Tencent depășește valoarea de piață de 500 mld USD, Amazon continuă testele Amazon Go, Deliveroo adaugă 98 mil USD finanțare, iar GE lansează un sistem inteligent de iluminare

 

Tencent depășește valoarea de piață de 500 de miliarde USD.

Astfel, Tencent intră în clubul select al companiilor care au depășit valoarea de piață de jumătate de trilion de dolari, club care include Apple, Alphabet, Facebook, Microsoft și Amazon. Știrea vine în urma dublări prețului acțiunilor companiei în acest an și la o săptămână după ce a anunțat un profit de 2,7 miliarde USD. Alibaba încă nu face parte dintre companiile de jumătate de trilion de dolari. (sursă)

 

PayPal extinde parteneriatul cu Acorns.

PayPal poate fi folosit de acum pentru a finanța și monitoriza un cont Acorns. Acorns este o aplicație care investește restul primit de clienți la cumpărături – diferența dintre costul tranzacției și suma rotundă. Utilizatorii pot seta investiții recrente de până la 50.000 USD. PayPal a condus runda de investiții de 35 de milioane USD anul trecut. (sursă)

 

Deliveroo adaugă 98 de milioane USD finanțare.

Astfel, actuala rundă ajunge la 480 de milioane USD. Știrea vine la 3 zile după ce un tribunal din Marea Britanie a dat un verdict în favoarea Deliveroo, verdict conform căruia șoferii colaboratori nu au obligatoriu dreptul la beneficii de angajați, ei fiind doar contractori. Deliveroo a declarat că va intra în peste 200 de orașe săptămâna viitoare, în urma lansării în Cannes, Franța. (sursă)

 

Uber plănuiește să achiziționeze 24.000 de vehicule autonome de la Volvo.

Astfel, Uber intră pe piața de operare a flotelor de mașini și ar putea să își îmbunătățească divizia de mașini autonome din Silicon Valley. Acordul dinte Volvo și Uber este pe 3 ani și va combina mașinile Volvo cu sistemele de condus autonom ale Uber. Reprezentanții Volvo au declarat că vor oferi Uber modelul vedetă de SUV XC90. Uber testează prototipuri Volvo de un an. (sursă)

 

Xiaomi va investi 1 miliard de USD în 100 de start-up-uri indiene în următorii 5 ani.

Obiectivul Xiaomi este de a crea un ecosistem de aplicații în jurul brandului său. Xiaomi și compania parteneră Shuwei Capital, vor investi în business-uri de conținut, fintech, servicii hyperlocal precum reparații de telefoane mobile și de producție. Scopul mai larg este acela de a crește rata de adopție a internetului mobile în India. (sursă)

 

WeChat se extinde în Malaezia.

Malaezia va fi prima piață internațională pe care Tencent va lansa ecosistemul WeChat. Tencent a obținut licența de plăți electronice pentru tranzacții locale de la guvernul malaezian și plănuiește să lanseze serviciul WeChat la începutul lui 2018. WeChat are 20 de milioane de utilizatori în Malaezia. Și Alipay se extinde internațional, însă focusul său îl reprezintă turiștii chinezi. (sursă)

 

Amazon continuă testarea conceptului Amazon Go.

Amazon Go este un concept de magazin fără personal uman. În ultimul an, angajați ai Amazon conduc vehiculul experimental Amazon Go prin centrul Seattle-ului. Ideea proiectului este să permită consumatorilor să intre, să își aleagă produse și apoi să plătească fără a sta la coadă la casă. Amazon nu a detaliat modul de funcționare al vehiculului experimental. (sursă)

 

UberEATS intră pe piața din Vancouver.

Serviciul de livrare de mâncare al Uber se pregătește pentru lansarea în Vancouver. Concurența pe piața de food delivery în oraș este acerbă, alte companii precum  Just Eat, Foodora, Lazy Meal, Skip the Dishes și altele activând deja. Serviciul de ride-hailing Uber nu este încă disponibil în Vancouver iar lansarea UberEATS are ca obiectiv și atragerea utilizatorilor către acel serviciu. (sursă)

 

Baidu plănuiește lansarea unei facilități de producție pentru mașini autonome.

Microbuzele autonome Baidu ar putea fi produse în serie începând cu iulie 2018. Baidu a încheiat în cooperare cu producătorii JAC Motors și Beijing Automotive. Prin conectarea Internet of Cars, vehiculele autonome vor analiza informații pe baza semnalelor și drumurilor pentru a îmbunătăți eficiența în trafic. De asemenea, un sistem de monitorizare intern va putea determina starea șoferului și va putea emite avertizări. (sursă)

 

Amazon Brazilia lansează gama de produse Home & Kitchen.

Amazon a anunțat intrarea a peste 90.000 de produse din această categorie pe marketplace-ul său din Brazilia. Această știre vine la o lună după ce Amazon a demarat vânzarea de electronice pe această piață și nu este o surpriză pentru analiști. Era de așteptat ca Amazon să extindă gamele și categoriile de produse oferite până la finalul anului în Brazilia. (sursă)

 

 

General Electric lansează hub-ul C-Reach, un sistem inteligent de iluminare.

GE a lansat sistemul C în urmă cu 2 ani, C-Reach fiind prima actualizare majoră. Este vorba de un hub, care conectează sistemul de iluminare GE la Wi-Fi astfel încât să poată fi controlat prin intermediul Alexa și Google Assistant. Device-ul GE costă 50 USD, însă acesta va fi vândut împreună cu 2 becuri inteligente Life sau Sleep, prețul final fiind de 65 USD, respectiv 85 USD. Becurile GE se conectează prin Bluetooth direct la telefon. Odată cu update-ul, există acum funcționalitatea la distanță. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.