Naspers cumpără 50% din participația Rocket Internet în Delivery Hero, Lyft își va alege consultantul de IPO, Mercedes testează livrarea cu drone, iar Amazon are 5000 de angajați pe proiectul Alexa

 

IKEA achiziționează TaskRabbit, platformă on-demand de angajări.

IKEA declară că a achiziționat în întregime compania și că TaskRabbit va continua totuși să opereze independent. Prin platforma TaskRabbit se pot angaja oameni pe diferite proiecte, inclusiv pentru servicii de montat mobilă. Această achiziție este una logică, din moment ce mulți clienți IKEA nu își pot asambla singuri articolele de mobilier achiziționate. (sursă)

 

Facebook încheie un parteneriat cu platforma de recrutare ZipRecruiter.

Prin această mișcare, Facebook va continua expansiunea pe zona de recrutare online dominată de LinkedIn. Facebook va integra ZipRecruiter, agregator care permite companiilor care doresc să angajeze să posteze deschiderile de posturi atât pe platforme tradiționale cât și pe LinkedIn, Google și Twitter. Astfel, Facebook va crește numărul de reclame privind oportunități de angajare. (sursă)

 

Square investește 25 de milioane USD în Eventbrite.

Prin această mișcare, Square își consolidează prezența în e-commerce și va procesa plăți pentru compania de event ticketing. Square va fi procesatorul de plăți online pentru Eventbrite, inclusiv pentru tranzacții mobile, evenimente private, bilete, înregistrări, merchandising și donații. Astfel managerii de evenimente vor avea toate operațiunile pe aceeași platformă. Eventbrite procesează 3 milioane de plăți de bilete pe săptămână. (sursă)

 

Naspers achiziționează 50% din participația Rocket Internet în Delivery Hero.

Naspers anunță tranzacția prin care va achiziționa peste 22 de milioane de acțiuni Delivery Hero de la Rocket Internet pentru 775 de milioane USD. Astfel, participația Naspers în Delivery Hero va crește cu 13%, ajungând la 23,6%, poziționând Naspers ca unul dintre cei mai mari acționari în compania de livrări. Tranzacția face parte din strategia Naspers de a investi în platforme cu potențial global. (sursă)

 

Lyft este aproape de a selecta compania care îi va oferi consultanță pentru IPO.

Este primul pas concret în procesul de listare publică a companiei de ride-hailing. Pregătirile pentru IPO-ul Lyft au loc în contextul în care competitorul Uber își revine în urma mai multor scandaluri. După listarea Lyft pe bursă, compania va obține acces la investiții private, existând discuții inclusiv cu Google pentru o finanțare. (sursă)

 

Netflix investește 400 de milioane USD în conținut pe piața canadiană.

Netflix continuă astfel implementarea viziunii sale pentru industria de entertainment prin investiția în Canada. Guvernul canadian a decis să nu taxeze Netflix, așa cum au existat propuneri. Producătorii canadieni întâmpină concurență solidă din partea Netflix, YouTube și alte platforme online. Guvernul canadian declară că se află în căutarea unor jucători digitali care să facă investiții similare. (sursă)

 

WeChat lansează posibilitatea de check-in la hotel prin scanare facială.

WeChat a integrat capabilitățile sale de accesare de aplicații și plată online cu tehnologia Tencent de recunoaștere facială pentru a oferi soluții smart pentru hoteluri. După efectuarea unei rezervări prin intermediul unei aplicații WeChat, utilizatorii pot iniția procesul de check-in prin scanarea unui cod QR la un ghișeu smart la ajungerea la hotel. După scanarea codului QR, urmează o scanare facială. Ulterior, device-ul automatizat va elibera cartela de acces în camera de hotel. (sursă)

 

Mercedes Benz testează un sistem de livrare cu drone.

Divizia Vans a Mercedes Benz a încheiat un parteneriat cu start-up-ul e-commerce Siroop și furnizorul de logistică Matternet pentru demararea unui program pilot de livrare cu drone în Zurich. Cei 3 parteneri au demonstrat capacitatea de a livra o cafea cu drona de la un comerciant elvețian folosind platforma Siroop. După ce un angajat introduce datele comenzii, drona obține destinația coletului după scanarea codului QR de pe pachet. Drona poate zbura până la 20 km, cu o viteză maximă de 70 km/h și poate maxim 2 kg, putând ateriza pe acoperișul unui vehicul Mercedes Benz. (sursă)

 

GoPro lansează noua sa linie de camere portabile și primul său device sferic pentru video VR.

Camera Hero6 este impermeabilă, folosește procesorul GoPro custom și oferă zoom digital, o mai bună stabilizare a imaginii și funcții îmbunătățite. Prețul său este de 500 USD, cu 100 USD mai mare decât versiunea precedentă. Camera Fusion, capabilă să înregistreze video 360, are prețul de 700 USD. (sursă)

 

Amazon are în prezent peste 5000 de angajați activi în proiectul Alexa.

Conform mai multor surse, Amazon nu se află încă la capacitatea maximă de angajați care să contribuie la îmbunătățirea asistentului său digital. Secțiunea de angajări a site-ului Amazon listează peste 1000 de poziții disponibile în echipe care dezvoltă Alexa. Amazon concurează pe piața asistenților digitali activați vocal cu Apple, Microsoft, Google și alții. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.