Tencent raportează un profit de 2,7 mld USD, Amazon lansează Echo în Canada și dublează investițiile din India, Square testează tranzacționarea cu Bitcoin, iar Apple redevine lider mondial în producția de wearables

 

Tencent raportează un profit de 2,7 miliarde USD la încasări de 9,8 miliarde USD pe trimestrul 3.

Tencent are astfel o creștere de profit de 69% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea se datorează business-ului de jocuri al Tencent, atât pentru PC cât și pentru smartphone. Divizia PC a crescut cu 27% la 2,2 miliarde USD, divizia mobile a crescut cu 84% la 2,75 de miliarde USD. WeChat a atins 980 de milioane de utilizatori active lunar iar volumul de plăți procesate a crescut cu 280%. (sursă)

 

Lyft se lansează pe piața din Canada.

Lyft va demara operațiunile în Toronto în decembrie, aceasta reprezentând prima ieșire a companiei pe piața internațională. Pentru a atrage șoferii, Lyft va oferi 25% bonus pentru primii 3000 de colaboratori care finalizează 300 de curse pe săptămână în primele 3 luni de operare. Lyft vizează și extinderea în alte orașe canadiene, capitalizând șansa de a acapara o cotă dintr-o piață cu potențial. (sursă)

 

Amazon lansează gama de speakere Echo în Canada.

De asemenea, Amazon oferă și Alexa Skills Kit și Alexa Voice Service developerilor locali și producătorilor de hardware pentru a crea integrări cu Alexa pe piața din Canada. De asemenea, compania a anunțat că serviciul de streaming de muzică Prime Music este disponibil abonaților Prime din Canada. Lansarea Echo vine la 5 luni după lansarea smart speakerului Home al Google în Canada. (sursă)

 

Square testează tranzacționarea cu Bitcoin.

Square permite clienților să cumpere și să vândă Bitcoin în cadrul aplicației sale Cash. Astfel, Square capitalizează trendul în creștere a monedelor virtuale, acestea reprezentând o piață care a crescut de 7 ori în acest an. Square a declarat că are clienți care arată disponibilitate pentru monede alternative și că le oferă acestora serviciul pe care și-l doresc. Compania nu a declarat când și dacă va oferi acest serviciu către toți clienții săi. (sursă)

 

Amazon renunță la planurile sale de a lansa un serviciu online de streaming al posturilor TV din SUA.

Motivația Amazon pentru acestă mișcare este că nu ar putea obține suficiente venituri din acest serviciu. Cel mai mare retailer online din lume nu a putut convinge rețelele TV și de cablu să renunțe la modelul lor tradițional de business pentru a se alătura serviciului Amazon Channels. Eșecul în aceste tratative se petrece în contextul demisiei lui Roy Price din fruntea Amazon Studios din luna precedentă. (sursă)

 

Amazon își dublează investițiile din India.

Amazon își respectă promisiunea făcută în luna iunie, aceea de a investi  5 miliarde USD în India. Investițiile Amazon pe această piață se ridică acum la 4,74 miliarde USD. Flipkart și Amazon India au anunțat recent că aplicațiile lor Android au atins câte 100 de milioane de descărcări pe Google Play Store. (sursă)

 

 

Un grup de rețele de cablu din SUA a lansat Philo, serviciu de streaming pe bază de abonament.

Serviciul Philo se va concentra pe programe din zona de entertainment, lifestyle și documentare. Prețul acestui serviciu va fi de 16 USD lunar. Pachetul de bază oferă acces live și on-demand la 37 de canale. Alte 9 canale pot fi adăugate pentru 4 USD în plus pe lună. Prima săptămână este gratuită și abonații se pot înregistra doar cu numărul de telefon. Philo a demarat inițial ca serviciu TV în campusurile universitare. (sursă)

 

Israel plănuiește să impoziteze în plus Facebook și Google.

Astfel, Israelul se alătură UE în eforturile de a strange mai mulți bani din impozite de la marile companii de internet. Autoritatea fiscală a Israelului a demarat calculele privind cuantumul impozitelor și modalitățile de taxare, în special procentajul din profiturile companiei taxabil în țară. Noua politică fiscal a Israelului este în ton cu cea europeană privind impozitarea giganților online. (sursă)

 

Start-up-ul London Block Exchange (LBX) lansează un serviciu prin care utilizatorii pot cumpăra cu bitcoin prin intermediul unei cărți de debit.

LBX permite clienților retail și instituționali să vândă și să cumpere monedă virtuală, începând cu Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Monero și Ripple, printr-o aplicație dedicată. Aplicația va pute fi legată la un card Visa Dragoncard care permite utilizatorilor să schimbe monedă virtuală în lire sterline la punctul de vânzare. LBX percepe un comision de 0,5% per tranzacție. (sursă)

 

Apple redevine cel mai mare producător mondial de wearables.

Apple a devansat Xiaomi în urma lansării celei de-a treia generație Apple Watch din septembrie. Noul device al Apple este primul care se poate conecta la internet fără să fie legat de un smartphone. Apple a efectuat 3,9 milioane de livrări de device-uri wearable în trimestrul 3 2017, față de cele 2,8 milioane din urmă cu un an. De asemenea, Apple deține 23% din piață, față de cota de 21% a Xiaomi. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*