eMAG deschide la Timișoara cel mai mare showroom din afara capitalei, FashionUP are comenzi de 6,5 mil euro în primele 9 luni din 2017, Banca Transilvania devine liderul pieței de carduri cu o cotă de 18,5%, iar Floria.ro deschide o florărie în aeroportul Henri Coandă

 

→ Retailerul eMAG continuă strategia de extindere în offline și deschide la Timișoara cel mai mare showroom din afara Capitalei

eMAG deschide la Timișoara cel mai mare showroom din afara Bucureștiului, de aproape 900 de metri pătrați. Timișoara devine al doilea oraș, după București, în care sunt deschise câte două showroom-uri eMAG. Noul magazin este al treilea inaugurat de eMAG, în 2017, după cele din  București și Sibiu.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/retailerul-emag-continua-strategia-de-extindere-in-offline-si-deschide-la-timisoara-cel-mai-mare-showroom-din-afara-capitalei-17327430


→ FashionUP a livrat în primele 9 luni comenzi în valoare de 6,5 milioane de euro

FashionUP a livrat circa 200.000 de produse în valoare de 6,5 mil. euro, iar angajații au împachetat aproximativ 125.000 de colete. Prețul produselor listate în magazinul online începe de la 19 lei și crește în funcție de categoria sau modelul ales. În medie, valoarea unei comenzi este de 280 lei, cele mai multe dintre ele realizându-se dimineața între orele 8 și 10, după-amiaza în jurul orei 2 sau seara după ora 9.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/10/fashionup-a-livrat-in-2017-comenzi-in-valoare-de-65-milioane-de-euro/


→ Sharetoo, un nou serviciu de car sharing, lansat de Porsche Finance, destinat companiilor din România

Porsche Finance Group România a lansat serviciul sharetoo destinat zonei corporate, care utilizează automobile ale grupului Volkswagen. Spre deosebire de alte servicii, sharetoo are un principiu de funcționare mai complex, find bazat pe flote pe care companiile le pot configura. Serviciul de car sharing funcționează, în faza de utilizare, la fel ca și alte servicii de acest tip.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/sharetoo-un-nou-serviciu-de-car-sharing-lansat-de-porsche-finance-destinat-companiilor-din-romania-17325908


→ Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care PayPoint preia Payzone, dar cu o serie de condiții

Payzone oferă în România servicii similare celor oferite de PayPoint și este controlată de un fond de investiții tot din Marea Britanie. În urma analizei efectuate, Consiliul Concurenței a constatat ca această operațiune ar putea conduce la afectarea concurenței pe piața serviciului de încasare sume de bani din România. Ca urmare, tranzacția a fost autorizată cu anumite condiții.
Sursa –  https://www.profit.ro/insider/companii/consiliul-concurentei-a-autorizat-tranzactia-prin-care-paypoint-preia-payzone-dar-cu-o-serie-de-conditii-17325857


→ Dan Virtopeanu, Breeze Mobile: Site-urile a 9 din 10 magazine online se incarca greu sau foarte greu

Site-urile a 9 din 10 magazine online se incarca greu, facand experienta achizitiei online mult mai greoaie. Au fost analizate peste 300 de platforme online locale, iar principalii factori ce determina slaba lor functionare sunt dimensiunile mari ale paginilor, optimizarea limitata la nivel de programare si serviciile de hosting, mentioneaza Dan Virtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile.

Sursa – http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/214862/dan-virtopeanu-breeze-mobile-site-urile-a-9-din-10-magazine-online-se-incarca-greu-sau-foarte-greu.html


→ Raiffeisen Bank se pregateste de lansarea „noului Mobile Banking” si vrea sa atinga 400.000 de clienti activi pe canalele digitale

Raiffeisen Bank vrea sa ajunga pana la finalul anului la 400.000 de clienti activi pe platformele de Internet si Mobile Banking, de la 377.000 in prezent, iar in trimestrul 1 din 2018 planuieste lansarea unei noi aplicatii mobile de banking, dezvoltata in-house, a declarat in cadrul unei intalniri cu jurnalistii Bogdan Popa, directorul de operatiuni si IT al bancii.

Sursa – http://www.wall-street.ro/special/future-banking/214744/raiffeisen-bank-pregateste-in-house-noul-mobile-banking-ce-tinte-are.html


→ Banca Transilvania atinge borna de 3 milioane de carduri si devine liderul pietei, cu o cota de 18,5%. Urmeaza sa lanseze BT Pay!

Banca Transilvania a anuntat ca a atins 3 milioane de carduri emise, ajungand astfel cel mai mare emitent de carduri din Romania, cu o cota de piata de 18,5%. Banca nu a precizat cate dintre acestea sunt carduri active, dar subliniaza ca este, de asemenea, lider in ceea ce priveste volumele tranzactionate cu cardul (20% din piata).

Sursa – http://www.wall-street.ro/special/future-banking/214882/banca-transilvania-atinge-borna-de-3-mil-de-carduri-si-devine-lider.html


→ Clever Taxi vine în ajutorul companiilor pentru transportul angajaților prin platforma dedicată Clever Corporate

Clever Taxi, cea mai mare aplicație de e-hailing din România, anunță lansarea oficială a serviciului Clever Corporate, platformă de vouchere digitale pentru transportul angajaților. Serviciul este unic pe piața autohtonă și vine în sprijinul companiilor, oferind control mai bun asupra cheltuielilor cu transportul, transparență și rapoarte de activitate detaliate. Acesta a fost testat în ultimul an cu un număr limitat de firme, iar acum este disponibil tuturor companiilor din București, Cluj-Napoca și Brașov.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/09/clever-taxi-vine-in-ajutorul-companiilor-pentru-transportul-angajatilor-prin-platforma-dedicata-clever-corporate/


→ Grupul Floria se aşază în zona de sosiri a aeroportului Henri Coandă, principala poartă de intrare în România

Grupul Floria, care şi-a început iniţial ac­ti­vi­tatea în online pentru ca în urmă cu doi ani să treacă şi în offline, s-a extins în Aero­portul Otopeni, ajungând la un total de şase unităţi în offline. Compania a preluat florăria din zona de sosiri a aeroportului Henri Coandă din Oto­peni, cel mai important din ţară. Aeroportul este tranzitat anual de peste 10 milioane de oameni, fiind principala poartă de intrare în România.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/grupul-floria-se-asaza-in-zona-de-sosiri-a-aeroportului-henri-coanda-principala-poarta-de-intrare-in-romania-16764051


→ Retailerul foto-video F64 estimează vânzări de 1,8 mil. euro pentru campania de Black Friday în avans

F64, cel mai mare magazin foto-video de pe piaţa locală, lansează campania “Black Friday Pro” în perioada 19-22 octombrie atât în mediul online, cât şi offline, retailerul anticipând vânzări totale de circa 1,8 milioane euro. Reducerile oferite în cadrul campaniei “Black Friday Pro”, aflată la a cincea ediţie anul acesta, însumează un milion de euro, clienţii având la dispoziţie o serie de    echipamente foto-video şi accesorii cu preţuri reduse până la 50%.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/retailerul-foto-video-f64-estimeaza-vanzari-de-1-8-mil-euro-pentru-campania-de-black-friday-in-avans-16760834


→ Tudor Țiboc, Quickmobile: «Deschidem un espresso bar în Germania şi intrăm pe alte segmente de business»

Tudor Țiboc, omul de afaceri care controlează unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, gadgeturi și accesorii din România, investeşte sume importante în afaceri noi, atât în ţară, cât şi în străinătate. Familia Ţiboc deţine afacerile QuickMobile, Sole Luxury Boutique, Brewtiful şi Sprijina.ro.

Sursa – http://www.capital.ro/tudor-tiboc-quickmobile-deschidem-un-espresso-bar-in-germania.htm

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*