Amazon testează un serviciu propriu de livrare, Line intră pe piața de smart speakere, aplicația social commerce 21Buttons primește 10 mil USD finanțare, iar un raport ONU arată că plățile mobile vor depăși plățile prin card până în 2019

 

Amazon testează un serviciu propriu de livrare.

Prin serviciul Seller Flex, Amazon intenționează să ofere livrare gratuită în 2 zile și să evite supra-aglomerarea depozitelor sale. Acest nou serviciu a fost demarat în India acum 2 ani și este în prezent marketat către comercianții din SUA în vederea extinderii acestuia. Prin această mișcare, Amazon va concura direct cu serviciile de livrare consacrate UPS și FedEx. (sursă)

 

Line Japonia lansează un smart speaker.

Line a intrat oficial pe piața de smart speakere lansând în Japonia Clova Wave. Acest device permite utilizatorilor să ceară informații prin intermediul vocii, să controleze sistemul de playback de muzică, să trimită și să primească mesaje și să acceseze funcția remote. Prețul noului device este de 125 USD și este vândut direct prin site-ul Line, cât și prin Amazon și Rakuten. (sursă)

 

Facebook lansează aplicația chat pentru Workplace cu screen sharing atât pentru PC cât și pentru Mac.

Workplace este folosit în prezent de peste 14.000 de companii. Funcția de partajare a ecranului ar putea ajuta Workplace să atragă mai mulți clienți datorită eficacității sale superioare față de funcțiile similare ale Skype și WebEx. Facebook aplică stilul său de dezvoltare rapidă pentru a acapara cât mai mult din piața de aplicații colaborative pentru business. (sursă)

 

Aplicația de social commerce 21Buttons primește 10 milioane USD finanțare.

21Buttons este o aplicație similară cu Instagram și Pinterest, însă axată din start pe zona de social commerce. Utilizatorii pot marca articolele de fashion purtate și le pot partaja cu prietenii. Fiecare articol are un buton Cumpără. 21Buttons oferă comisioane din afiliere. Start-up-ul va utiliza capitalul primit pentru a se extinde pe piața din Marea Britanie, după ce s-a lansat recent în Spania și Italia. (sursă)

 

Mattel renunță la planurile de a dezvolta un device smart pentru monitorizarea bebelușului.

Mattel a luat această decizie în urma plângerilor făcute public de grupurile active în zona de privacy și psihologia copilului. Conform companiei, device-ul Aristotle nu a fost în linie cu noua strategie pe zona tech a Mattel și, astfel, nu va fi pus în vânzare. Aristotle combina funcționalitatea de smart speaker și asistent digital cu o cameră conectată prin care copilul putea fi monitorizat permanent. (sursă)

 

Raport ONU: Plățile mobile în special prin PayPal și Alipay vor depăși plățile prin card până în 2019.

Este de așteptat ca utilizarea cardurilor de debit și credit în țările dezvoltate să scadă până la 46% în 2019, de la 51% în urmă cu 3 ani. Acestea vor fi înlocuite de portofele electronice, devenite extrem de populare în special datorită dezvoltării e-commerce. Raportul UNCTAD afirmă că în țările în curs de dezvoltare cardurile nu sunt o metodă de plată importantă, portofelele electronice fiind mult mai utilizate, mai ales pentru achizițiile cross-border. (sursă)

 

Netflix crește prețurile.

Netflix va crește prețurile pachetelor medii și de top în SUA începând cu luna noiembrie. Abonații care plătesc momentan 9,99 USD lunar vor plăti 10,99 USD. Prețul pachetului premium va crește de la 11,99 la 13,99 USD. Prețul abonamentului basic de 7,99 USD va rămâne momentan același. (sursă)

 

 

Secret Escapes, agenția de turism de lux pe bază de membership, obține 65 de milioane USD finanțare.

Serviciul a fost fondat în 2011 și operează un site accesibil numai pe bază de membership. Ofertele de turism cuprind sejururi în hoteluri de lux atent selecționate și sunt limitate. Săptămânal compania lansează campanii promoționale. La început, serviciul era disponibil numai în Marea Britanie, însă în prezent este disponibil pe 18 piețe. (sursă)

 

QuanticMind, platformă AI de marketing, obține 20 de milioane USD finanțare.

QuanticMind va folosi capitalul pentru a investi în zone cheie de creștere, mărirea echipei și dezvoltarea de noi produse. Compania este axată în principal pe accelerarea capabilităților AI, advertising predictiv, data science și machine learning. Practic, serviciul îmbunătățește călătoria clienților în zonele de search, e-commerce, social și cross-channel. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*