GM include tehnologie e-commerce în noile sale mașini, publicitatea digitală o depășește în premieră pe cea TV, Amazon Australia a început să livreze comenzi, iar Snap și Blue Apron cresc

 

GM va echipa tehnologie e-commerce în dashboard-urile noilor mașini construite.

Astfel, șoferii vor putea găsi stații de alimentare, vor putea rezerva camera de hotel sau comanda de mâncare printr-un tap pe ecranul dashboard-ului. Tehnologia Marketplace a GM a fost dezvoltată în colaborare cu IBM și va fi integrată în aprox. 1.9 milioane de modele de mașini începând cu 2017. Peste 4 milioane de mașini din SUA vor fi echipate cu această tehnologie până la finalul lui 2018. (sursă)

 

Pinterest lansează un chatbot pentru Facebook Messenger.

De asemenea, compania a lansat și o extensie pentru visual search colaborativ. Orice pin partajat de pe Pinterest pe Messenger va fi automat legat către extensia de chat Pinterest. Chatbot-ul va oferi posibilitatea de a vizualiza idei similare. În jur de 1 milion de pin-uri sunt partajate pe Facebook Messenger săptămânal. (sursă)

 

Affirm, serviciu de împrumuturi online condusă de co-fondatorul PayPal Max Levchin, se află în discuții în vederea unei finanțări de 150 de milioane USD.

Finanțarea ar putea situa Affirm la o evaluare de 1,5 miliarde USD, dublând practic valoarea companiei față de runda din aprilie 2016. Affirm oferă împrumuturi cumpărătorilor online în vederea achizițiilor mai mari și lucrează cu peste 1000 de retailer online și clasici. A lansat recent o aplicație care tine loc de card de credit virtual. Dobânzile anuale ale creditelor sunt între 10% și 30% în funcție de scorul de credit al clientului. (sursă)

 

Nissan și DeNA testează un serviciu de mașini autonome.

Nissan și producătorul  japonez de software de gaming DeNA au declarat că vor demara testele în 2018, în Japonia. Testele vor fi publice și vor demara în orașul Yokohama în martie. Utilizatorii vor putea folosi o aplicație dezvoltată de DeNA pentru a chema vehicule autonome Nissan Leaf pentru a-i transporta către locații prestabilite și pentru a plăti cursa. (sursă)

 

Studiu Magna: Bugetele de publicitate digitală au depășit în premieră în 2017 bugetele de publicitate TV.

În 2017 s-au cheltuit 209 miliarde USD pe publicitate digitală la nivel global, 41% din piața totală de publicitate. Reclamele TV au adus 178 miliarde USD, reprezentând 35% din piață. Magna este divizia de research a achizitorului de publicitate IPG Mediabrands. Pentru 2018, Magna estimează o creștere a publicității online cu 13%, la 237 miliarde USD și o creștere de 2,5%, la 183 de miliarde USD, a publicității TV. (sursă)

 

Google declară că va bloca YouTube pe două dispozitive Amazon.

Google a criticat retailerul pentru faptul că nu vinde dispozitive Google. Din declarația celor de la Google reiese că Amazon nu vinde produse precum Chromecast sau Google Home, nu pune la dispoziție Amazon Prime Video pentru utilizatorii Google Cast și că a scos de la vânzare dispozitive recente Nest. Google a declarat că YouTube nu va mai fi disponibil pe Echo Show și Fire TV. (sursă)

 

N26, serviciu european de mobile banking, lansează un card de debit premium.

N26 a lansat N26 Metal, un card de debit premium afiliat MasterCard, card special creat pentru clienții care fac cumpărături online. Cardul este contactless și va putea fi utilizat pentru început de consumatorii din Germania, Franța, Italia și Austria. Cardul oferă acces și la customer service dedicat, asigurare globală de călătorie, retrageri de numerar fără taxe adiționale și curs de schimb favorabil. (sursă)

 

Amazon Australia a livrat primele comenzi marți, 5 decembrie.

Demararea serviciului nu a fost întâmpinată cu foarte mult entuziasm, semn că retailerul va trebui să diversifice oferta de produse și să își micșoreze marjele de profit. Acțiunile mai multor retaileri au crescut, eliminându-se momentan îngrijorarea privind potențialul Amazon de a îngropa sectorul de retail clasic din a 12-a economie a lumii. Vânzările online reprezintă mai puțin de 10% din sectorul australian de retail, cotat la 300 miliarde USD. (sursă)

 

Google lansează versiunea light a software-ului Android pentru smartphone-urile low-end din India.

Prin această mișcare, Google caută să atragă mai mulți utilizatori de Android. Sistemul de operare Android Oreo Go va funcționa pe smartphone-urile entry-level. Cu 1,2 miliarde de utilizatori, piața indiană de servicii wireless este a doua din lume, după China. Doar 1/3 din abonații la telefonie din India utilizează un smartphone. (sursă)

 

Apple câștigă procesul intentat Xiaomi privind înregistrarea tabletei Mi Pad ca marcă înregistrată la nivel UE.

Produsul Xiaomi poartă un nume foarte apropiat de iPad. Instanța Generală a UE a concluzionat că Mi Pad nu trebuie să devină marcă înregistrată deoarece consumatorii ar urma să fie induși în eroare de similaritatea numelor celor două produse concurente. De asemenea, Curtea a mai declarat că utilizatorii vorbitori de engleză vor putea interpreta prefixul Mi ca „my” (al meu), urmând să pronunțe în mod similar numele de marcă ale celor două tablete. (sursă)

 

Blue Apron și Snap înregistrează creșteri ale prețului acțiunilor.

Blue Apron a fost upgradată de Barclays pentru prima oară după IPO-ul din iunie. Acțiunile sale au crescut cu 33%, creștere record. Analiștii Barclays au declarat că acțiunile Snap își vor reveni de asemenea în 2018, după o creștere de 11%. (sursă)

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*