RoTLD face tranziţia către sistemul de înregistrare pentru domeniile .ro, Metro lansează o soluție digitală pentru HoReCa, Ideall.ro se așteaptă la o creștere de minim 40% în 2018, iar eMAG și Telekom participă la o licitație organizată de Transelectrica

 

→ RoTLD: de la 1 martie 2018 se face tranziţia către sistemul de înregistrare pentru domeniile .ro

RoTLD, registrul român de domenii .ro, a început să informeze utilizatorii că de la 1 martie 2018 se va efectua tranziţia către sistemul de înregistrare şi mentenanţă anuală pentru domeniile .ro, pentru care vor fi nevoiţi să achite 6 euro pe an, potrivit unui anunţ publicat joi. RoTLD informează că începând cu 1 martie 2018 se va efectua tranziţia către sistemul de înregistrare şi mentenanţă anuală pentru domeniile .ro, care se vor înregistra şi reînnoi pe o perioadă limitată de timp, între minim 1 an şi maxim 10 ani. Serviciul de mentenanţă anuală se va putea achita începând cu data de 1 martie 2018 prin partenerul RoTLD care administrează domeniul.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/rotld-de-la-1-martie-2018-se-face-tranzitia-catre-sistemul-de-inregistrare-pentru-domeniile-ro-16854855


→ Eurostat: Numărul firmelor românești cu peste 10 angajați care au și vânzări online – cel mai mic din UE

Doar 7% din firmele românești cu cel puțin 10 angajați au primit în 2017 comenzi prin intermediul unui site sau al unei aplicații, cel mai mic procent din Uniunea Europeană. Dintre firmele românești cu vânzări online, doar 28% au primit comenzi și din alte state din blocul comunitar, iar 9% au vândut în afara Uniunii Europene, relevă un raport publicat de Eurostat, bazat pe date din 2016.

Sursa – https://www.profit.ro/insider/macro/eurostat-numarul-firmelor-romanesti-cu-peste-10-angajati-care-au-si-vanzari-online-cel-mai-mic-din-ue-17474900


→ Metro încearcă să își apropie și fidelizeze proprietarii de restaurante printr-o soluție digitală

Metro, lider global al comerțului cu ridicata, a lansat o platformă digitală pentru sectorul Horeca, cu ținta de a aduna până în 2020 circa 500.000 astfel de clienți prin soluția digitală. Platforma, denumită „Digital Club”, este dedicată restaurantelor, hotelurilor și furnizorilor de servicii de catering, urmând să fie disponibilă în 13 țări.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/strategie-metro-primul-retailer-intrat-in-romania-incearca-sa-isi-apropie-si-fidelizeze-proprietarii-de-restaurante-printr-o-solutie-digitala-17467386


→ Grupul Austral, jucător de pe piața produselor și soluțiilor pentru birou, anunță afaceri de 17 milioane euro. Compania mizează pe online

Peste 35% din veniturile companiei sunt generate prin comenzi online.“Anul acesta, ponderea vânzărilor online aproape s-a dublat față de 2016, ajungând la 35% din rulajul Austral, ceea ce ne confirmă tendința clienților de a căuta eficiență și valoare crescută”, a declarat Ligia Roșu, coordonatorul activității de marketing și comunicare Austral.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/grupul-austral-jucator-de-pe-piata-produselor-si-solutiilor-pentru-birou-anunta-afaceri-de-17-milioane-euro-compania-mizeaza-pe-online-17461376


→ Answear.ro: Bugetul românilor pentru cadourile fashion achiziționate online de Crăciun este de până în 500 de lei

La polul opus, 18.3% dintre repondenți nu au o sumă stabilită, aceștia optând pentru cumpărarea produselor preferate, indiferent de prețul lor, conform unei analize realizate de magazinul online Answear.ro. 27,7% dintre cei intervievați nu ar depăși 300 de lei, în timp ce 20,3% dintre cei ce au răspuns chestionarului ar aloca chiar și mai mult de 600 lei pentru cumpărături online.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/sondaj-bugetul-romanilor-pentru-cadourile-fashion-achizitionate-online-de-craciun-este-de-pana-in-500-de-lei-17460878


→ eMAG, Telekom și alți 12 ofertanți vor să schimbe computerele Transelectrica. Contractul depășește 6 milioane de lei

Transelectrica a primit 14 oferte pentru furnizarea a 1.370 de computere de tip desktop, plus aplicații software, contractul fiind estimat la 6,66 milioane de lei, fără TVA, pentru doi ani. La licitație s-au înscris, printre alții, și Dante International, administratorul celui mai mare retailer online, eMAG și Telekom Romania Communications.
Sursa – https://www.profit.ro/stiri/emag-telekom-si-alti-12-ofertanti-vor-sa-schimbe-computerele-transelectrica-contractul-depaseste-6-milioane-de-lei-17456240


→ Retailerul online ideall.ro mizează pe un boom de cel puţin 40% în 2018, de la 20 mil. euro în acest an

Compania Ideal Tech din Bucureşti, care operează magazinul online cu profil electro-IT&C ideall.ro, a estimează că ar putea înregistra anul viitor afaceri de 28 mil. euro, cu 40% mai mari decât în acest an, şi de peste trei ori mai mare decât în 2016. Pentru a-şi atinge acest obiectiv, compania va introduce noi categorii de produse şi noi branduri în portofoliu. „Vrem să investim mai mult şi în personal, în special în departamentele de suport clienţi şi vânzări.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/retailerul-online-ideall-ro-mizeaza-pe-un-boom-de-cel-putin-40-in-2018-de-la-20-mil-euro-in-acest-an-16857297


→ Doi antreprenori aşteaptă afaceri de 1 mil. euro din distribuţia online de jucării şi produse pentru copii

„Piaţa de jucării este foarte dinamică, în continuă dezvoltare.“ Doi antreprenori din Bucureşti au înfiinţat în urmă cu cinci ani BabyNeeds.ro, un business de comerţ online al jucăriilor, care se estimează că va ajunge la afaceri de 1 milion de euro anul accesta, în creştere cu 60% faţă de 2016. Planurile în 2018 urmăresc dezvoltarea unui magazin fizic de tip showroom şi achiziţia sau construcţia unui depozit.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/doi-antreprenori-asteapta-afaceri-de-1-mil-euro-din-distributia-online-de-jucarii-si-produse-pentru-copii-16857235


→ Luni este ziua preferată de români pentru cumpărături online. În săptămâna dinainte de Crăciun tranzacţiile cresc cu 75%

Românii fac achiziţii pe magazinele online în special în timpul săptămânii, luni fiind cea mai populară zi, iar sâmbătă la polul opus este, în timp ce cele mai bune rezultate se înregistrează cu o săptămână înaintea Crăciunului, potrivit RTB House, una dintre primele companii de retargeting. Analiza companiei arată că vizitatorii magazinelor online cumpără cel mai mult în zilele de luni (cu 38% mai mult faţă de medie) şi cel mai puţin în cele de sâmbătă (cu 22% mai puţin).

Sursa – http://www.zf.ro/companii/luni-este-ziua-preferata-de-romani-pentru-cumparaturi-online-in-saptamana-dinainte-de-craciun-tranzactiile-cresc-cu-75-16855370

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*