Black Friday 2017: reduceri la eMAG, Elefant.ro, Fashion Days, Ideall.ro, Vitacom Electronics, WatchShop, evoMAG, Bonami, Vivre, Vodafone, Flanco, AutoVit, Banca Transilvania, CEC Bank, FAN Courier estimează comenzi cu 35% mai mari, PayU estimează tranzacții cu 55% mai mari față de anul trecut. ARMO estimează creșterea cu 35% a comerțului online în 2017. Stihl deschide magazin online în 2018

 

→ ARMO estimează creșterea cu 35% a comerțului online în 2017, la 2,8 miliarde de euro

Comerțul online în România va ajunge anul aceasta la aproximativ 2,8 miliarde de euro, în creștere cu 35% față de 2016, peste estimarea inițială de 2,5 miliarde de euro anunțată de Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO). ”Evoluția comerțului electronic din primele 9 luni ale anului, precum și țintele anunțate de magazinele online pentru cel mai important eveniment de shoping al anului, Black Friday, ne-au determinat să reevaluăm în creștere estimarea privind valoarea pieței comerțului online în 2017, la 2,8 miliarde de euro”, a declarat Florinel Chiș, director executiv al Asociație Magazinelor Online.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/14/armo-estimeaza-cresterea-cu-35-a-comertului-online-in-2017-la-28-miliarde-de-euro/


→ FashionUP își continuă extinderea internațională prin achiziționarea unui magazin online din Italia

Compania a achiziționat la începutul anului site-ul PiuStyle.com, care va fi varianta pentru piața italiană a FashionUP. PiuStyle.com este operat de către o companie înregistrată în Torino, dar suportul tehnic, activitățile specifice de call-center și marketing vor fi coordonate de la sediul central din România. În Italia se vor desfășura operațiunile logistice, administrativ-financiare și legale.“Este o provocare să intrăm pe piața din Italia, mai ales pentru că este de 15 ori mai mare decât cea din România: ultimele estimări ale pieței online de fashion indică o valoare de 2,5 de miliarde de euro pe 2017. Pentru magazinul PiuStyle, estimăm o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro pentru anul viitor”, a declarat Alin Stanciu, fondator și CEO FashionUP.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/13/fashionup-isi-continua-extinderea-internationala-prin-achizitionarea-unui-magazin-online-din-italia/


→ Mathilde, brandul de vestimentație feminină, inaugurează un nou concept store în București

Brandul de vestimentație feminină Mathilde va inaugura pe data de 23 noiembrie un nou concept store în București, pe Calea Dorobanți 126-130. Noul showroom Mathilde va avea o suprafață de 80 metri pătrați, iar investiția se ridică la 70.000 de euro. „Anul acesta, am pus bazele unei noi capacități de producție lângă Oradea, încercând să menținem la cote înalte fluxul productiv și calitatea creațiilor Mathilde..Noul concept store reflectă, în opinia noastră, spiritul Mathilde la nivel estetic. Mizăm pe potențialul local și pe dorința iubitoarelor de frumos din zonă de a se îmbrăca original și cu personalitate“, a precizat Răzvan Gheșea, director investiții Mathilde.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/13/mathilde-brandul-de-vestimentatie-feminina-inaugureaza-un-nou-concept-store-in-bucuresti/


→ Studiu Blugento: peste 70% dintre românii din mediul urban au în plan să facă achiziţii de Black Friday

71% dintre românii din mediul urban intenționează să cumpere produse de Black Friday în acest an, iar 44% dintre aceştia au în plan să plătească online achiziţiile făcute, potrivit studiului „Încrederea românilor în plăţile online” solicitat de Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce bazate pe platforma Magento.

Rezultatele studiului relevă o deschidere mai mare a românilor faţă de plăţile online, în măsura în care numărul celor care vor să achite produsele comandate online, prin card bancar, a crescut semnificativ în ultimii ani. De asemenea, încrederea românilor în această modalitate de plată este mai mare comparativ cu anii precedenți, aproape 60% dintre respondenți menționând că au încredere mai mare în plata online cu cardul în prezent, decât acum un an.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/14/studiu-blugento-peste-70-dintre-romanii-din-mediul-urban-au-in-plan-sa-faca-achizitii-de-black-friday/


→ Black Friday la Ideall.ro: reduceri reale de până la 70% la electronice și electrocasnice

Magazinul Ideall.ro s-a pregătit de Black Friday cu reduceri de până la 70% la peste 230.000 de electronice și electrocasnice de la principalii furnizori pentru România: Arctic, Beko, Gorenje, Electrolux, Hansa, Bosch, Hotpoint și nu numai. „Interesul pentru ziua de Black Friday, care anul acesta se va desfășura pe 17 noiembrie, a apărut încă de la finalul lunii octombrie. Ne așteptăm ca vizitatorii de pe Ideall.ro să facă achiziții cu o valoare medie între 1.400 și 2.000 de lei. De asemenea, preconizăm că jumătate dintre ei vor fi din București și Ilfov”, a declarat Cătălin Ciolpan, General Manager.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/15/black-friday-la-ideall-ro-reduceri-reale-de-pana-la-70-la-electronice-si-electrocasnice/


→ Vitacom Electronics anunță campania de Black Friday cu reduceri de până la 35%

Vitacom Electronics, companie specializată în vânzarea și distribuția de produse electronice, vine cu o promoție specială pentru Black Friday. Discounturile oferite pornesc de la 10% și ajung la 35% în funcție de suma de achiziție. Vitacom desfășoară această campanie între 17 și 18 noiembrie în magazinele fizice din Arad, Bacău, București, Brașov, Cluj, Iași, Timișoara și Constanța. În plus, Vitacom va prelungi orarul magazinelor cu o oră atât vineri, cât și sâmbătă. Promoția oferită de Vitacom de Black Friday pornește de la un discount de 10% pentru o achiziție de 20 lei, ajungând până la un discount de 35% pentru 100 de lei cheltuiți în magazin. Magazinele oferă o gamă largă de aproape 10.000 de produse.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/15/vitacom-electronics-anunta-campania-de-black-friday-cu-reduceri-de-pana-la-35/


→ WatchShop.ro oferă de Black Friday ceasuri originale la 1 leu

WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, va participa pentru al șaselea an consecutiv la evenimentul Black Friday. Oferta din acest an va da posibilitatea clienților să achiziționeze ceasuri originale cu doar un leu. „Pentru ediţia din 2017 a celui mai mare eveniment de shopping, care se va desfășura în intervalul 17 noiembrie (începând cu ora 00:00) – 19 noiembrie, ne-am pregătit cu o gamă mai variată de branduri şi preţuri pentru toate buzunarele. Una dintre noutățile de anul acesta este că vom oferi clienților noștri posibilitatea de a achiziționa ceasuri originale la 1 leu”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro. „Estimăm că vânzările de Black Friday de anul acesta vor junge la 350.000 de lei, în creștere cu 30% față de ediția trecută a Black Friday”.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/15/watchshop-ro-ofera-de-black-friday-ceasuri-originale-la-1-leu/


→ Primul Black Friday la BeanZ Café

BeanZ Café, cel mai nou player în piața cafelei, intră în primul său Black Friday cu oferte imbatabile. De la BeanZ Café se poate cumpăra cafea naturală adusă direct de la fermieri și espressoare de cafea cu tehnologie elvețiană. “Pentru primul Black Friday, toată echipa BeanZ Café lucrează intens de săptămâni bune. Ne-am asigurat că dispunem de stocuri suficiente și că avem capacitatea logistică pentru a realiza livrările la timp”. În oferta de Black Friday, se vor regăs espressoare Wave la 52% discount și Promo pack format din Espressor Wave + 96 de cafele de la fermieri, la 51% discount.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/15/primul-black-friday-la-beanz-cafe/


→ evoMAG introduce în oferta de Black Friday pachete cu experienţe şi activităţi pentru timp liber

evoMAG demarează a treia rundă de reduceri de Black Friday, şi cea mai importantă, pe 17 noiembrie, imediat după miezul nopţii. Oferta de Black Friday va fi activă timp de trei zile, în perioada 17-19 noiembrie, în limita stocului disponibil, iar reducerile, de până la 75%, vor fi aplicate pentru aproximativ 30.000 de unităţi, din aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro. În premieră, anul acesta, evoMAG introduce în oferta de Black Friday, în parteneriat cu SmartExperience, pachete cu experienţe şi activităţi pentru petrecerea timpului liber, cu discounturi de până la 43%.Clienţii pot cumpăra la preţuri reduse vouchere pentru relaxare la SPA, degustare de vinuri, activităţi în aer liber, activităţi sportive, escape room.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/16/evomag-introduce-in-oferta-de-black-friday-pachete-cu-experiente-si-activitati-pentru-timp-liber/


→ Lensa anunță afaceri de 1 milion euro.

Lensa.ro, un start-up românesc specializat în lentile de contact, ochelari de soare și ochelari de vedere, lansat în 2013 cu 500 euro, anunță că a depășit pragul de 1 milion de euro cifră de afaceri în acest an. Anul trecut, firma care operează Lensa, Tensa Art Design, cu 6 angajați, a avut o cifră de afaceri de 2,7 milioane lei și un profit net de 137.697 lei.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/lansat-intr-un-apartament-cu-500-euro-lensa-anunta-afaceri-de-1-milion-euro-fondator-am-inceput-sa-fac-site-uri-la-17-ani-si-am-avut-si-un-lant-de-covrigarii-17394929


→ eMAG dezvăluie 10 oferte speciale din Black Friday 2017: Samsung S7 la 1.500 lei sau combină frigorifică la 600 lei

eMag a făcut publice 10 din produsele care vor fi puse la vânzare vineri, de Black Friday, care vor putea fi cumpărate la preț special. Retailerul a anunțat că vor fi 2 milioane de produse în ofertă, iar valoarea totală a reducerilor va ajunge la 40 mil. euro. Oferta de Black Friday eMag cuprinde și produse speciale: aur, autoturisme și vouchere de 100 de euro oferite de Tarom.
Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/emag-dezvaluie-10-oferte-speciale-din-black-friday-2017-samsung-s7-la-1-500-lei-sau-combina-frigorifica-la-600-lei-17394830


→ Retailerul ceh de mobilă și decorațiuni Bonami estimează în România vânzări zilnice de 4 ori mai mari pe timpul campaniei de Black Friday

Bonami, intrat pe piața din România în octombrie 2016, lansează în noaptea de joi spre vineri o ofertă de Black Friday, care va dura tot weekendul. Retailerul estimează venituri de 4 ori mai mari comparativ cu o zi obișnuită din noiembrie. O a doua rundă de oferte promoționale va fi organizată între 24- 26 noiembrie, când vor fi reduceri de până la 85%.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/retailerul-ceh-de-mobila-si-decoratiuni-bonami-estimeaza-in-romania-vanzari-zilnice-de-4-ori-mai-mari-pe-timpul-campaniei-de-black-friday-17394723


→ FAN Courier estimează comenzi mai mari cu 35% de Black Friday față de o zi obișnuită

FAN Courier, se așteaptă la o creștere cu până la 35% a volumului comenzilor procesate zilnic, în perioada 17-24 noiembrie, când este programată cea mai mare campanie națională de reduceri, Black Friday. Creșterea vine pe fondul numărului tot mai mare al retailerilor care declanșează campanii substanțiale de discount în această perioadă, dar și al consumatorilor care așteaptă reduceri pentru achiziții importante.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/fan-courier-estimeaza-comenzi-mai-mari-cu-35-de-black-friday-fata-de-o-zi-obisnuita-17394427


→ Black Friday la elefant.ro: mașini Fiat și MiniCooper cu până la 20% discount, abonamente cu reducere la World Class și vouchere gratuite la Vodafone

Elefant.ro va da startul cumpărăturilor de Black Friday pe 16 noiembrie 2017, iar cumpărătorii pot să achiziționeze produse cu reduceri de până la 90%. Printre ofertele de Black Friday: vouchere Vodafone de 100 de euro acordate gratuit, dar și automobile Fiat și MiniCooper cu 20% reducere, parfumuri, produse cosmetice, jucării, produse fashion.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/black-friday-la-elefant-ro-masini-fiat-si-minicooper-cu-pana-la-20-discount-abonamente-cu-reducere-la-world-class-si-vouchere-gratuite-la-vodafone-17393530


→ STUDIU MKOR Consulting: 90% dintre români vizitează magazine online de fashion, 34% intră pentru a compara prețurile cu magazinele offline

65% din consumatorii români au și cumpărat minim o dată din magazinele vizitate. Magazinele online sunt accesate nu numai pentru cumpărături, fiind utilizate ca surse de informare în 70% din cazuri, surse de inspirație (40%), dar și pentru a compara prețuri și a găsi produse pe care apoi le cumpără offline (34%).

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/studiu-90-dintre-romani-viziteaza-magazine-online-de-fashion-34-intra-pentru-a-compara-preturile-cu-magazinele-offline-17393291


→ Vodafone România oferă de Black Friday reduceri la toate smartphone-urile din portofoliu și la abonamente

Vodafone anunță că în perioada 16-19 noiembrie 2017 va avea reduceri la toate smartphone-urile din portofoliu, precum și la tablete, accesorii și abonamente. Reducerile ajung până la 100% pentru telefoane, până la 50% pentru accesorii și până la 25% la tablete. Clienții pot alege abonamente cu minute nelimitate, roaming inclus, abonamente de date cu 50% discount și bonusuri de zeci de GB.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/it-c/vodafone-romania-ofera-de-black-friday-reduceri-la-toate-smartphone-urile-din-portofoliu-si-la-abonamente-17392874


→ CEL.ro vrea să vândă 200.000 de produse de Black Friday

Magazinul online CEL.ro și-a propus să vândă pe 17 noiembrie, de Black Friday, 200.000 de  produse și să încaseze 50 de milioane lei. Retailerul a pregătit produse care vor avea prețuri începând de la 1 leu, iar cea mai mare reducere ajunge până la 90%. Cei care își doresc un smartphone pot alege dintr-o gamă largă, iar prețurile vor începe de la 199 lei.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/cel-ro-vrea-sa-vanda-200-000-de-produse-de-black-friday-17390682


→ Black Friday 2017 la Fashion Days: trei ceasuri la reducere

Black Friday 2017 la Fashion Days a inceput: un milion de articole de imbracaminte, incaltaminte & accesorii sunt reduse cu pana la 90%. Trei ceasuri din oferta Fashion Days de Black Friday 2017 beneficiaza de reduceri de pana la 48%. Black Friday a inceput la Fashion Days pe aplicatia mobila prin push notifications – care ramane principalul canal de vanzare – si continua pe durata intregii zilei de 17 noiembrie, pe mobile si pe website.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/black-friday/215914/black-friday-2017-la-fashion-days-trei-ceasuri-la-reducere.html


→ Black Friday la Flanco: Unele dintre cele mai bune reduceri ale retailerului

Black Friday 2017 la Flanco este in desfasurare. Retailerul online a anuntat reduceri de pana la 80% pentru un stoc de peste 385.000 de produse, multe dintre ele lansate in acest an, care pot fi cumparate din cele 123 de magazine din toata Romania sau online de pe Flanco.ro. Iti prezentam mai jos cateva produse.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/215904/black-friday-la-flanco-cele-mai-bune-reduceri.html


→ Black Friday la banci: ce oferte puteti accesa de „sarbatoarea” shopping-ului international

Banca Transilvania si CEC Bank sunt primele banci care si-au anuntat ofertele de Black Friday. BT ofera peste 5.500 de reduceri incepand cu ora 08:00, iar CEC are in oferta chiar si un credit ipotecar.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/215898/black-friday-la-banci-ce-oferte-au-cec-si-banca-transilvania.html


→ Black Friday la PC Garage a inceput

Black Friday la PC Garage a inceptul si continua pana pe 19 noiembrie, in cadrul campaniei „Black Weekend”. Retailerul online ofera reduceri la 1.200 de produse diferite. De Black Friday 2017 la PC Garage, cele mai numeroase reduceri vor fi la produsele din categoria Gaming si Componente, unde vor fi reduceri de pana la 50% pentru periferice si 35% pentru componente.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/215902/black-friday-la-pc-garage-a-inceput-reduceri-momentului.html


→ Vivre.ro ofera reduceri de Black Friday de pana la 85%

Vivre.ro organizeaza anul acesta Black Friday in weekend-ul 17 – 20 noiembrie, incepand de vineri la ora 10:00 AM pana luni la ora 10:00 AM. Reducerile oferite vor ajunge pana la 85% si se vor aplica la obiectele din categoriile: Mobilier, Textile, Accesorii pentru gatit si Bucatarie, Accesorii pentru Baie, Obiecte de iluminat, Covoare, Decoratiuni, produse de lifestyle (genti, accesorii femei, produse pentru copii).

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/215843/vivre-ro-ofera-reduceri-de-black-friday-de-pana-la-85.html


→ Masini noi, la vanzare de Black Friday pe Autovit.ro, cu reduceri de 40%

Autovit.ro, cea mai mare platforma online din Romania destinata vanzarii si cumpararii de masini noi si rulate, organizeaza cea de-a patra editie de Black Friday, vineri, 17 noiembrie. Campania din acest an insumeaza peste 100 de oferte de la dealerii parteneri, cu reduceri de pana la 40% pentru cele mai cautate modele de autoturisme de pe platforma online, precum Volkswagen, Opel, Audi, Dacia, Ford, Skoda, Mercedes si BMW.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Auto/215792/masini-noi-la-vanzare-de-black-friday-pe-autovit.html


→ De Black Friday, PayU Romania estimeaza tranzactii cu 55% mai mari fata de anul trecut

PayU Romania estimeaza ca pe data de 17 noiembrie valoarea totala a tranzactiilor online va ajunge la peste 175 milioane lei. ”Black Friday creste in fiecare an. Nu este doar cel mai asteptat eveniment de shopping al anului, ci si momentul care defineste cum va merge business-ul magazinelor online in anul ce urmeaza”, declara Marius Costin, country manager PayU Romania.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/black-friday/215753/de-black-friday-payu-romania-estimeaza-tranzactii-cu-55-mai-mari-fata-de-anul-trecut.html


→ Stihl deschide în două luni magazinul online şi estimează vânzări de 30 mil. euro

„Ne gândim să investim în dezvoltarea reţelei pe care o avem în România. Ne concentrăm mai mult pe dezvoltarea reţelei de distribuitori decât pe venituri. Moto­ferăstraiele rămân cele mai vândute produse de pe această piaţă, atât pentru clienţii uzuali, cât şi pentru profesionişti“, a spus Austel Hartmut, sales ma­nager pentru Europa de Est în cadrul Stihl.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/stihl-deschide-doua-luni-magazinul-online-estimeaza-vanzari-30-mil-euro-comparabile-cele-2016-compania-spune-majora-salariile-angajatilor-20-1-ianuarie-2018-contributiile-sociale-vor-trece-sarcina-16819194

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*