi depăşeşte pragul de 10.000 de angajaţi

Reţeaua de magazine de bricolaj Dedeman deschide pe 27 septembrie magazinul din Turda şi ajunge la o reţea de 48 de unităţi, potrivit unui anunţ al companiei.Magazinul Dedeman Turda este amplasat pe str. Ştefan cel Mare, nr. 19 iar costurile pentru teren şi construcţie s-au ridicat la peste 10 milioane de euro.Noua investiţie a companiei Dedeman se desfăşoară pe o suprafaţă de peste 43.000 mp din care 11.500 mp sunt ocupaţi de magazinul propriu-zis, iar restul sunt dedicaţi spaţiilor verzi, zonei de recepţie şi parcării cu 457 de locuri.

Sursa – http://www.zf.ro/constructii-imobiliare/dedeman-deschide-magazinul-cu-numarul-48-si-depaseste-pragul-de-10-000-de-angajati-16739051


→ Şeful distribuitorului de electronice Vitacom Cluj: Vrem ca 10% din business să vină de pe pieţele externe

„Vom încheia primele trei trimestre din 2017 cu o creştere de 15% a afacerilor“.Importatorul şi distribuitorul de electronice Vitacom Electronics din Cluj-Napoca, controlat de Vasile Andrei Vita, prezent de 26 de ani pe piaţa locală, mizează pe o creştere a vânzărilor la export, până la 10% din totalul cifrei de afaceri. Compania a avut anul trecut o cifră de afaceri de 42,5 mil. lei (9,5 mil. euro), iar după primul semestru al acestui an vânzările Vitacom au ajuns la 4,6 mil. euro, mai mult cu 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/seful-distribuitorului-de-electronice-vitacom-cluj-vrem-ca-10-din-business-sa-vina-de-pe-pietele-externe-16740589


→ Afacerile Fashion Days din primele opt luni au crescut cu 70% în România

Fashion Days a înregistrat în România, în primele opt luni ale anului, o cifră de afaceri de 119 milioane de lei (peste 25,8 milioane de euro), cu 70% mai mare față de perioada similară a anului precedent, anunță retailerul vestimentar online.La nivelul grupului, în România, Bulgaria și Ungaria, vânzările Fashion Days au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro, în același interval.

Sursa – https://www.newmoney.ro/afacerile-fashion-days-din-primele-opt-luni-au-crescut-cu-70-in-romania/


→ Raport Blugento: Numărul celor care cumpără online diverse produse aproape s-a dublat la nivel european în ultimii 10 ani. Piața de comerț electronic din România, cea mai mare creștere din Europa

Blugento citează un raport al Comisiei Europene, în ultimii zece ani, aproape că s-a dublat numărul celor care efectuează achiziții online la nivel european. Astfel, de la 29,7% din totalul consumatorilor, în 2007, procentul celor care cumpără online a urcat, în prezent, la 55%.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/numarul-celor-care-cumpara-online-diverse-produse-aproape-s-a-dublat-la-nivel-european-in-ultimii-10-ani-piata-de-comert-electronic-din-romania-cea-mai-mare-crestere-din-europa-17228033


→ Studiu Oracle: Există 3i tipuri de cumpărători: nomadul, jucătorul și negustorul. 52% vor oferte personalizate, iar 82% vor să aibă posibilitatea de a returna o achiziție online

Oracle a anunțat constatările unui studiu global pe 15.607 de consumatori din patru regiuni principale: EMEA (Franța, Germania, Italia, India, Spania, Suedia, UK), NA (Canada, SUA), LAD (Brazilia, Chile, Columbia, Mexic) și JAPAC (Australia, China) pentru a identifica atitudinile cu privire la comerțul cu amănuntul.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/exista-trei-tipuri-de-cumparatori-nomadul-jucatorul-si-negustorul-52-vor-oferte-personalizate-iar-82-vor-sa-aiba-posibilitatea-de-a-returna-o-achizitie-online-17225655


→ Producătorul de vin Jidvei mizează pe online

Jidvei a deschis un magazin online de unde pot fi comandate vinuri din gamele Owner’s Choice și Mysterium, disponibile până acum în magazine.„Domeniul vinurilor a fost mai lent în adopția comerțului online, însă s-a înregistrat o creștere semnificativă a acestuia. Comerțul online cu vinuri a ajuns să reprezinte 4% din totalul vânzărilor la nivel global”, a declarat Maria Necșulescu, Director General Adjunct Jidvei.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/producatorul-de-vin-jidvei-mizeaza-pe-online-17224172


 

→ evoMAG schimbă interfaţa site-ului şi introduce posibilitatea comenzii fără cont de client

evoMAG schimbă interfaţa site-ului şi introduce posibilitatea plasării de comenzi fără a mai fi necesară configurarea unui cont de client. Noile modificări îmbunătăţesc experienţa de cumpărare a clienţilor, prin navigarea mai uşoară în site şi simplifică procesul de achiziţie, făcându-l mai rapid. Cele două măsuri fac parte din planurile de pregătire a evoMAG pentru Black Friday şi pentru cel mai aglomerat sezon din an.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/09/28/evomag-schimba-interfata-site-ului-si-introduce-posibilitatea-comenzii-fara-cont-de-client/


Studiu Golin si iSense Solutions:De unde se informeaza romanii, cum sunt percepute brandurile si ce tip de informatii sunt relevante pentru ei

Potrivit studiului „Relevanta brandurilor. Ce conteaza cu adevarat pentru consumatori”, mesajele – pentru a atrage atentia – trebuie sa fie in primul rand utile/practice (69%), informative (56%) sau amuzante/distractive (35%). Mai putini romani sunt interesati de informatiile inspirationale (19%), surprinzatoare (18%), la moda (10%) sau socante (7%).

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/214383/de-unde-se-informeaza-romanii-cum-sunt-percepute-brandurile-de-catre-consumatori-si-ce-tip-de-informatii-sunt-relevante-pentru-e.html


→ eMag ajunge la 100.000 mp in P3 Bucharest

Dezvoltatorul de spatii logistice P3 anunta reinoirea contractului de inchiriere cu eMag pentru 43.000 mp de spatiu de depozitare. De asemenea, cel mai mare retailer online din Romania a inchiriat un spatiu aditional de 15.000 mp intr-o noua cladire, sporind spatiul total inchiriat din parc la peste 100.000 mp.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Real-Estate/214358/retailerii-au-nevoie-de-mai-mult-spatiu-logistic.html


→ Ciprian Stancu, Republica Bio: Devenim treptat puntea de legatura intre producatorii bio mici si consumatori

Magazinul online cu produse certificate organic Republica Bio a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 1,2 milioane lei, fiind pe pierdere de la infiintare. Anul acesta compania estimeaza o crestere de 30-35% a veniturilor, iar in trimestru 4 va inregistra pentru prima data profit.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/Companii/214299/ciprian-stancu-republica-bio-ne-dorim-sa-fim-un-agregator-pentru-producatorii-mici-pentru-a-le-face-noi-marketingul.html


→ HelloHungry: Investim peste 1 mil. euro în România, unde piaţa este fragmentată şi competiţia acerbă

HelloHungry, grupul bulgar care deţine platforma BGmenu.com – cel mai mare serviciu de comenzi de mâncare online şi de catering din Bulgaria – şi platforma locală Oliviera, are un buget de investiţii de peste un milion de euro anul acesta pentru piaţa din România, fondurile fiind alocate activităţilor de marketing şi promovare şi dezvoltării în afara Capitalei.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/hellohungry-investim-peste-1-mil-euro-in-romania-unde-piata-este-fragmentata-si-competitia-acerba-16740717

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.