ARMO compară prețurile din online și offline, eMAG și Fashion Days raportează rezultatele de Black Friday, Elefant.ro primește 1 mil. euro infuzie de capital, FAN Courier va investi 20 mil. euro în 2018, iar Mega Image are supermarket online

 

→ ARMO: Sunt mai scumpe produsele din offline, fata de cele din online?

Asociatia magazinelor online din Romania, ARMO, a analizat preturile a 1.773 de produse, comparandu-se in perioada 31 octombrie – 1 noiembrie 2017, pretul din magazinul offline cu pretul din online, acelasi retailer, aceeasi zi. 38% dintre produsele analizate, preponderent din domeniul IT, sunt mai scumpe in offline, in timp ce 50% au preturi egale. Diferenta medie de pret este de 51 de lei.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/216071/armo-sunt-mai-scumpe-produsele-din-offline-fata-de-cele-din-online-cu-cat.html


→ Studiu eMAG – Black Friday 2017 arată schimbările majore din comerțul online

Ediția din acest an a Black Friday, cel mai mare eveniment de shopping din an, a adus 8,3 milioane de vizite pe site-ul eMAG și 1,1 milioane de produse comandate în valoare de 360 milioane lei, cu 10 milioane lei peste estimarea inițială și cu o creștere de 20% raportată la ediția anterioară din 2016. „Principalele fenomene pe care le-am înregistrat în Black Friday 2017 sunt: dominația mobilului, saltul istoric al plăților cu cardul și orientarea clienților către produse din game superioare. Shopping mall-ul din buzunarele oamenilor, smartphone-ul, a  devenit cea mai simplă și eficientă modalitate de a achiziționa produse online, cu o pondere de peste 2 treimi din totalul vizitelor de Black Friday. Este un trend pe care noi l-am anticipat în urmă cu 6-7 ani și estimăm că va crește în continuare”, precizează Tudor Manea, director general eMAG.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/21/studiu-emag-black-friday-2017-arata-schimbarile-majore-din-comertul-online/


→ ALEF Distribution RO este Microsoft Country Partner of the Year 2017

ALEF Distribution RO, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de distribuție a sistemelor IT, a fost desemnat Microsoft Country Partner of the Year 2017 pentru România. Anunțul a fost făcut în cadrul evenimentului anual Microsoft Inspire desfășurat la Washington DC. De asemenea, ALEF a mai primit două distincții pe plan local în cadrul  Microsoft Club 2017: Best Partner of the year FY17 și Best Channel Developer FY17.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/21/alef-distribution-ro-este-microsoft-country-partner-of-the-year-2017/


→ Libris.ro investește 3 milioane Euro în deschiderea unui nou depozit de carte

LIBRIS.ro, cel mai mare retailer online de carte din România, deschide un nou depozit de carte și investește 3 milioane euro în construirea și dotarea acestuia. Decizia vine după ce, în ultimii ani, Libris.ro și-a crescut cifra de afaceri constant, cu un ritm mediu de creștere a veniturilor de 25% pe an. Investiția permite companiei să își multiplice semnificativ capacitatea de livrare și dezvoltare a business-ului, pe o piață a cărții aflată în curs de revigorare.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/23/libris-ro-investeste-3-milioane-euro-in-deschiderea-unui-nou-depozit-de-carte/


→ Flanco a înregistrat vânzări de 200 mil. lei de Black Friday

Flanco a înregistrat vânzări în valoare de 200 mil. lei de Black Friday, campanie desfășurată între 27 octombrie și 19 noiembrie, cu 30% mai mult față de anul precedent.  Numărul de produse vândute de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000. Cumpărăturile în rate au reprezentat 21% din totalul vânzărilor, acestea fiind completate de cele achitate cu cardul de credit, într-o pondere de 18%.
Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/flanco-a-inregistrat-vanzari-de-200-milioane-de-lei-de-black-friday-17408327


→ Praktiker România lansează un serviciu pentru clienții care comandă online

Praktiker România anunță lansarea serviciului „Comandă online și ridică din magazin”, care le va permite clienților ce achiziționează din magazinul online să își ridice singuri produsele din cea mai apropiată unitate, inclusiv acele produse care nu pot fi transportate prin curiei. Nivelul vânzărilor online al Praktiker este aproape de cel al unui magazin offline, spun reprezentanții companiei.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/praktiker-romania-lanseaza-un-serviciu-pentru-clientii-care-comanda-online-17405823


→ Infuzie de capital de aproape 1 milion USD la retailerul online elefant.ro, al doilea jucător din piață

Companiile Millenium Gold Resources, Olif și Catalyst Romania vor majora capitalul social al Elefant Online cu 3,45 milioane de lei, la 44,28 milioane de lei, prin aport în numerar. Operațiunea va fi însoțită de emiterea unui număr de 34.488 de acțiuni cu o valoare nominală de 100 lei/titlu. Prețul de emisiune al acțiunilor va fi de 100 lei/titlu.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/infuzie-de-capital-de-aproape-1-milion-de-dolari-la-retailerul-online-elefant-ro-al-doilea-jucator-din-piata-17404077


→ Magazinul online de cadouri StarGift a reusit sa ajunga la o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 de euro dupa mai putin de doi ani de la infiintare

Liviu Birleanu impreuna cu sotia sa s-au gandit sa deschida un magazin online de cadouri personalizate, apoi timp de un an au analizat piata si au stabilit un plan de business. Astfel, in martie 2016, sotii Birleanu au reusit sa deschida StarGift si sa aiba in primele 9 luni de la infiintare in jur de 5.000 de comenzi.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/215996/stargift-magazinul-online-de-cadouri-ajunge-la-vanzari-de-700-000-euro-dupa-doi-ani-de-la-infiintare.html


→ De la eMAG.ro la Posta Romana: Cum a fost Black Friday 2017

De la eMag la Posta Romana, trecand prin zeci de companii de curierat mai mici sau mai mari, dar mai ales prin milioanele de clienti, Black Friday 2017 a fost cel mai mare de pana acum. Primele colete au fost, deja, livrate clientilor, curierii lucrand “la foc continuu”, in timp ce investitiile in IT ale retailerilor online au fost puse la incercare.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/black-friday/215960/de-la-emag-ro-la-posta-romana-cum-a-fost-black-friday-2017.html


→ Mega Image are supermarket online.

Pentru comenzile in Bucuresti, este disponibila intreaga sortimentatie de produse, iar pentru comenzile din tara sunt excluse produsele proaspete si congelate, acestea necesitand conditii speciale de livrare. Platforma online www.mega-image.ro ofera acces la cea mai mare sortimentatie de produse, de la cele dry, proaspete si congelate, pana la produsele din cornerele speciale, Wine Gallery si Equilibrum.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/216095/mega-image-cumparaturi-online.html


→ Fashion Days a vandut de Black Friday cat intr-o luna intreaga.

Fashion Days a inregistrat vanzari de Black Friday similare cu cele obtinute intr-o luna si si-a depasit targetul de crestere de 50% fata de editia de anul trecut cu doua procente. Robert Berza, general manager la Fashion Days, a explicat la Profesionistii in Retail ce au cumparat romanii de Black Friday, de unde si cat, dar si care este evolutia pietei de fashion si cum se imparte intre online si offline.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/216079/fashion-days-a-vandut-de-black-friday-cat-intr-o-luna-intreaga-ce-cat-si-cum-au-cumparat-romanii.html


→ BNR: Românii au făcut plăţi cu cardul de peste 44 mld. lei în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 30% faţă de 2016

Plăţile cu cardul au cumulat 44,6 miliarde de lei (9,8 mld. euro) în perioada ianuarie-sep­tem­brie a aces­tui an, fiind în creştere cu a­proape 30% faţă de aceeaşi peri­oadă a anului trecut, potrivit datelor agregate de Banca Naţională. Plăţile cu cardul s-au intensificat în al treilea trimestru, în condiţiile în care în acest interval de timp s-au efectuat tranzacţii de aproximativ 16,4 miliarde de lei faţă de 15 miliarde de lei în trimestrul doi şi 13,2 miliarde de lei în primul trimestru din 2017.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/romanii-au-facut-plati-cu-cardul-de-peste-44-mld-lei-in-primele-noua-luni-ale-anului-in-crestere-cu-30-fata-de-2016-16830521


→ Vânzările Ikea au crescut cu 14% în perioada 1 septembrie 2016 – 31 august 2017, la peste 586 mil. lei (128 mil. euro).

„În acest interval, peste 3,3 milioane de oameni au vizitat magazinul Ikea”. În anul de catalog 2017 peste 127.000 de comenzi online au ajuns în casele românilor, cele mai multe comenzi provenind din Bucureşti, Cluj, Timiş, Iaşi şi Constanţa, potrivit reprezentanţilor companiei.  Serviciul de comenzi online a avut o creştere de 35,1% comparativ cu anul financiar 2016.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/vanzarile-ikea-au-crescut-cu-14-in-perioada-1-septembrie-2016-31-august-2017-la-peste-586-mil-lei-128-mil-euro-in-acest-interval-peste-3-3-milioane-de-oameni-au-vizitat-magazinul-ikea-16830183


→ Retailerul online home & deco Bonami: Vânzările locale vor genera peste 2,5 mil. euro anul acesta

Magazinul online de origine cehă a intrat în România acum un an, investiţia iniţială ridicându-se la peste 100.000 euro.Bonami, retailer online de origine cehă specializat în comercializarea de mobilă, decoraţiuni interioare şi produse pentru casă, estimează că va încheia anul acesta cu vânzări totale în valoare de peste 2,5 milioane euro pe plan local, acestea reprezentând circa 10% din afacerile agregate la nivel de grup.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/retailerul-online-home-deco-bonami-vanzarile-locale-vor-genera-peste-2-5-mil-euro-anul-acesta-16829340


→ Adrian Mihai, FAN Courier: Avem în plan investiţii de 20 mil. euro pentru anul viitor, în ciuda incertitudinilor din piaţă

„Aşteptăm să vedem cum finalizăm în acest an lunile noiembrie şi decembrie, cred că la final de an vom avea per total o creştere cu 10-13%. Încă nu am finalizat bugetul, dar avem în plan anul viitor să investim 5-6 milioane de euro în reînnoirea parcului auto, alte 6 milioane de euro în dez­voltarea unui depozit pe 5.000 de metri pătraţi la Cluj-Na­poca, unde facem şi o zonă de birouri pe 700 de metri pătraţi, sper să avem de anul viitor şi noua bandă de sortare în centrul din Bucureşti, deci în total investiţii de circa 20 milioane de euro“, a spus Adrian Mihai.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/adrian-mihai-fan-courier-avem-in-plan-investitii-de-20-mil-euro-pentru-anul-viitor-in-ciuda-incertitudinilor-din-piata-16829135


→ Gian Sharp, şeful companiei de curierat Urgent Cargus: Afacerile au crescut cu 21% în primele nouă luni din an, estimăm că vom depăşi 80 mil. euro.

Urgent Cargus, al doilea mare jucător din curierat, care a apărut în ur­ma fuziunii Urgent Curier şi Cargus International, ambele prelua­te de fondul de investiţii Abris Capital, şi-a crescut afacerile cu 21% în primele no­uă luni din acest an,  motorul de creş­tere fiind clienţii din comerţul online.„Am păstrat creşterea cu două cifre şi am finalizat primele nouă luni cu un avans cu 21% faţă de perioada similară a anului trecut. Până la final de an vom depăşi afaceri de 80 de mi­lioane de euro“, a declarat Gian Sharp, director ge­neral al companiei de curierat.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/gian-sharp-seful-companiei-curierat-urgent-cargus-afacerile-au-crescut-21-primele-luni-an-estimam-vom-depasi-80-mil-euro-preocuparea-noastra-anul-viitor-legata-impredictibilitatea-piata-16825952

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.