Numărul căutărilor pe eMag crește cu 65% în 2017, Blugento ajunge la 30 de magazine online, Doncafe intră cu BEANZ în mall Promenada, aplicația Uber va fi reglementată de guvern, ING Bank continuă pe calea digitalizării, iar Bitcoin poate fi tranzacționat online prin card

 

→ Numărul căutărilor pe eMAG a crescut în acest an, cu 65%

Numărul căutărilor pe eMAG, cel mai mare retailer online din România, a crescut cu 65% în acest an, comparativ cu anul trecut, și a ajuns la 235 milioane, fiind operate inclusiv căutări precum naic, elgi, smartvaci, hensfri. Cele mai amuzante au fost grupate în categoriile: Cum se aude, așa se scrie, În curând pe eMAG, Viața satului, Știu exact ce caut, Brandu mare și Cel mai nefericit typo.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/social/numarul-cautarilor-pe-emag-a-crescut-in-acest-an-cu-65-foto-exemple-de-cautari-naic-elgi-smartvaci-hensfri-17510515


→ Blugento ajunge la 300 de magazine online

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de ecommerce bazate pe platforma Magento, ajunge la 300 de magazine online construite de la zero pentru clienţi din aproape toate domeniile de activitate.Până în prezent, peste 350.000 de produse au fost comercializate prin intermediul platformei Blugento, din industrii foarte variate, de la domenii populare în online, precum fashion, beauty, home&deco şi produse pentru copii, la domenii care presupun comercializarea de produse nișate, precum cele pentru apicultori, obiecte de artă sau produse tradiționale românești.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/12/19/blugento-ajunge-la-300-de-magazine-online/


→ CryptoCoin PRO, compania românească de tranzacționare a monedelor digitale, lansează plata cu cardul online

CryptoCoin PRO, compania care permite oricui să tranzacționeze criptomonede în siguranță, estimează tranzacții în valoare de peste 20 de milioane de dolari până la finalul acestui an. În 2018, compania își propune o creștere de minimum cinci ori a sumelor tranzacționate. Pentru a face față acestor tranzacții, de acum permite și plata cu cardul online și tranzacționarea mai multor tipuri de monede virtuale, proiect derulat în parteneriat cu Netopia/mobilPay. „În ultimele patru luni, am rulat un proiect-pilot, în cadrul căruia am procesat peste 10.000 de tranzacții online cu cardurile de credit și de debit. A fost necesară această perioadă pentru optimizarea proceselor de KYC (cunoașterea clientului) și AML (împotriva spălării banilor), similare cu cele folosite în industria bancară”, a declarat Valentin Socaci, CEO CryptoCoin PRO.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/12/19/cryptocoin-pro-compania-romaneasca-de-tranzactionare-a-monedelor-digitale-lanseaza-plata-cu-cardul-online/


→ Vitacom Electronics anunță o cifră de afaceri de 10,7 milioane de euro în 2017

Vitacom Electronics, companie specializată în vânzarea și distribuția de produse electronice, încheie în mod prolific anul 2017, cu o cifră de afaceri de 10,7 milioane de euro, în creștere cu 16% față de anul trecut. Mai mult, profitul net estimat se apropie de 500.000 de euro, înregistrând o creștere de 2,1 ori față de 2016. Astfel, compania depășește cifra de afaceri estimată pentru anul 2017. Produsele care s-au vândut cel mai bine în 2017 sunt cele din gama WELL, mai precis, sursele neîntreruptibile pentru centrale termice, ventilatoarele și robineții electrici. Cererea pentru aceste categorii de produse a fost mai ridicată decât oricând, iar Vitacom a avut grijă să livreze pe măsura cererii de fiecare dată.

Sursa – http://ecomnews.ro/2017/12/21/vitacom-electronics-anunta-o-cifra-de-afaceri-de-107-milioane-de-euro-in-2017/


→ Platformele de transport de tip Uber vor fi reglementate prin lege, Guvernul vrea să păstreze compania pe piață

Majoritatea aflată la guvernare are în lucru un proiect de lege prin care va fi reglementată activitatea de transport, inclusiv pentru servicii de transport de tipul Uber, au declarat surse oficiale. ”Uber este unul din cei mai buni plătitori de TVA, pe de o parte. Pe de altă parte, situația legală a acestui tip de platforme trebuie reglementată”, au declarat sursele menționate.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/exclusiv-platformele-de-transport-de-tip-uber-vor-fi-reglementate-de-putere-prin-lege-guvernul-vrea-sa-pastreze-compania-pe-piata-17511076


→ Bitcoin România și Twispay se aliază pentru a furniza bitcoin prin card

Bitcoin România, companie de exchange și brokeraj pentru monede virtuale, se aliază cu procesatorul de plăți online Twispay pentru a furniza bitcoin și ethereum prin card bancar. Cele două companii au anunțat recent disponibilitatea unei integrări care să permită clientelei globale să achiziționeze bitcoin și ethereum prin intermediul cardurilor bancare Visa și Mastercard.

Sursa – https://www.profit.ro/insider/companii/bitcoin-romania-si-twispay-se-aliaza-pentru-a-furniza-bitcoin-prin-card-17504383


→ Poșta Română, pas spre modernizare: lansează serviciul online MyAWB
Poșta Română lansează serviciul online MyAWB, cu scopul renunțării la formularele completate de mână. Serviciul este disponibil pe site-ul Poștei Române și, pentru a utiliza aplicația, clienții au de parcurs mai mulți pași: crearea unui cont, alegerea serviciului de trimitere, comunicarea prețului și generarea AWB-ului cu cod de bare, deplasarea la oficiile abilitate cu coletul ce trebuie expediat și AWB-ul generat de aplicație.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/video-posta-romana-pas-spre-modernizare-lanseaza-serviciul-online-myawb-cu-ideea-ca-le-va-permite-clientilor-sa-renunte-la-formularele-completate-de-mana-17504238


→ Grupul Ringier folosește inteligența artificială pentru a ordona anunțurile de pe agregatorul Imoradar24.ro

Grupul Ringier folosește inteligența artificială la agregatorul Imoradar24.ro, pentru a analiza și ordona anunțurile imobiliare publicate pe site-uri de profil. Imoradar24.ro este operațional din iunie, dar a fost lansat oficial în octombrie. Site-ul grupează anunțurile în proprietăți unice, iar pentru fiecare proprietate identifică unul sau mai mulți vânzători, agenții sau proprietari.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/grupul-ringier-foloseste-inteligenta-artificiala-pentru-a-ordona-anunturile-postate-pe-agregatorul-imoradar24-ro-17500946


→ Retailerul de încălţăminte Ecco are 24 de magazine offline, însă online-ul aduce deja 15% din business

Retailerul de încălţăminte Ecco prezent pe piaţa locală de mai bine de un deceniu, iniţial în franciză şi apoi direct, a ajuns la 24 de magazine offline după ce a deschis în acest an o unitate nouă în Galaţi. „În 2018 intenţionăm să deschi­dem încă unul sau poate chiar două ma­gazine, dar depindem de lo­caţii“, spune Victor Tighinean, ge­neral ma­nager al companiei Krm Footwear România, care ope­rea­ză acti­vi­tatea Ecco în România.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/retailerul-de-incaltaminte-ecco-are-24-de-magazine-offline-insa-online-ul-aduce-deja-15-din-business-16885648


→ Producătorul cafelei Doncafé a intrat în retail cu brandul BEANZ. Primul magazin a fost deschis în Promenada Mall după o investiţie de 200.000 de euro

Strauss România, producătorul cafelei Doncafé, a deschis un magazin concept sub cel mai nou brand de cafea din portofoliu, BEANZ. „BEANZ este un brand dedicat generaţiei Millenials. Acesta face parte dintr-un «ecosistem» alături de o plat­formă internaţională de e-commerce, un sistem de vânzare mobil (coffee truck) şi o reţea de magazine partenere“, a declarat Marius Meleşteu, general manager al Strauss South Central Europe, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa cafelei, cu afaceri de peste 60 de milioane de euro anual.
Sursa – http://www.zf.ro/companii/producatorul-cafelei-doncaf-a-intrat-in-retail-cu-brandul-beanz-primul-magazin-a-fost-deschis-in-promenada-mall-dupa-o-investitie-de-200-000-de-euro-16879382


→ Bogdan Pandelea, CEO şi fondator al Oleya.ro: Vrem să deschidem magazine fizice proprii, pe lângă parteneriatul cu farmaciile

Bogdan Pandelea şi Andreea Enache sunt doi antreprenori care au fondat site-ul oleya.ro, un magazin online de ingrediente pentru cosmetice naturale care le permite clienţilor să îşi comande produse personalizate pe baza reţetelor propuse şi combinate în laboratorul firmei.Anterior lansării acestui start-up, Bogdan Pandelea a lucrat pe zona de vânzări în industria IT, iar Andreea Enache este farmacist.Investiţia iniţială în noua afa­­cere a fost de circa 30.000 euro, sumă care a acoperit dezvoltarea site­-ului şi des­chiderea labo­ra­torului pro­­priu.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/video-zf-live-bogdan-pandelea-ceo-si-fondator-al-oleya-ro-vrem-sa-deschidem-magazine-fizice-proprii-pe-langa-parteneriatul-cu-farmaciile-16878102


→ Magazinul Chocolissimo: Vânzările online au crescut cu 50% în primele 9 luni ale anului

Compania Savorisa SRL, care adiministrează franciza Chocolissimo pe plan local, a înregistrat în primele nouă luni ale acestui an vânzări cu 50% mai mari în mediul online, acestea urmând să ajungă la o pondere de aproape 20% în total afaceri estimate pentru 2017. În primele nouă luni ale anului, vânzările Chocolissimo s-au ridicat la 1,3 milioane lei, de două ori mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2016, iar ţinta pentru final de an este de 2,3 milioane lei.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/magazinul-chocolissimo-vanzarile-online-au-crescut-cu-50-in-primele-9-luni-ale-anului-16874822


→ Szczurek, ING Bank: Pariul pe digitalizare s-a dovedit a fi profitabil până acum şi nu am niciun motiv să cred că nu va mai fi

ING a urcat în acest an şi în clasamentul bancar până pe poziţia a şasea, devansând banca de stat CEC. În primele nouă luni din acest an banca şi-a majorat portofoliul de credite cu 24%, până la 21,1 mld. lei. ING Bank, sucursala de la Bucureşti a băncii olandeze cu acelaşi nume, va miza în continuare pe digitalizare şi investiţii în tehnologie, având în vedere că până acum acestea s-au dovedit a fi generatoare de profit, spune Michal Szczurek, CEO al băncii.

Sursa – http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/szczurek-ing-bank-pariul-pe-digitalizare-s-a-dovedit-a-fi-profitabil-pana-acum-si-nu-am-niciun-motiv-sa-cred-ca-nu-va-mai-fi-16874654


→ Vegis.ro, un business online de 8 mil. lei: Avem resurse interne pentru a ne dezvolta în continuare afacerea fără investiţii din exterior

Vegis.ro,  a avut până în prezent o serie de propuneri pentru exit, însă fondatorii – Cătălina şi Mihai Bucuroiu – le-au refuzat, în condiţiile în care sumele şi criteriile de dezvoltare oferite nu au fost conforme cu viziunea acestora.„Discuţiile de anul acesta ne-au făcut să realizam însă că avem soluţii şi resurse pentru a dezvolta în continuare brandul şi businessul Vegis.ro, chiar şi fără să accesam o investiţie din exterior”, a declarat pentru ZF Mihai Bucuroiu, fondatorul şi directorul de dezvoltare al Vegis.ro.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/vegis-ro-un-business-online-de-8-mil-lei-avem-resurse-interne-pentru-a-ne-dezvolta-in-continuare-afacerea-fara-investitii-din-exterior-16868767


→ Starcom și Leo Burnett: Black Friday 2017 și 2018 – Perspectiva cumpărătorului român

Oamenii acordă atenţie acestui fenomen datorită perioadei mai lungi de promoţii, dar nu intenţionează neapărat să şi cumpere. Pentru achiziţie aşteaptă weekend-ul propriu-zis de Black Friday. Perioada crescută de atenţie acordată evenimentului duce la un timp mai lung de evaluare şi comparare a ofertelor, precum şi la o rată de abandon mai mare în categoriile „high value”. Într-un final, românii se reorientează către categorii mai accesibile şi către cadouri. Cel puţin, aşa demonstrează a treia ediţia a studiului „Black Friday” lansat de Starcom şi Leo Burnett România, alături de TNS România. Raportul îşi propune să investigheze anual comportamentul consumatorilor români în legătură cu una dintre cele mai importante perioade promoţionale de peste an.

Sursa – http://www.capital.ro/black-friday-2017-si-2018-perspectiva-cumparatorului-roman.html

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.