Bill.com obține 100 mil USD finanțare, HelloFresh și Bakkavor plănuiesc IPO-uri pe piața europeană, WalMart estimează 40% creștere pe online în SUA în 2018, iar DHL va lansa vehicule autonome în 2019

 

Tujia, AirBnb-ul chinezesc, obține 300 de milioane USD finanțare.

Infuzia de capital situează Tujia la o valoare de 1,5 miliarde USD. Banii primiți vor fi folosiți la optimizarea experienței utilizatorilor, standardizarea aspectelor legate de cazare și investiții în zona de real estate de lux pe plan intern și international. Runda de finanțare a fost condusă de gigantul travel Ctrip. Tujia are în prezent peste 180 de milioane de descărcări și 650.000 de listinguri. (sursă)

 

 

Mapbox, platformă de date de locație adresată developerilor, obține 164 de milioane USD finanțare.

Runda de finanțare a fost condusă de SoftBank prin Vision Fund. Mapbox oferă tool-uri pentru dezvoltatorii care creează funcții de geo-locație pentru diverse servicii, funcții precum navigație, hărți sau search local. Platforma declară că are peste 900.000 de developeri înregistrați și clienți precum IBM, Instacart, Snapchat și MasterCard. (sursă)

 

Bill.com, platformă cloud de plăți pentru business-urile din SUA, obține 100 de milioane USD finanțare.

Runda de finanțare a fost condusă de JP Morgan și Temasek. Bill.com oferă servicii pentru companii, firme de contabilitate și bănci. Serviciile Bill.com au drept țintă reducerea timpului petrecut cu operațiuni financiare de back-office. Compania servește aprox. 1% din firmele americane, care își pot plăti facturile și contractorii independenți prin acest sistem. (sursă)

 

Petuum, platformă AI care oferă tool-uri de machine learning pentru companii, obține 93 de milioane USD finanțare.

Runda de finanțare a fost condusă de SoftBank. Fondurile vor fi folosite pentru a angaja oameni în departamentele de inginerie, vânzări și marketing în vederea comercializării software-ului Petuum. Compania din Pittsburgh se află în procesul de a crea o platformă pentru dezvoltarea de aplicații de machine learning și deep learning în special pentru sectoarele de healthcare și producție industrială. (sursă)

 

HelloFresh și Bakkavor plănuiesc IPO-uri pe bursele europene.

HelloFresh, start-up controlat de Rocket Internet plănuiește să vândă acțiuni în valoare de 350 de milioane USD pe bursa din Frankfurt. Bakkavor, care vinde mâncare proaspătă în Marea Britanie,  urmărește să obțină 132 de milioane USD în urma listării pe bursa din Londra după vânzarea unei participații de 25%. (sursă)

 

WalMart anticipează o creștere de 40% pe  online în SUA în 2018.

Printre previziunile WalMart se numără și o creștere de 3% a vânzărilor nete până în ianuarie 2019 și o răscumpărare de acțiuni în valoare de 20 de miliarde USD în următorii doi ani. În urma acestor declarații acțiunile WalMart au crescut cu 4,5%. Compania deja a început să ofere livrare în 2 zile și a declarat că plănuiește dublarea locațiilor de livrare grocery. WalMart se așteaptă la vânzări online în valoare de 11,5 miliarde USD. (sursă)

 

Disney, Fox , Warner și Universal se află în discuții în vederea creării unui serviciu unic prin care pot fi descărcate filmele create de aceste studiouri.

Aceste companii au concurat direct pe zona de filme în ultimii ani. Din 2010 serviciul Ultraviolet era singura modalitate cross-store de a descărca filme de la toate aceste companii. Disney chiar a lansat serviciul Movies Anywhere în 2014. Prin discuțiile în vederea colaborării, studiourile speră să poată convinge clienții să cumpere filme în loc să apeleze la servicii pe bază de abonament. (sursă)
 

JD lansează Toplife, platform de shopping online de articole și branduri de lux.

Toplife se adresează clienților înstăriți din China. Platforma permite brandurilor să vândă direct consumatorilor printr-un ecosistem e-commerce de produse de lux care încorporează magazine online, servicii premium de relații cu clienții și livrare, expertiză în marketing și branding și gestiune specializată a depozitelor. Brandurile vor obține servicii premium de fulfillment, branding, marketing și livrare de la JD. (sursă)

 

Rakuten și NBA semnează un acord de distribuție pe piața din Japonia.

În urma acordului, Rakuten devine partenerul exclusiv de transmitere a meciurilor din NBA în Japonia și partener global de marketing. Detaliile financiare ale acordului nu au fost dezvăluite. În acest sezon, Rakuten va permite spectatorilor să urmărească meciuri pe bază de abonament. Rakuten va putea vinde la nivel global articole sportive ale echipelor din NBA pe canalele sale e-commerce. (sursă)

 

Poșta din India lansează serviciul de livrări cross-border.

Guvernul indian a lansat serviciul International Tracked Packet, care va oferi livrare transfrontalieră pentru sectorul de comerț online din regiunea Asia-Pacific. Serviciul va fi oferit de Departamentul Poștal și va avea oferi monitorizarea pachetului, discount-uri de volum, facilități de ridicare și compensații pentru pierderi sau pagube. Serviciul va putea livra în 12 țări din regiune. (sursă)

 

DHL urmărește lansarea unui vehicul utilitar autonom până în 2019.

Grupul Deutsche Post DHL, în parteneriat cu dealerul auto ZF, vor lansa vehicule de transport autonome echipate cu sistemul ProAI dezvoltat de Nvidia. DHL a echipat 3400 de vehicule StreetScooter cu senzori, inclusiv camere video și echipamente LIDAR și radar. Datele strânse de aceste sisteme vor fi colectate în sistemul informatic ProAI. (sursă)

 

Studiu Gartner: Piața mondială de PC se află în scădere pentru al 12-lea trimestru consecutiv.

În trimestrul 3 2017, livrările globale de PC-uri au scăzut cu 3,6%. Producătorii de top în T3 au fost HP, Lenovo, Dell, Asus, Apple și Acer. Dintre cei 6 jucători de top, doar HP a înregistrat o creștere în livrările de PC-uri, iar Lenovo și Dell au avut cele mai mici scăderi pe acest segment. Printre factorii identificați de analiști se numără scăderea cererii de PC-uri și deficitul de componente. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*