Hornbach se concentrează pe e-commerce, Elefant.ro lansează un program de fidelizare, DPD afirmă că plățile în numerar au scăzut și cele cu cardul au crescut, iar Bonami atinge o cifră de afaceri de 3 mil. euro într-un an

 

→ Hornbach se concentrează pe e-commerce
Retailerul german de bricolaj Hornbach, care deține 6 centre în România, s-a extins cu un magazin online în Slovacia și pregătește deschiderea unor instrumente similare în România și Suedia. În vară a anunțat că va deschide magazinul online în România în prima jumătate a lui 2018. Compania mai are instrumente de comerț online în Germania, Austria, Elveția, Olanda, Luxemburg și Cehia.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/hornbach-se-concentreaza-pe-e-commerce-a-deschis-un-magazon-online-in-slovacia-si-pregateste-o-miscare-similara-in-romania-si-suedia-17334224


→ Claudia Butac, director general Alior Bank: Vrem să ajungem în primele 3 opțiuni pentru clienți în zona de tranzacții.

Polonezii de la Alior Bank au intrat în parteneriat cu Telekom România pentru a oferi un serviciu de mobile banking și schimb valutar online în România, pe modelul deja existent în Polonia. Alior vrea să adune pe acest serviciu jumătate de milion de clienți în următorii 3-4 ani, mizând pe lipsa comisioanelor pentru cele mai multe servicii de transfer și retragere de numerar.

Sursa – https://www.profit.ro/must-read/interviu-claudia-butac-director-general-alior-bank-vrem-sa-ajungem-in-primele-trei-optiuni-pentru-clienti-in-zona-de-tranzactii-nu-i-constrangem-sa-vina-cu-salariile-17339462


→ Elefant.ro anunță un program de fidelizare pentru clienți
Magazinul online elefant.ro anunță lansarea Elefant Premium, program de loialitate de peste 10 mil. de lei. Elefant Premium constă în acumularea de puncte la fiecare comandă efectuată pentru anumite produse. Punctele acumulate prin program au valabilitate nelimitată și se pot transforma ulterior în vouchere de reduceri. În 2016, Elefant a înregistrat 70% creștere a veniturilor față de 2015, până la aproximativ de 27 mil. de euro.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/retailerul-online-elefant-ro-anunta-un-program-de-fidelizare-pentru-clienti-17336488


→ DPD România: Plățile în numerar la livrare și-au redus ponderea la 70%

Plățile în numerar la livrare au avut anul acesta o pondere de 70% în totalul expedițiilor DPD România către clienții magazinelor online, față de anii trecuți, când aportul rambursului cash la livrare pe volumele e-commerce era de 90%. Plățile cu cardul sunt făcute în special de tineri cu vârste între 25 și 35 de ani, din mediul urban, cu studii superioare, venituri medii spre mari și experiență în cumpărăturile online.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/dpd-romania-platile-in-numerar-la-livrare-si-au-redus-ponderea-la-70-17334373


→ Produsele de securitate și protecție a datelor personale conduc în comerțul cu software online

În urma breșelor de securitate din 2017, produsele de securitate și protecție a datelor conduc în comerțul global cu software online, arată raportul Tendințe din Comerțul Digital cu Software & Servicii Online pentru 2017 realizat de 2Checkout. Situația este identică și în România, aceste produse însumând 76% din vânzările online, urmate de soluții pentru marketing (4%) și soft utilitar (4%).

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/studiu-produsele-de-securitate-si-protectie-a-datelor-personale-conduc-in-comertul-cu-software-online-17338640


→ Vitacom Electronics reduce timpul petrecut la casă printr-o nouă opțiune de plasare a comenzilor

Vitacom, companie specializată în vânzarea și distribuția de produse electronice, vine cu vești bune pentru clienții din Cluj și Timișoara. Compania a pregătit un sistem nou de plasare și finalizare a comenzilor în aceste magazine. Astfel, pentru solicitările lansate pe tableta din magazin există o casă specială, iar cumpărătorii se bucură de o reducere de 10% din prețul final.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/10/18/vitacom-electronics-reduce-timpul-petrecut-la-casa-printr-o-noua-optiune-de-plasare-a-comenzilor/


→ Euroweb: Piaţa de soluţii cloud din România va depăşi 180 milioane de euro în 2018

În prima jumătate a acestui an, Euroweb România a înregistrat o creştere cu 20% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară din 2016, ţinta pentru final de an fiind de a ajunge la afaceri de peste 9 milioane euro. Valoarea pieţei locale de soluţii cloud va ajunge anul viitor la circa 180-200 milioane euro, în condiţiile în care rata de adopţie a tehnologiei cloud va creşte accelerat la nivelul întregii regiuni a Europei de Est, potrivit unui studiu citat de reprezentanţii Euroweb România.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/euroweb-piata-de-solutii-cloud-din-romania-va-depasi-180-milioane-de-euro-in-2018-16770198


→ Românii din străinătate au trimis în ţară, în primele zece luni, de trei ori mai mulţi bani prin transferuri online

TransferGo este activ pe piaţa din România din iunie 2015 şi are sedii în Londra, Vilnius şi mai nou în Berlin. “Când vine vorba despre români, cea mai mare provocare este să îi convingem de beneficiile transferului online, în detrimentul celui cash, care implică mai mult timp şi, de multe ori, costuri mai mari. De aceea am inclus o latură educativă în comunicarea noastră. Iar rezultatele se văd deja – avem o creştere spectaculoasă pe acest segment”, a declarat Marius Nedelcu, Country Manager TransferGo România.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/romanii-din-strainatate-au-trimis-in-tara-in-primele-zece-luni-de-trei-ori-mai-multi-bani-prin-transferuri-online-16772892


→ Producătorul local de cosmetice Gerocossen speră la afaceri de 13,2 mil. lei, plus 15%

Producătorul local de cos­metice Gerocossen, înfiinţat acum 27 de ani de antreprenorii români Stanca Cismaru, Elvira San şi Radu Aurel Bogdan, estimează că va realiza în acest an o creştere de 15% a businessului comparativ cu 2016, când a înregistrat o cifră de afaceri de 11,5 mil. de lei. Produsele realizate în fabrica din Pipera se vând pe piaţa din România în hipermarketuri, supermarketuri, ma­gazine de specialitate, reţele de farmacii şi plafaruri, în online, în magazinul propriu, dar şi la export.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/producatorul-local-de-cosmetice-gerocossen-spera-la-afaceri-de-13-2-mil-lei-plus-15-16773480


→ Retailerul online de mobilă și decorațiuni Bonami a ajuns la afaceri de 3 milioane de euro într-un singur an

Bonami a fost lansat pe piața locală în octombrie anul trecut și, de atunci, peste 600.000 de persoane s-au înregistrat pe platforma online a retailerului. Portofoliul Bonami include 15.000 de produse. Bonami a fost fondat în Cehia în 2013, iar ulterior a intrat și în Polonia și Slovacia, România fiind a treia piață externă pe care retailerul s-a extins.

Sursa – https://www.newmoney.ro/retailerul-online-de-mobila-si-decoratiuni-bonami-ajuns-la-afaceri-de-3-milioane-de-euro-intr-un-singur/


→ Cum arată comerțul online din România. Comportamentul cumpărătorilor și ce trebuie să facă magazinele online

Magazinele online românești folosesc canale de promovare cu care se adresează, în special utilizatorilor noi. Exceptând campaniile de remarketing prin Adwords, multe magazine nu folosesc newslettere sau campanii de SMS-uri cu care să se adreseze cliențiilor actuali, care au cumpărat în trecut și deja cunosc magazinul respectiv, potrivit unei cercetări de piață efectuate de agenția de marketing Seocupcake.ro. De precizat este că studiul Seocupcake.ro a fost realizat pe38 de magazine online din România.

Sursa – http://www.startupcafe.ro/marketing/studiu-comportament-clienti-magazine-online.htm

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*