Bitcoin continuă să scadă, Apple va plăti 38 mld USD pentru a-și repatria profiturile internaționale, Amazon Echo se vinde în Australia, iar Google continuă investițiile în infrastructura globală de Internet

 

Bitcoin continuă să scadă.

Trendul de scădere al primelor 100 de criptomonede continuă, capitalizarea de piață a acestora scăzând cu 15% – 30% în 48 de ore. În cadrul zilei de ieri, Bitcoin a scăzut sub 10.000 USD. Ethereum a scăzut de asemenea cu 22,5%, ajungând la prețul de 850 USD iar Ripple a scăzut cu 26,3%, la 1,03 USD. Printre motivele scăderii continue se numără mai multe instanțe de fraudă semnalate în ultima perioadă. Există însă semne că piața de criptomonede se redresează. (sursă)

 

Careem, compania de ride-hailing din Dubai, se află în discuții cu mai multe bănci în vederea unui potențial IPO.

Careem se pregătește pentru angajarea de consultanți financiari. Compania ar putea fi evaluată la 1,5 miliarde USD, având în vedere o vânzare majoră de acțiuni la începutul lui 2019. Conform unor surse din interior, nu au fost numite încă băncile care vor gira IPO-ul și există șansa ca listarea pe bursă să nu aibă loc în final. Careem a fost evaluată la 1 miliard USD în 2016, după finanțări de 350 de milioane USD de la investitori precum Rakuten și Daimler. (sursă)

 

Apple va plăti în jur de 38 de miliarde USD pentru a-și repatria profiturile internaționale.

Apple confirmă repatrierea profiturilor obținute pe alte piețe. Compania va folosi o scutire specială pentru impozitele pe profit pentru a repatria profituri internaționale de aprox. 245 de miliarde USD. După introducerea noii legislații privitoare la impozite în SUA, Apple va oferi tuturor angajaților mai jos de treptele manageriale un bonus de 2500 USD în acțiuni. (sursă)

 

BingoBox, brandul de magazine fizice automatizate, obține 80 de milioane USD finanțare.

Fondurile vor fi folosite pentru dezvoltare în zona de tehnologie, dezvoltarea business-ului și upgrade al produselor companiei. BingoBox a creat Bingo Academy pentru a dezvolta soluții AI pentru aplicații de retail. În viitor, compania plănuiește să se concentreze pentru a-și scala operațiunile în anumite orașe și a opera un magazin automatizat pentru fiecare 20.000 de locuitori. (sursă)

 

Finery, platformă online automatizată de personal shopping, obține 5 milioane USD finanțare.

Platforma utilizează date predictive pentru a oferi femeilor sugestii de stil și de cumpărături. Achizițiile se pot face de la orice retailer și pot fi vizualizate într-un singur loc. Finery generează look-uri stilizate pe baza articolelor deja cumpărate și construiește procese de recomandări de personal shopping. Printre companiile care au adoptat Finery se numără Vogue. (sursă)

 

AidCoin, monedă virtuală creată pentru acțiuni caritabile, încheie un ICO de 7 milioane USD.

Token-ul AidCoin a fost construit pe Ethereum Blockchain în colaborare cu platforma italiană de fundraising CharityStars. Platforma AIDChain vizează transparentizarea acțiunilor din sectorul non-profit prin AidCoin, un token ERC20. Platforma permite entităților caritabile să primească și să urmărească donațiile, să deducă impozite și să încheie contracte de donație. CharityStars are o rețea de peste 40.000 de donatori, peste 200 de celebrități și peste 100 de branduri. (sursă)

 

Amazon va începe vânzările de speakere Echo în Australia.

La finalul lui 2017, Amazon a anunțat că serviciul său de music streaming și speakerul Echo vor deveni disponibile în peste 28 de țări. Ambele vor fi disponibile în Australia și Noua Zeelandă începând cu 1 februarie. Dacă pentru speakerele Echo există deja cerere în cele două țări, nu este aceeași situație și în cazul serviciului de music streaming, Spotify fiind prezent pe aceste piețe încă din 2012. (sursă)

 

Verizon dezvăluie un parteneriat extins cu echipele de baschet din NBA.

Prin această colaborare, meciurile de baschet și conținut legat de acestea vor deveni disponibile în cadrul Yahoo și altor platforme media ale Verizon. Serviciul NBA League Pass va putea fi achiziționat pe site-uri precum Yahoo Sports și It’s On Us al Verizon. De asemenea, echipele din NBA vor genera conținut AR. Pe platformele Verizon urmează să fie disponibile emisiuni de sport pe baza programului NBA, emisiuni care nu vor fi exclusive pentru provider, într-o încercare de a atrage fanii sportului. (sursă)

 

YouTube schimbă din nou regulamentele interne cu scopul de a proteja advertiserii.

Conform noilor standarde, Google va scoate reclamele de pe un număr semnificativ de canale YouTube, 99% dintre acestea generând sub 100 USD din reclame anul trecut, și va aloca personal pentru a verifica fiecare secundă din clipurile eligibile pentru advertising. Această mișcare este un răspuns la criticile advertiserilor, care au acuzat Google că nu a întreprins suficiente acțiuni pentru a semnala conținutul impropriu de pe platforma sa. (sursă)

 

Google anunță planuri de a mandata 3 noi cabluri submarine și de a adăuga 5 noi regiuni în rețeaua sa cloud.

Prin această mișcare, Google continuă investițiile în extinderea infrastructurii sale și în mărirea vitezei și conectivității pentru utilizatorii de Internet. Compania va colabora cu TE SubCom, NEC și RTI-C pentru lansarea de cabluri submarine care vor conecta Chile cu Los Angeles, Danemarca și Irlanda cu SUA și Hong Kong cu Guam. Google va demara și servicii cloud în Olanda, Montreal, Los Angeles, Finlanda și Hong Kong. (sursă)

 

Grab achiziționează start-up-ul indian iKaaz pentru a-și mări oferta de plăți mobile.

Grab va integra platforma de plăți online iKaaz în cadrul GrabPay. GrabPay permite clienților Grab sp plătească serviciile și altor comercianți, inclusiv cu puncte de loialitate. Platforma de plăți facilitează în jur de 3,5 milioane de tranzacții zilnic și 1 miliard de tranzacții pe an. iKaaz oferă soluții de plată pentru Internet cu viteză și acoperire mică, precum plăți contactless, P2P sau prin cod QR. (sursă)

 

Google anunță că viteza paginilor va deveni factor de ranking în Google Mobile Search.

Este o schimbare semnificativă anunțată de Google, schimbare care va intra în vigoare în iulie 2018. După această dată, site-urile lente vor fi declasate în anumite condiții. Google declară că noul update va afecta doar paginile care oferă o experiență lentă utilizatorilor în urma unui număr relativ mic de căutări. Google nu a anunțat un tool pentru a facilita îmbunătățirea vitezei site-urilor, dar a indicat resurse pentru informații referitoare la acest aspect. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.