Vitacom Electronics reduce timpul petrecut la casă printr-o nouă opțiune de plasare a comenzilor

 

Vitacom, companie specializată în vânzarea și distribuția de produse electronice, vine cu vești bune pentru clienții din Cluj și Timișoara. Compania a pregătit un sistem nou de plasare și finalizare a comenzilor în aceste magazine. Astfel, pentru solicitările lansate pe tableta din magazin există o casă specială, iar cumpărătorii se bucură de o reducere de 10% din prețul final.

Cu noua opțiune, clienții scutesc timp și evită cozile. Campania se desfășoară până la data de 31 ianuarie 2018. Vitacom își informează clienții că cele două magazine din Cluj și Timișoara vor păstra în continuare și casele clasice de preluare a comenzilor. Utilizarea noului produs este simplă și intuitivă, iar acesta este testat și ajustat constant.

 

„În era tehnologiei, inovația trebuie să fie o prioritate chiar și pentru piețele tradiționale. E necesar ca acest proces să țină cont de două aspecte fundamentale: educarea publicului și feedbackul primit de la beneficiarii produselor noastre. În felul acesta, întregul flux va fi mai rapid și mai ieftin“, a declarat Aviva Vita, director marketing Vitacom Electronics.

Aviva Vita, Director Marketing Vitacom Electronics

 

Despre Vitacom Electronics

Vitacom Electronics a fost fondată în anul 1991 de Vasile Andrei Vita, din pasiune pentru produse și accesorii electronice. Prin profesionalism, siguranță și flexibilitate, Vitacom Electronics a câștigat fidelitatea și aprecierea clienților și a reușit să se impună pe piață datorită prețurilor competitive și calității produselor.

Calitatea serviciilor Vitacom Electronics a fost răsplătită prin aprecieri la nivel internațional și național, firma deținând distincția International Gold Star for Quality, precum și numeroase titluri acordate de Camerele de Comerț și Industrie. Compania a dezvoltat două branduri proprii: WELL și CHROME, recunoscute la nivel național și internațional. De asemenea, a  stabilit parteneriate durabile cu branduri recunoscute la nivel mondial precum: GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell, Goobay, ProsKit, NGS și Legrand.

 

2 Trackbacks / Pingbacks

  1. Hornbach se concentrează pe e-commerce, Elefant.ro lansează un program de fidelizare, DPD afirmă că plățile în numerar au scăzut în detrimentul celor cu cardul, iar Bonami atinge o cifră de afaceri de 3 mil. euro într-un an
  2. Hornbach se concentrează pe e-commerce, Elefant.ro lansează un program de fidelizare, DPD afirmă că plățile în numerar au scăzut și cele cu cardul au crescut, iar Bonami atinge o cifră de afaceri de 3 mil. euro într-un an

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*