T-Mobile lansează un serviciu TV, Target cumpără Shipt pentru 550 mil USD, Alibaba devine partener pentru Xiaomi Rusia, eBay achiziționează Terapeak, Amazon extinde livrările same-day, iar Google deschide un centru AI în China

 

 

T-Mobile lansează un serviciu TV.

T-Mobile a achiziționat Layer3 TV, companie care integrează TV, streaming și social networking. Lansarea noului serviciu este programată pentru 2018. Filosofia din spatele deciziei companiei este că telespectatorii renunță la providerii de cablu, nu la TV. Practic, ideea T-Mobile este de a scoate operatorii de cablu și folosirea unui serviciu wireless. Compania va modifica gestiunea contractelor multi-anuale, pachetele de servicii, tehnologia utilizată și va îmbunătăți customer service. (sursă)

 

Target achiziționează Shipt, companie de livrare same-day, pentru 550 de milioane USD.

Prin această achiziție, Target va accelera planurile de a oferi clienților săi livrare în aceeași zi în magazine. Compania estimează că serviciul va fi disponibil în jumătate din locațiile sale la începutul lui 2018, acesta urmând a fi disponibil și în majoritatea locațiilor în preajma Black Friday 2018. Opțiunile vor fi limitate pentru început la produse din gama de alimente, electronice, și produse pentru îngrijire personală și a locuinței. Shipt va continua să își desfășoare propriile operațiuni. (sursă)

 

iZettle obține 47 de milioane USD finanțare.

Platforma concurează cu Square, PayPal și SumUp pe piața de plăți mobile și servicii de contabilitate conexe. Astfel, compania se apropie de valoarea de piață de 1 miliard USD. iZettle va folosi capitalul pentru a se extinde pe noi piețe, în prezent operand în 12 țări din Europa și America Latină. iZettle a obținut până în prezent 235 de milioane USD din finanțări. (sursă)

 

Alibaba încheie un parteneriat cu Xiaomi Rusia.

Prin acest acord, AliExpress și Tmall vor deveni parteneri pentru business-ul Xiaomi din Rusia. AliExpress își propune să devină cel mai mare comerciant de produse Xiaomi în Rusia. Este de așteptat ca acest parteneriat să aducă volume mari de vânzări de telefoane Xiaomi Redmi 5A. Xiaomi va organiza o promoție-fulger pentru acest model pe 14 decembrie cu scopul de a vinde 10.000 de unități. (sursă)

 

Rakuten încheie un parteneriat cu Booking.com.

Rakuten Lifull Stay este grupul din cadrul companiei care oferă servicii de rezervări de vacanțe, serviciile urmând a fi disponibile pe Booking. Rakuten plănuiește lansarea noului serviciu în iunie 2018, odată cu adoptarea unei noi legi privind închirierea locuințelor în Japonia. Prin acest acord, Rakuten se pregătește pentru concurența cu AirBnb. (sursă)

 

Amazon extinde serviciul de livrare în aceeași zi.

Amazon a extins pe câteva mii de piețe din SUA serviciile de livrare same-day și în 24h pentru ultimele cumpărături de Sărbători. Aceste servicii sunt acum disponibile în 8000 de orașe mari și mici. Amazon ar putea dobândi un avantaj strategic în fața altor retaileri online, care au deseori probleme în a livra comenzile last minute, în special în preajma Sărbătorilor de iarnă. (sursă)

 

EBay achiziționează platforma de e-commerce analytics Terapeak.

Terapeak lucrează deja cu Amazon și Shopify pentru a le ajuta comercianții să crească vânzările. Platforma folosește date legate de ofertă, cerere și pricing pentru a oferi informațiile necesare. De exemplu, comercianții pot afla dinainte ce produse se vând bine și la ce preț optim. Clienții Terapeak pot conecta conturile EBay, Amazon și Shopify și urmări toate vânzările în același dashboard. (sursă)

 

Google devine cea mai importantă sursă de referral traffic pentru publicații.

La începutul anului, Facebook era sursa care aducea cele mai multe vizualizări externe de pagină, anume 40%, acum proporția scăzând la 26%. Google a început anul la 34%, generând acum 44% din trafic pentru publisheri. Facebook își actualizează constant algoritmul fluxului de știri și favorizează conținutul video, ceea ce are un efect pe termen lung asupra publicațiilor. (sursă)

 

YouTube TV intră pe 34 de noi piețe.

Serviciul de TV live streaming pe bază de abonament al YouTube este disponibil pe 34 de noi piețe metropolitane, ajungând acum pe 83 de piețe. Printre noile locații din SUA se numără New Orleans, San diego și San Antonio. Serviciul permite partajarea unui cont între 6 persoane din aceeași locuință și oferă spațiu DVR nelimitat. (sursă)

 

Google anunță oficial deschiderea unui centru AI în Beijing.

Confirmarea vine după luni întregi de zvonuri, zvonuri alimentate de ofertele de angajare pe zona AI în China. Lansarea centrului AI reprezintă o intrare a Google pe piața din China, mișcare neobișnuită chiar în condițiile lansării aplicației Google Translate în țară. Echipa AI din Beijing a Google va colabora cu celelalte echipe similare din New York, Toronto, Londa și Zurich. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*