Mai multe bănci norvegiene își fuzionează sistemele de plată, Tencent lansează sistemul de credit scoring, Deutsche Telekom extinde parteneriatul cu Netflix, iar UE înlătură barierele geografice pentru e-commerce-ul de pe continent

 

SEA publică raportul de încasări pe trimestrul 3 2017.

Veniturile brute au crescut cu 73% față de aceeași perioadă a anului trecut. Veniturile din digital entertainment și e-commerce au ajuns la 152 de milioane USD. Platforma de plăți digitale AirPay a raportat o valoarea brută a tranzacțiilor de 448 milioane USD, în creștere cu 172%. Pierderea netă ajustată s-a dublat, ajungând la 127 de milioane USD. Încasările totale au fost de 1,06 miliarde USD. Pe e-commerce, fiecare client activ a plasat 3,7 comenzi lunar, cheltuind 16,2 USD per comandă. (sursă)

 

Ctrip relansează site-ul său de travel în limba engleză.

Ctrip a portat serviciul de recomandări de călătorie către un nou domeniu și a achiziționat un nou domeniu, Trip, pe care l-a transformat în versiunea în limba engleză a agenției de turism online. Pagina home a noului site este ușor modificată față de cea în limba chineză. Trip reprezintă primul pas către expansiunea globală a agenției de turism. (sursă)

 

Facebook lansează serviciul său de streaming în India.

Facebook Watch va fi disponibil în India la începutul anului 2018. Serviciul include conținut pe zonele de lifestyle, comedie, divertisment pentru copii și transmisiuni sportive live. Watch va fi deschis către un grup restrâns de creatori și spectatori de pe platformă. Fiecare show va avea pagina sa separată. Această mișcare poate fi una bună pentru Facebook, având mai mulți utilizatori în India decât în oricare țară. (sursă)

 

Un grup de bănci norvegiene se pregătesc să își fuzioneze sistemele de plată.

Sistemele de plată Vipps, BankAxept și BankID vor fi fuzionate de către grupurile bancare DNB, Eika și Sparebank 1. Obiectivul este fuzionarea într-un joint venture care să concureze cu jucătorii din Silicon Valley. Fiecare sistem de plată este focusat pe altă zonă: Vipps este un sistem de plăți mobile, Bank Axept este serviciul național de carduri de debit iar BankID este o platformă de autentificare online. (sursă)

 

Swiggy se extinde.

Serviciul de comenzi online de mâncare este acum disponibil și în Ahmedabad, după ce s-a extins către cele mai mari orașe din India. Swiggy are parteneriate cu peste 300 de restaurante din Ahmedabad. Compania declară că nu are o comandă minimă, însă va percepe o taxă de livrare în cazul unor comenzi mici, cum sunt de exemplu cele de la McDonalds. (sursă)

 

Tencent lansează oficial sistemul de credit scoring.

Utilizatorii Tencent cu un scor de credit de 630 de puncte pot folosi Mobike fără să depună un avans. Sistemul este bazat pe date de la WeChat și QQ. După verificarea identității, userul poate folosi sistemul Mobike. Scorul de credit al Tencent se bazează pe 5 indicatori principali: siguranță, avere, consum, performanță și socializare. (sursă)

 

Uniunea Europeană adoptă un plan prin care retailerii sunt obligați să pună la dispoziția tuturor consumatorilor din UE bunurile vândute.

Practic, se pune astfel capăt practicii numite “geoblocking”, prin care consumatori din anumite țări UE nu pot cumpăra bunuri și servicii vândute online în altă țară UE. Această inițiativă face parte din planul UE de a pune bazele unei piețe digitale unice la nivelul continentului. Astfel, consumatorii din oricare stat membru UE nu vor mai fi redirecționați către un site pentru țara din care fac parte. Retailerii nu sunt obligați să ofere livrare cross-border. Legislația nu se va aplica pe anumite zone de conținut digital, cum ar fi muzica sau download-ul de filme. (sursă)

 

Samsung lansează versiunea în limba chineză a Bixby.

Chineza va fi a treia limbă în care este disponibil asistentul AI al Samsung, după coreeană și engleză. Lansarea oficială va avea loc pe 30 noiembrie, conform reprezentanților companiei. Samsung se află în procesul de a dezvolta Bixby și în alte limbi străine, inclusiv în germană și spaniolă. (sursă)

 

 

Deutsche Telekom extinde parteneriatul cu Netflix.

Deutsche Telekom a declarat că toate subsidiarele sale internaționale vor beneficia de acordul prin care Netflix va fi adus pe ecranele de pe întregul continent european. Compania a demarat oferirea Netflix în Germania în octombrie iar în Polonia din 2016 și mai recent în Olanda. Netflix face parte din oferta StreamOn în Germania, Polonia, Croația, Grecia și România. Astfel, Netflix își crește rețeaua de distribuție în Europa. Netflix are acorduri similare cu Orange și Liberty Global. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.