EBay lansează un update pentru Google Assistant, Delivery Hero crește 60% în T3, Stitch Fix are o creștere de 54% după IPO, iar SAP devine partener cloud al Microsoft

 

EBay permite cumpărătorilor să demareze o conversație despre produse pe un smart speaker și să finalizeze comanda pe telefon.

Această posibilitate face parte din noul update al aplicației eBay pentru Google Assistant. Aplicația eBay este una dintre primele aplicații vocale pentru Google Assistant care permite utilizarea noii funcții de multi-surface switch. Rezultatele conversației sunt triimise direct către Google Assistant, ceea ce arhivarea conversațiilor și vizualizarea acestora de către utilizatori. (sursă)

 

Delivery Hero raportează o creștere a veniturilor de 60% în trimestrul 3.

În primele 9 luni ale acestui an, Delivery Hero a avut 64% creștere a veniturilor, la 459 de milioane USD. Compania a declarat că se așteaptă la venituri anuale totale de 530 – 540 de milioane de euro. Obiectivul companiei este de a atinge punctul de break-even în 2018 și să devină profitabilă în 2019. Concurentul britanic Just Eat a crescut de asemenea și se pregătește de un IPO pe bursa europeană FTSE 100. (sursă)

 

Uber încheie un parteneriat cu start-up-ul de plăți cashless Momo.

Uber va permite astfel tranzacțiile cashless pe piața din Vietnam. 30% din utilizatorii aplicației Uber pe Android  vor putea plăti cursele effectuate folosind portofelul digital al Momo. Este primul astfel de acord al Uber pe piața din Asia de Sud-Est. Prin serviciile Momo, userii vietnamezi pot transfera bani, efectua remitențe sau efectua alte plăți. Momo are 5 milioane de utilizatori și a primit investiții de 28 de milioane USD de la Goldman Sachs și Standard Chartered. (sursă)

 

Rețeaua socială a VK deținută de Mail.Ru a transmis primul reality show digital AI.

Inedit este streamingul 24/7 al show-ului. Au participat 28 de persoane din 3 țări, participant care au trait într-un spațiu închis echipat cu 50 de camere de luat vederi între 9 octombrie și 25 noiembrie. Show-ul a înregistrat 1 milion de spectator zilnic și a fost în întregime gestionat de un sistem AI. Sistemul a utilizat tehnologie de recunoaștere facial și a decis cu ajutorul unei rețele neurale care au fost participanții cel mai puțin active. Participanții au fost aleși prin chatboții VK. (sursă)

 

Compania franceză de supermarketuri Groupe Casino va folosi platforma britanică de e-commerce Ocado pentru a-și extinde afacerea.

Astfel, Casino va avea drepturi exclusive de a folosi tehnologia online, de robotică și software-ul de livrare ale Ocado în Franța. Cele două companii vor construi și un centru de fulfillment echipat cu robotica Ocado pentru servirea clienților Monoprix. În primă fază, 50.000 de produse alimentare vor fi incluse pe platformă și vor beneficia de livrare rapidă. Casino are în jur de 13.000 de magazine în Franța, America Latină și regiunea Oceanului Indian. (sursă)

 

AirBnb permite împărțirea costurilor cazării între oaspeți.    

În urma achiziției Tilt, opțiunea de split payment este de acum posibilă și va fi disponibilă în toate piețele la nivel global. Conform AirBnb, 38% din oaspeți au raportat că nu au primit toți banii care li se datorau după o călătorie de grup. Călătoriile de grup reprezintă o mare oportunitate pentru AirBnb, 15,5 milioane de grupuri au utilizat serviciul anul trecut. Folosind opțiunea split payment, toți oaspeții dintr-un grup vor putea primi toți banii care li se cuvin. (sursă)

 

WeWork achiziționează Meetup.

Meetup este o platformă onlie care facilitează interacțiunile din lumea reală, fiind utilizată pentru găsirea evenimentelor, afacerilor și serviciilor locale. Termenii achiziției nu au fost dezvăluiți. Meetup a obținut 18 milioane USD de la înființare. WeWork era deja utilizată pentru a găzdui evenimente semnalate de Meetup, peste 100.000 anul trecut. Astfel, fuziunea a devenit următorul pas logic. (sursă)

 

Instacart semnează un acord cu Albertsons pentru a oferi livrare în aceeași zi în cadrul lanțului de magazine grocery.

Acordul include 1800 de magazine Albertsons din SUA care vor intra în program până la mijlocul lui 2018. Astfel, Instacart va fi mai aproape de a-și îndeplini obiectivul de a deveni disponibil pe 80% din piețele urbane din SUA până la finalul anului 2018. Anul aceta, Albertsons a introdus livrare same-day și a achiziționat compania de semi-preparate Plated pentru 200 de milioane USD. (sursă)

 

Stitch Fix a crescut cu 54% de la listarea sa pe bursă.

Compania fashion a avut un început de IPO mai slab, însă a intrat pe un trend ascendent după creșterea de 24% înregistrată de Cyber Monday. Unul dintre motivele creșterii poate fi că investitorii se așteaptă la un trimestru de Sărbători foarte bun pentru e-commerce în general, și pentru Stitch Fix în special. Acțiunile Amazon, una din companiile care susține Stitch Fix, au crescut de asemenea. (sursă)

 

Baidu și Xiaomi încheie un parteneriat AI și IoT.

Cele două companii vor colabora pe zona de inteligență artificială și Internet of Things pentru a oferi o experiență îmbunătățită utilizatorilor de electronice și dispozitive smart. Parteneriatul reprezintă un pas semnificativ în îmbunătățirea capacităților de producție ale Chinei prin includerea tehnologiilor AI, IoT și big data. (sursă)

 

SAP devine partener al Microsoft pe zona de cloud.

Această alianță face parte din strategia Microsoft de a contracara dominația Amazon pe zona de resurse de computing on-demand. Parteneriatul cu SAP ar putea deschide noi oportunități pentru utilizarea Azure de către clienții corporate. Anul trecut, această piață a ajuns la valoarea de 22 de miliarde USD, din care Amazon Web Services a obținut o cotă de 44% iar Azure doar de 7,1%. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*