PayPal lansează un serviciu de plăți pentru marketplace-uri, Amazon extinde Amazon Pay, IPO-ul China Literature va aduce 1,1 mld USD, iar Safe Shop lansează primul trust mark global e-commerce

 

Google extinde la nivel international serviciul de rezervări Reserve with Google.

Google facilitează business-urilor oferirea de rezervări online direct din listingul său de search. Serviciul a fost lansat inițial în Los Angeles, New York și zona San Francisco în decembrie 2016. Google permite de acum să ofere programări prin intermediul partenerilor săi direct din contul Google My Business, până acum rezervările fiind posibile doar din Google Search sau Google Maps. (sursă)

 

Google lansează Pay With Google.

Google facilitează procesul de cumpărare pe Android prin lansarea noului serviciu de plăți. Acum se pot face plăți prin cardul introdus pentru a plăti pentru servicii precum Google Play, YouTube, Chrome sau Android Pay. Autentificarea se face printr-un cod de securitate iar checkout-ul este simplificat. Printre partenerii Pay with Google se numără Braintree, Stripe, Vantiv sau Worldpay. AirBnb sau StubHub au integrat soluția de plată în cadrul site-ului sau aplicațiilor lor. (sursă)

 

PayPal lansează PayPal for Marketplaces, un serviciu de plăți pentru marketplace-uri online de mari dimensiuni.

Noul serviciu PayPal se adresează companiilor cu marketplace-uri complexe, companii precum platform de ride-sharing, portaluri de crowdfunding, site-uri e-commerce sau de închirieri imobiliare. Serviciul va fi personalizat conform nevoilor companiilor, în funcție de cât risc vor să gstioneze în cadrul tranzacțiilor lor. De exemplu, marketplace-urile vor putea alege să gestioneze disputele de plată și retururile singure. PayPal nu a dezvăluit politica de preț pentru acest nou serviciu. (sursă)

 

Amazon extinde serviciul de plăți Amazon Pay printr-un nou parteneriat cu Clover.

Clover fabrică dispozitive POS pentru restaurante. Prin noul acord, Amazon va introduce Amazon Pay în restaurantele din Seattle și de pe coasta de est a SUA. Parteneriatul se numește Amazon Pay Places și va însemna un proces simplificat pentru ridicarea comenzilor online. Clienții comandă prin aplicația Amazon iar comanda este trimisă direct la bucătăria restaurantului prin intermediul sistemului POS al locației. Amazon va percepe un comision de 10% pentru fiecare comandă. (sursă)

 

Veniturile din descărcări de aplicații au atins un nivel record în trimestrul 3 din 2017.

Descărcările din Apple App Store și Google Play au atins 26 de miliarde la nivel global, în creștere cu 8%. Veniturile din aplicații au atins un nivel record de aprox. 17 miliarde USD, în creștere cu 28%. Creșterea se datorează în special descărcărilor venite de pe piețele aflate în dezvoltare, aceasta însemnând că trendul de creștere se va păstra, deoarece penetrarea smartphone-urilor este încă scăzută pe acele piețe. App Annie estimează că până în 2021 vor fi 240 de miliarde de descărcări și venituri de 100 de miliarde USD. (sursă)

 

Target deschide 11 magazine în format mic în SUA.

Această mișcare face parte din reajustarea strategiei privind magazinele fizice a Target. Prin noul format compania urmărește crearea unei experiențe de shopping simplificate. Noile magazine vor deservi zone urbane și sub-urbane dens populate și își vor customiza oferta în funcție de interesele consumatorilor locali. (sursă)

 

 

Amazon Wine își va întrerupe activitatea la finalul acestui an.

Acest anunț a fost făcut de Amazon prin e-mail către comercianți. Problema este legată de legile existente privind comercializarea alcoolului, legi pe care Amazon nu areușit să le schimbe, deși a colaborat cu autoritățile de reglementare. Conform, legilor existente, este complicat ca Amazon să vândă alcool ca retailer și să opereze un marketplace. Aceste complicații devin mai mari odată cu deținerea Whole Foods de către Amazon și planurile retailerului de a vinde alcool prin Prime Now și Amazon Fresh. (sursă)

 

China Literature, cel mai mare publisher online din China continentală, lansează IPO-ul.

În urma listării pe bursă, China Literature va obține în jur de 1,1 miliarde USD. Tencent Holdings deține 62% din China Literature. Compania va ajunge astfel la o capitalizare de piață de 6,4 miliarde USD și va folosi fondurile pentru face achiziții și a extinde serviciul de publishing digital. (sursă)

 

E-commerce Foundation lansează Safe Shop, primul trust mark global e-commerce.

Safe Shop țintește mărirea încrederii clienților și promovarea comerțului electronic la nivel global. Primii parteneri pentru acest proiect sunt asociațiile e-commerce naționale din 13 țări: Brazilia, China, Croația, Hong Kong, Germania, Islanda, Japonia, Malaezia, România, Rusia, Senegal, Elveția și Olanda. În prezent există peste 300 de mărci de încredere în lume, majoritatea fiind inițiative la nivel național. (sursă)

 

Amazon anunță deschiderea unui centru de cercetare în Germania.

Noul hub de research german se va concentra pe dezvoltarea AI pentru îmbunătățirea experienței de client, în special în cazul sistemelor vizuale. Amazon a declarat că cercetările vor aduce beneficii și pentru Amazon Web Services și pentru tehnologia AI Alexa. Centrul va fi în Tübingen, aproape de Institutul Max Planck și va angaja peste 100 de ingineri de machine learning. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*