eMAG investește 300 de milioane de lei într-un nou depozit, Volt Finance și Libra Bank lansează prima aplicație de transfer de bani P2P, Mathilde deschide un concept store în București, iar în perioadele de Black Friday cele mai mari vânzări au loc vinerea

 

→ eMAG investește 300 milioane lei în cel mai mare depozit din Sud-Estul Europei, cea mai mare investiție a retailerului

eMAG investește 300 mil. lei într-un depozit de 120.000 mp pentru a-și extinde capacitatea logistică și a acoperi nevoile de livrare în următorii ani. Noul depozit va fi construit de la 0 până la începutul lui 2019. CEO eMAG: “Noul depozit va susține creșterea rapidă a eMAG ca brand la nivel regional și va îmbunătăți procesele logistice legate de produsele voluminoase”.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/real-estate-constructii/emag-investeste-300-milioane-lei-in-cel-mai-mare-depozit-din-sud-estul-europei-cea-mai-mare-investitie-a-retailerului-17419601


→ Brandul de vestimentație feminină Mathilde a deschis porțile unui nou concept store în București

Brandul de vestimentație feminină Mathilde a inaugurat, pe 28 noiembrie, un nou concept store în București, în urma unei investiții de 70.000 de euro. Noul showroom Mathilde are o suprafață de 80 metri pătrați și este un pas important în dezvoltarea companiei, care numără acum zece reprezentanțe la nivel național.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/11/28/brandul-de-vestimentatie-feminina-mathilde-a-deschis-portile-unui-nou-concept-store-in-bucuresti/


→ Concluzii Black Friday la eMAG în Bulgaria și Ungaria: peste 3,5 milioane de vizite, eMAG se prezintă drept cel mai mare business de comerț online în Ungaria

Black Friday, organizat de eMAG pe 24 noiembrie în Bulgaria și Ungaria, a adus peste 3,5 milioane de vizite pe eMAG.bg și eMAG.hu, unde au fost comandate aprox. 500.000 de produse, în valoare totală echivalentă de 162 de milioane de lei. Similar cu România, clienții au preferat mobile shopping și comenzi cu valoare mai mare anii trecuți.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/vecini/concluzii-black-friday-la-emag-in-bulgaria-si-ungaria-peste-3-5-milioane-de-vizite-emag-se-prezinta-drept-cel-mai-mare-business-de-comert-online-in-ungaria-17417048


→ Oricat ai incerca „sa lungesti” Black Friday, tot vineri se vinde „grosul”

Editia de Black Friday de anul acesta a generat peste 264.000 de tranzactii online in valoare totala de peste 160 de milioane de lei, cu aproximativ 50% mai mult decat aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor PayU Romania, liderul pietei de plati online. ,,Peste 70% din valoarea totala a tranzactiilor online a fost inregistrata in ziua de vineri, 17 noiembrie”, declara Marius Costin, Country Manager PayU Romania.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/black-friday/216110/oricat-ai-incerca-sa-lungesti-black-friday-tot-vineri-se-vinde-grosul.html


→ Magazinul online Sculestern.ro mizează pe afaceri de 3,2 mil. euro în 2017, plus 30%

Magazinul online Sculestern.ro, specializat în comercializarea de tip teleshopping a produselor de bricolaj şi DIY (Do It Yourself), estimează că va încheia anul acesta cu afaceri de  3,2 milioane euro, în creştere cu 28% faţă de 2016, în condiţiile în care tot mai multe persoane aleg să cumpere online scule, unelte şi alte accesorii. De la lansarea din 2010 şi până în prezent, retailerul online a vândut peste un milion de produse, cele mai solicitate produse fiind drujbele şi motocoasele.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/magazinul-online-sculestern-ro-mizeaza-pe-afaceri-de-3-2-mil-euro-in-2017-plus-30-16837653


→ Vânzările cel.ro de Black Friday s-au ridicat la 28 milioane lei

Retailerul online cel.ro, specializat în comercializarea de produse electro-IT, a raportat vânzări în valoare de 28 mil. lei pentru perioada 18-20 noiembrie, când a or­ganizat campania de reduceri Black Friday. În total s-au înregistrat 55.000 co­menzi pe cel.ro, cu 35% mai mult faţă de anul precedent. Asfel, valoarea medie a co­şului de cumpărături s-a situat la 850 de lei, iar valoarea medie a comenzilor a fost cu 27% mai mare pe desktop faţă de mobile.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/vanzarile-cel-ro-de-black-friday-s-au-ridicat-la-28-milioane-lei-16836193


→ Românii pot transfera bani din şi în orice cont bancar direct de pe smartphone

Volt Finance a lansat ieri prima aplicaţie de transfer de bani în sistem Peer-2-Peer din România, în parteneriat cu Libra Internet Bank şi Mastercard. Aplicaţia le permite utilizatorilor să realizeze transferuri de bani din şi către orice cont bancar emis în România, direct de pe smartphone.Transferurile se pot realiza la orice oră, chiar şi în afara programului bancar.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/romanii-pot-transfera-bani-din-si-in-orice-cont-bancar-direct-de-pe-smartphone-16836048


→ Rețeta secretă a comerțului online: cum poți să ai vânzări mari, fără ca nimeni să fi auzit de tine

„Decizia de a intra pe marketplace a fost una subită. Eram la începuturile afacerii și cei de la eMAG erau la început cu această platformă“, povestește Silvia Ama­riței, fondatoarea Carespot, magazinului online de parfumuri și produse pentru îngrijirea părului și a corpului, care s-a listat încă din 2012 pe marketplace-ul eMAG, la puțin timp după lansarea platformei online. Inițial, a făcut-o cu doar câteva produse. Astăzi, gama este însă „mult mai variată“, vânzările de pe marketplace-ul eMAG repre­zen­tând aproape jumătate din veniturile totale, care s-au ridicat anul trecut la peste 1,7 milioane de euro, potrivit datelor de la Ministerul de Finanțe.

Sursa – https://www.newmoney.ro/reteta-secreta-a-comertului-online-cum-poti-sa-ai-vanzari-mari-fara-ca-nimeni-sa-fi-auzit-de-tine/


→ Noi reguli pentru plățile electronice din magazine și online, adoptate de Comisia Europeană

Comisia Europeană (CE) a adoptat noi norme care să facă plățile electronice din magazine și online să fie mai sigure. Acestea conțin prevederi menite să reducă nivelurile fraudei și să protejeze confidențialitatea datelor financiare ale utilizatorilor, notează Agerpres. Simpla introducere a unei parole sau a datelor de pe cardul de credit nu vor mai fi suficiente, în majoritatea situațiilor, pentru a efectua o plată. Normele pun în aplicare a doua directivă a UE privind serviciile de plată (DSP2) revizuită recent, care vizează modernizarea serviciilor de plată din Europa astfel încât să țină pasul cu această piață care evoluează rapid și să permită dezvoltarea pieței europene a comerțului electronic, mai anunță agenția de presă.

Sursa – http://www.startupcafe.ro/afaceri/norme-plati-online-card.htm

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*