PayPal permite emiterea de chitanțe P2P pe Facebook Messenger, Google Assistant este actualizat cu 4 noi limbi străine, YouTube revine pe Amazon Echo Show, iar Uber a utilizat fără permisiune date personale de la peste 57 mil. de utilizatori

 

 

PayPal anunță o nouă integrare cu Facebook Messenger, prin care cei care vând pot da chitanțe celor care cumpără.

PayPal a adăugat opțiunea de chitanțier P2P pe Facebook Messenger. Astfel, cei care vând pe Messenger vor putea da chitanțe pe loc, iar cei care cumpără vor putea fi protejați în cazul în care sunt probleme cu produsele cumpărate. La orice tranzacție P2P, se poate plăti prin PayPal One Touch. Întreaga tranzacție se petrece în cadrul aplicației Facebook Messenger. (sursă)

 

Preluările în retail din partea investitorilor au crescut la 200 de miliarde USD în SUA în noiembrie.

Din cauza avansului competitiv luat de Amazon, Facebook, Google și Netflix, din ce în ce mai multe companii retail cer să fie preluate de entități potente financiar. După sectorul retail, frica de giganții tech s-a răspândit în media, sănătate și alte sectoare. Au fost anunțate luna aceasta preluări în valoare de 200 de miliarde USD în SUA. Acestea vin în contextul intenției Amazon de a achiziționa CVS, anunțului AT&T de a cumpăra Time Warner pentru 85 de miliarde USD și a potențialei achiziții a 21st Century Fox de către Walt Disney. (sursă)

 

Sonos confirmă că utilizatorii săi pot asculta muzică de la Spotify prin intermediul asistentului vocal Alexa.

Pentru a activa Spotify, userii trebuie să selecteze acest serviciu ca preferat în cadrul aplicației Alexa. Sonos One, primul speaker al companiei, are microfoane integrate cu Alexa. Sonos a încheiat parteneriate în zona de streaming pentru a acorda control mai multor aplicații asupra hardware-ului. Atât Tidal cât și Pandora sunt disponibile pe speakerul Sonos. (sursă)

 

Baidu investește în serviciul de limuzine Shouqi, deținut de statul chinez.

Baidu conduce runda de finanțare de 195 de milioane USD în Shouqi, serviciu care deține prima licență de ride-hailing pe piața din Beijing. NIO Capital, divizia de investiții a start-up-ului de mașini electrice NIO, participă de asemenea la runde de investiții. Shouqi declară o flotă de 60.000 de mașini, care acoperă 53 de orașe și districte din China și 20 de milioane de utilizatori înregistrați, din care 2,4 milioane activi. (sursă)

 

YouTube se întoarce pe Amazon Echo Show.

După ce Google a renunțat la playerul YouTube Echo Show, acest serviciu se întoarce prin intermediul Voicebot, cu un nou design, mult mai apropiat de cel al aplicației YouTube. Noul design este destinat să aducă aplicația YouTube din cadrul Echo Show la standardele și cerințele pentru utilizare stipulate de Google și YouTube. (sursă)

 

Google actualizează Google Assistant.

Printre cele mai importante adăugiri se numără disponiblitatea în limba spaniolă, italiană, portugheză și engleză indiană. Developerii vor putea de acum dezvolta aplicații pentru Google Home și smartphone în aceste limbi. Google va permite inclusiv recunoașterea cerințelor implicite, precum o comandă de mâncare. Google facilitează utilizatorilor găsirea de noi aplicații pentru asistentul său virtual. (sursă)

 

Skype dispare din magazinele de aplicații din China.

Apple, Huawei, Xiaomi și alte companii au început să înlăture software-ul de comunicare al Microsoft din magazinele lor de aplicații în ultimele săptămâni drept răspuns la acțiunile îndreptate împotriva aplicațiilor VoIP care nu respectă legile locale de securitate digitală. Serviciul Skype funcționează dacă aplicația este instalată, însă nu se mai pot descărca sau plăti funcții noi prin magazinele de aplicații. (sursă)

 

 

Uber a plătit hackeri pentru a șterge date furate.

Conform mai multor surse din media, Uber a plătit o echipă de hackeri cu 100.000 USD pentru a șterge date furate (nume, adrese de e-mail, numere de telefon, date din carnetul de conducere) de la 57 de milioane de clienți și șoferi Uber. Această breșă de securitate a fost ascunsă de Uber timp de un an. Șeful securității digitale din cadrul companiei a fost concediat în urma acestui scandal. Uber declară că dezvăluirea breșei de securitate s-a efectuat la un an după termenul limită legal. (sursă)

 

Platforma de e-commerce Masoko a Safaricom se lansează în Kenya.

Pe piața din Kenya există o competiție acerbă pe piața e-commerce aflată în plină dezvoltare. Rata de penetrare a retailului în Kenya este estimată la 30%, în timp ce rata conectivității la internet este estimată la 60%. Momentan, doar 0,5% din kenyeni cumpără produse online. Masoko va încerca să profite de perioada de Black Friday. Intrarea platformei e-commerce pe piață are drept scop și stimularea adopției internetului în Kenya. (sursă)

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*