Amazon își micșorează comisionul pe grocery, Facebook depune mărturie în scandalul implicării Rusiei în alegerile din SUA, se lansează YouTube TV App, iar Samsung raportează un profit istoric

 

JD anunță integrarea automatelor de vânzare smart în mai multe magazine de top din China.

Serviciul O2O al JD a lansat smart vending machines în cadrul locațiilor fizice ale Tencent, 58, DHL și JD în orașe mari și medii din China. Automatele JD, după includerea în birouri, sunt extinse acum către holuri de clădiri, comunități, magazine, benzinării, locații de divertisment sau săli de cursuri. JD Daojia sunt coordonate cu lanțul de distribuție JD. Printre produsele comercializate sunt snacks-uri, băuturi răcoritoare, fructe și lactate. JD Daojia are peste 40 de milioane de utilizatori înregistrați. (sursă)

 

Mărturia Facebook în cadrul audierilor legate de implicarea Rusiei în alegerile prezidențiale din SUA: 126 de milioane de americani au văzut conținut produs de pagini legate de Rusia

Conform mărturiei acordate Senatului SUA, conținutul produs de pagini cu legături cu guvernul rus a ajuns la peste jumătate dintre utilizatorii de rețele sociale din SUA. Facebook a șters 170 de conturi de Instagram cu peste 120.000 de postări care au fost identificate ca aparținând APT28, echipa de hackeri conectată cu serviciul militar rusesc de informații. Astfel, audierile au indicat faptul că prin Facebook campania de dezinformare rusească a ajuns la mai mulți utilizatori decât se credea de fapt. (sursă)

 

Didi Chuxing intră pe piața din Japonia.

În urma parteneriatului dintre compania chineză de ride-hailing și serviciul japonez de taxi Daiichi Koutsu Sangyo, va fi lansată o aplicație de ride-hailing în Tokyo, cel mai probabil în primăvară. Cele două companii sunt momentan în discuții privind tarifele, procedurile de operare și alte detalii. Obiectivul serviciului are ca obiectiv atragerea turiștilor chinezi care vizitează Tokyo. (sursă)

 

DoorDash deschide un restaurant virtual în Silicon Valley.

Compania de livrări oferă bucătarilor opțiunea de a face mâncare strict pentru zona de delivery, aceștia nefiind obligați să fie prezenți într-un anumit restaurant. Această deschidere reprezintă un nou mod de a se încerca reducerea costurilor cu forța de muncă și închirierea de locații și adaptarea gustului și cerințelor clienților, aflate într-o schimbare tot mai rapidă pe o piață competitivă. (sursă)

 

Google lansează aplicația YouTube TV.

Noua aplicație pentru programul premium de streaming TV al YouTube va fi disponibilă inițial pe Android TV și consolele Xbox One. YouTube are două servicii premium: YouTube Red și YouTube TV, practic un serviciu de cablu TV în online cu conțint de la 40 de rețele TV. Noua aplicație este special creată pentru ecranele de televizor. (sursă)

 

Amazon își micșorează comisioanele pentru produsele grocery.

Pentru produsele care costă 15 USD sau mai puțin, comisionul Amazon era de 15%. Compania a scăzut această cifră la 8%, pentru o perioadă de cel puțin un an. Această mișcare are drept obiectiv îmbunătățirea serviciilor pe zona de grocery ale companiei. WalMart are comision de 15% pentru aceste articole, în timp ce subsidiara sa, Jet, un comision de 10%. (sursă)

 

Ola lansează ricșe dotate cu Wi-Fi în India.

Ola a lansat Ola Auto în septembrie 2014 și a adăugat peste 120.000 de auto-ricșe în 73 de orașe în cadrul aplicației sale. Ola va oferi de acum Wi-Fi gratuit în cele peste 120.000 de ricșe. Compania a demarat un proiect pilot în vederea acestei implementări în urmă cu două săptămâni și finalizarea acestui proiect este estimată la câteva săptămâni. (sursă)

 

Alibaba Cloud a anunțat lansarea în Malaezia.

Alibaba a anunțat lansarea la Kuala Lumpur. Alibaba Cloud va oferi servicii de infrastructură Internet pe piețele din regiune, inclusiv cloud computing, stocare și rețelistică. De asemenea, serviciul va asista companiile cu software și produse și servicii AI în vederea transformării lor digitale. Alibaba Cloud a încheiat parteneriate cu AirAsia și TIME Telecom în Malaezia. (sursă)

 

Samsung Electronics raportează un profit trimestrial record pentru a doua oară în acest an.

În trimestrul 3, profitul net a crescut la 9,95 miliarde USD. Veniturile au crescut cu 30%. Creșterea se datorează cererii pentru componentele electronice produse de companie. Rezultatele de anul trecut au fost afectate de retragerea de pe piață a smartphone-ului Galaxy Note 7. Rezultatele din acest an au fost favorizate de lansarea telefoanelor Galaxy S8 și Galaxy Note 8. Samsung are o cotă de piață de 95% pe segmentul de componente OLED. (sursă)

 

Raport World Economic Forum: Companiile tech din SUA ar trebui să fie mai agresive în combaterea dezinformării dacă doresc să evite acțiuni din partea guvernului.

Raportul, realizat în urma unui studiu al unui ONG elvețian, s-a adăugat vocilor care cer oprirea răspândirii de conținut violent din partea militanților islamici și folosirea acestuia de către propagandiștii ruși. Consiliul pentru drepturile omului din cadrul WEF avertizează că ar putea urma reglmentări din partea guvernului care ar putea limita libertatea de expresie în cazul în care nu se iau măsuri mai eficiente. (sursă)

 

SoftBank renunță la fuziunea serviciului Sprint cu T-Mobile.

SoftBank dorește încetarea negocierilor de fuziune din cauza dezacordurilor în privința a cine va deține entitatea nou formată. Mai multe trusturi de presă relatează că Deutsche Telekom a insistat să dețină un pachet majoritar de acțiuni din noua entitate T-Mobile-Sprint. Board-ul SoftBank a decis că nu va renunța la controlul asupra serviciului și a declarat că va înceta negocierile. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*