Retrospectiva Black Friday ARMO #armobf

 

→ Studiu eMAG – Black Friday 2017 arată schimbările majore din comerțul online

Ediția din acest an a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din an, a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG și 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea inițială și cu o creștere de 20% raportată la ediția anterioară din 2016. „Principalele fenomene pe care le-am înregistrat în Black Friday 2017 sunt: dominația mobilului, saltul istoric al plăților cu cardul și orientarea clienților către produse din game superioare. Shopping mall-ul din buzunarele oamenilor, smartphone-ul, a  devenit cea mai simplă și eficientă modalitate de a achiziționa produse online, cu o pondere de peste 2 treimi din totalul vizitelor de Black Friday. Este un trend pe care noi l-am anticipat în urmă cu 6-7 ani și estimăm că va crește în continuare”, precizează Tudor Manea, director general eMAG.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/21/studiu-emag-black-friday-2017-arata-schimbarile-majore-din-comertul-online/


→ FashionUP, după Black Friday: vânzări cu 44% mai mari față de 2016

FashionUP, unul dintre principalii retaileri online de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii din România, își anunță rezultatele finale înregistrate de Black Friday. Campania s-a desfășurat de-a lungul unui weekend prelungit, începând de pe 17 noiembrie. A cuprins peste 70.000 de produse, cu prețuri reduse până la 90%.La final de Black Friday, FashionUP consemnează o creștere cu 44% a vânzărilor, comparativ cu anul 2016. De asemenea, față de anul trecut, a crescut cu 12% și valoarea medie a coșului de cumpărături.Cea mai mare comandă a venit din Craiova și conține 39 de produse. Orașele din care s-au  înregistrat cele mai multe comenzi sunt: București, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/20/fashionup-dupa-black-friday-vanzari-cu-44-mai-mari-fata-de-2016/


→ Ideall.ro, după Black Friday: vânzări totale de peste trei milioane de euro

Ideall.ro, unul dintre principalele magazine online de electronice și electrocasnice, a oferit de Black Friday reduceri de până la 70% la peste 230.000 de produse. Campania a fost încheiată cu succes, iar acum Ideall.ro se pregătește pentru a doua rundă de reduceri, pentru 24-26 noiembrie. Cele mai vândute produse au fost aparatele frigorifice, mașinile de spălat rufe, cuptoarele, plitele, hotele și televizoarele. Cele mai vândute mărci au fost Beko, Bosch, Samsung, Hotpoint și Tefal, iar cea mai mare comandă a atins suma de 3.600 de euro. Suma totală a comenzilor înregistrate s-a ridicat la peste trei milioane de euro doar în weekendul 17-19 noiembrie. Cele mai multe comenzi au fost plasate vineri, în intervalul 7:00-10:00 dimineața, precum și după ora 18:00. 10-15% din produsele disponibile în stoc au fost epuizate în prima parte a zilei de vineri, iar cei mai mulți vizitatori ai site-ului au venit din București, Cluj, Timișoara, Constanța și Iași.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/20/ideall-ro-dupa-black-friday-vanzari-totale-de-peste-trei-milioane-de-euro/


→ Black Friday la evoMAG: vânzări totale de 3,2 milioane de euro

Campania de Black Friday desfăşurată de evoMAG în acest an a generat vânzări totale de 3,2 milioane de euro. 1,9 milioane de euro a fost valoarea vânzărilor înregistrată în primele două runde de Black Friday, iar vânzările din intervalul 17 – 19 noiembrie au urcat la 1,3 milioane de euro. evoMAG a livrat deja peste 60% dintre produsele comandate în ultima rundă de Black Friday de anul acesta. Prima mașină pentru livrarea coletelor a plecat către clienți vineri, la ora 6 dimineața. Astfel, comenzile înregistrate în primele minute după miezul nopţii au fost livrate clienților din București în aceeași zi, începând cu ora 8 dimineața. Numărul total de vizite pe site-ul evoMAG.ro a urcat, în campania de Black Friday, la aproape 1,4 milioane, cu peste 500.000 de vizite înregistrate în runda finală de Black Friday. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday din perioada 17 – 19 noiembrie a determinat epuizarea rapidă a stocului pe anumite categorii – peste 60% din stocul total, de 33.000 de produse – după doar 15 ore de la startul campaniei.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/20/black-friday-la-evomag-vanzari-totale-de-32-milioane-de-euro/


→ SpyShop după Black Friday

De Black Friday 2017, SpyShop.ro a înregistrat 50% creștere față de Black Friday 2016 și o creștere de 10 ori mai mare față de o zi normală.


→ Roserry.ro după Black Friday

De Black Friday, Roserry a înregistrat o creștere de 20% față de Black Friday de anul trecut. Magazinul a vândut de 20 de ori mai mult față de o zi normală.


→ Libris.ro – Black Friday, ora 12.00

Laura Teposu, Director Dezvoltare si Fondator Libris.ro: „Pana la ora 12.00, la jumatatea campaniei de Black Friday pe www.Libris.ro, peste 5600 persoane au beneficiat de reducerile pana la 90% la carti. Au fost comandate 30.000 produse, iar cresterea fata de 2016 este de 90%. 60% din trafic a venit de pe mobile, iar conversia s-a dublat fata de o zi normala. Avem in continuare stocuri cu reduceri pana la 90%, iar comenzile plasate deja sunt pregatite in acest moment si vor fi expediate azi si in weekend. Pe www.Libris.ro, peste 90% dintre produsele listate pe site beneficiaza de reduceri suplimentare de Black Friday.”

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/17/libris-ro-situatie-black-friday-ora-12-00/


→ Vegis.ro – Black Friday, ora 11.00

Mihai Bucuroiu, Director Dezvoltare și Fondator Vegis.ro: „Pâna astăzi la ora 11.00 am înregistrat deja o creștere cu 30% a numărului de comenzi față de Black Friday 2016 pe www.Vegis.ro. Valoarea vanzarilor a depășit cu 50% valoarea din Black Friday anul trecut, în condițiile creșterii valorii medii a comenzii cu 20%. 15% dintre comenzi au fost achitate cu cardul, iar 32% dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile. Produse care beneficiază de oferta Black Friday pe Vegis.ro: produse bio (până la 90% discount), produse apicole (până la 40% discount), cosmetice (până la 50% discount), alimente (până la 50% discount): batoane proteice, gemuri și dulcețuri, fructe uscate, nuci, alune, condimente și multe altele. În plus, chiar și pachetele 1+1 au reduceri între 15% – 90%.”

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/17/vegis-ro-situatie-black-friday-ora-11-00/


→ AVstore.ro – Black Friday, până la ora 12:00

De Black Friday, AVstore a înregistrat până la ora prânzului 1325 de comenzi în valoare de 1,9 milioane de lei. Media pe comandă a fost de 1434 RON. Traficul pe site a crecut cu 70% datorită campaniilor de promovare AVstore. 53,83% din trafic a fost de pe desktop, față de 62,31% de Black Friday 2016. 41,13% din trafic a fost de pe mobile, spre deosebire de 33,20% în 2016. 5,03% din trafic a fost de pe tabletă, față de 4,49% în 2016. Rata de conversie de Black Friday 2017 a crescut la 1,85%, față de 1,46% în 2016

 

Dacă doriți să ne dați un update cu cifrele post-Black Friday, vă invităm să ne trimiteți un e-mail la adresa contact@armo.org.ro

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*