Mathilde, brandul de vestimentație feminină, inaugurează un nou concept store în București

 

Brandul de vestimentație feminină Mathilde va inaugura pe data de 23 noiembrie un nou concept store în București, pe Calea Dorobanți 126-130. Noul showroom Mathilde va avea o suprafață de 80 metri pătrați, iar investiția se ridică la 70.000 de euro. Astfel, brandul ajunge la o rețea de zece reprezentanțe la nivel național.

„Anul acesta, am pus bazele unei noi capacități de producție lângă Oradea, încercând să menținem la cote înalte fluxul productiv și calitatea creațiilor Mathilde. Acest pas ne-a încurajat să privim cu încredere spre viitor și să deschidem alte reprezentanțe Mathilde în țară. Am ales din nou Bucureștiul, de data aceasta pe Calea Dorobanți, ca destinație pentru cel de-al doilea showroom Mathilde.

Noul concept store reflectă, în opinia noastră, spiritul Mathilde la nivel estetic. Vom aduce cele mai noi creații din colecția Toamnă-Iarnă 2018, dar și creații best-seller de anul acesta, pentru care există în continuare cerere. Mizăm pe potențialul local și pe dorința iubitoarelor de frumos din zonă de a se îmbrăca original și cu personalitate“, a precizat Răzvan Gheșea, director investiții Mathilde.

Creațiile Mathilde se remarcă printr-un stil original și atemporal, în care predomină croiurile în tendințe, personalizate cu broderii și aplicații lucrate manual. Rochiile și fustele unicat, prêt-à-porter sau speciale pentru ocazii, cu croieli fluide care pun în valoare feminitatea, bluzele cu aplicații patch work, salopetele cu detalii inedite sau cardiganele versatile sunt câteva din piesele de rezistență ale colecțiilor Mathilde.

Din anul 2013, când a fost deschisă prima reprezentanță Mathilde în București, pe Nicolae Bălcescu 22, brandul a evoluat organic. În ultimii patru ani, compania care operează brandul Mathilde și-a extins rețeaua de distribuție prin parteneriate locale, iar printre noile reprezentanțe inaugurate se numără franciza din Deva Shopping City, precum și o reprezentanță concept store în City Park Constanța. De asemenea, numărul de angajați a crescut de la 60 în 2013 la 80 anul acesta.

Vânzările au urmat același trend ascendent, de la 800.000 de euro în 2013 la 1,4 milioane de euro la finalul lui 2017. Până în 2020, compania estimează atingerea unui prag de vânzări de      două milioane de euro.

De asemenea, site-ul mathilde.ro a fost îmbunătățit printr-o investiție care i-a asigurat o interfață user-friendly și accesibilitate superioară. Față de 2013, vânzările online s-au triplat și continuă să crească în fiecare an, ajungând să reprezinte 9% din totalul vânzărilor în  anul 2017.

Din 23 noiembrie, noul concept store Mathilde din București, situat pe Calea Dorobanți nr. 126-130, își așteaptă clientele cu creații originale, personalizate cu broderii și aplicații manuale.

 

Despre Mathilde

Mathilde este un brand românesc de fashion fondat în 2004 în România, cu sediul în Brașov, cu scopul de a propune o abordare creativă în industrie, prin haine cu personalitate, care celebrează unicitatea și spiritul feminin. Creațiile Mathilde sunt disponibile în România în reprezentanțele din Baia Mare, Brașov, București, Cluj, Constanța, Iași, Timișoara, Deva, în rețeaua distribuitorilor din întreaga țară, dar și online:

www.mathilde.ro

www.facebook.com/MathildeRomania

www.instagram.com/mathilde.ro

www.pinterest.com/mathilderomania/

www.twitter.com/MathildeRomania

 

1 Trackback / Pingback

  1. Zelist Blog » Blog Archive » 09 – 15 noiembrie 2017 – Saptamana in Social Media

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*