Facebook va achiziționa rețeaua socială tbh, EBay lansează un program de combatere a produselor contrafăcute, E-commerce-ul crește cu 25% în Spania în T1, iar Samsung și Kakao colaborează pe segmentul de electrocasnice

 

Facebook achiziționează rețeaua socială tbh.

Tbh este dedicată în special adolescenților și a înregistrat în ultimele 9 luni 5 milioane de descărcări și 2,5 milioane de utilizatori activi. Rețeaua permite userilor să răspundă în mod anonim la întrebări iar rezultatele sondajelor sunt trimise prietenilor ca o formă de compliment. Tbh a fost lansată în câteva state din SUA în august și a înregistrat peste 1 miliard de răspunsuri. (sursă)

 

AirBnb lansează un program de afiliere.

Prin noul program, site-urile cu trafic peste 1 milion de vizitatori pot integra listing-urile AirBnb și primi comisioane la rezervări. De asemenea, AirBnb a lansat și un API prin care listingurile pot fi mai ușor gestionate prin alte aplicații. Compania a intrat în discuții cu Groupon în vederea unui parteneriat. Aceste mișcări fac parte din strategia de creștere a AirBnb. (sursă)

 

JPMorgan lansează o rețea de plăți pe bază de blockchain.

Noua rețea a fost lansată în parteneriat cu Royal Bank of Canada și Australia and New Zealand Banking Group. Interbank Information Network va permite ca plățile să ajungă mai rapid la beneficiary și după mai puțini pași. De asemenea, securitatea va fi una de nivel înalt. Quorum este tehnologia blockchain pe care a fost dezvoltată rețeaua, la care ar urma să se alăture mai multe bănci în următoarele luni. (sursă)

 

Alphabet face livrări de mâncare cu drone în Australia.

Divizia Alphabet X testează drone în Australia în cadrul Project Wing. Dronele efectuează livrările direct în curțile clienților. Google se află în parteneriat cu lanțul de fast food Guzman y Gomez și cu lanțul farmaceutic Chemist Warehouse. Dronele pot zbura cu aprox. 120 km/h și pot decola și ateriza în plan vertical. Coletul este coborât la punctul de livrare, astfel că drona nu este nevoită să aterizeze. (sursă)

 

Facebook testează o funcție prin care utilizatorii își pot lista istoricul professional și educational.

Această funcție este similară cu cele de pe LinkedIn. Facebook va intra astfel pe teritoriul de recrutare pe care LinkedIn este lider. Există însă și un segment de utilizatori care ar putea dori să nu completeze informații legate de viața lor profesională și să dorească să își țină viața private departe de ochii recrutorilor. (sursă)

 

EBay lansează un serviciu de autentificare a bunurilor de pe platformă.

Serviciul este destinat să combată bunurile contrafăcute, în special cele din zona de accesorii fashion și bijuterii. Compania a anunțat serviciul în ianuarie, serviciu prin care articolele high-end vor primi o ștampilă de aprobare înainte de vânzare. Acest program este proiectat pentru a atrage cumpărători de bunuri de calitate. Serviciul eBay Authenticate lucrează cu autentificatori profesioniști și este disponibil în cazul produselor de lux de la 12 branduri precum Chanel, Louis Vuitton sau Valentino. (sursă)

 

Netflix raportează o creștere peste estimări a numărului de abonați.

Netflix a adăugat în ultimul trimestru peste 5,4 milioane de noi abonați, din care 850.000 din SUA, iar 4,45 milioane de pe piețe internaționale. Netflix are o politică agresivă de investiții în conținut original, politică ce pare a da roade, mai ales în contextul premiilor Emmy. Compania a avut venituri de 2,98 miliarde USD și a afirmat că va cheltui între 7 și 8 miliarde USD pe conținut original în 2018. (sursă)

 

E-commerce-ul crește cu 25% în Spania în trimestrul 1.

În primele 3 luni, clienții au cheltuit 6,8 miliarde EUR online, în timp ce numărul tranzacțiilor a crescut cu 31%, la 115 milioane. Datele au fost oferite de autoritatea de reglementare a comunicațiilor din Spania, CNMC. Cele mai mari venituri e-commerce vin din zonele de travel (11,2%), fashion (6,2%) și entertainment (6%). 55,4% din venituri au fost înregistrate de magazine online din Spania, 44,6% de site-uri e-commerce din alte țări. (sursă)

 

Samsung și Kakao încheie un parteneriat pe segmentul de electrocasnice.

Platforma AI a Kakao va fi folosită pentru adăugarea de noi funcțiii în cadrul electrocasnicelor Samsung. Consumatorii din Coreea de Sud vor putea folosi Kakao pentru a controla de la distanță electrocasnicele, atât prin mesaje instant cât și prin interfață vocală prin smart speaker. Astfel, electrocasnicele Samsung vor deveni mai versatile. (sursă)

 

Swisscom introduce chatbots AI în serviciul său de clienți.

Sistemul AI al Swisscom poate distribui cererile scrise ale clienților către angajații potriviți. Din 2018, operatorul plănuiește lansarea de chatbots pentru procesarea de comunicare vocală. Platforma Cosmos poate procesa cereri cu o rată de succes de 85%. Atunci când angajații gestionează cererile, două treimi din acestea sunt trimise angajatului nepotrivit. (sursă)

 

Iqiyi a ales băncile care îi vor gestiona IPO-ul.

Serviciul chinez deținut de Baidu, serviciu de streaming similar cu Netflix, a ales trei bănci în vederea lansării IPO-ului său din SUA care va valora aprox. 1 miliard USD. Cele 3 bănci sunt Bank of America, Credit Suisse și Goldman Sachs. IPO-ul Iqiyi este așteptat în prima jumătate a lui 2018. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.