PayU a procesat 246 mil EUR în decembrie, românii – pe ultimul loc în UE la achiziții online, Erste va lansa platforma sa digitală și în România în 2018, fostul CMO PepsiCo preia conducerea Breslo.ro, iar românii au vândut mașini în valoare de peste 600 mil euro pe Autovit în 2017

 

→ PayU România: Peste 246 milioane de lei cheltuiți online în luna cadourilor

PayU România, unul dintre liderii pieței de plăți online, a procesat aproximativ 951.000 de tranzacții online în valoare de peste 246 milioane de lei, în luna decembrie 2017. Cel mai scump coș online de cumpărături a ajuns la 75.000 lei (asigurări), urmat pe locul al doilea de o tranzacție în valoare de 62.000 lei pentru licențe antivirus și, pe locul al treilea, de o tranzacție de 49.000 lei pentru achiziție aur.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/payu-romania-peste-246-milioane-de-lei-cheltuiti-online-in-luna-cadourilor-17618867


→ Românii au vândut anul trecut pe Autovit mașini cu valoare declarată totală de 600 milioane de euro

Valoarea mașinilor vândute pe platforma online Autovit.ro s-a ridicat la 596 mil. euro, în 2017, potrivit datelor publicate de site, aceasta fiind doar o valoare declarativă a celor care vând mașinile, nu o valoare reală de vânzare. În 2017, pe Autovit.ro au fost publicate peste 250.000 de anunțuri noi, martie fiind luna cu cele mai multe oferte în platformă, urmată de octombrie și mai.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/romanii-au-vandut-anul-trecut-pe-autovit-masini-cu-valoare-declarata-totala-de-600-milioane-de-euro-17610206


→ Românii, pe ultimul loc în UE la achizițiile online

Doar 23% din utilizatorii de Internet din România au făcut achiziții online în 2017, față de o medie de aproape 70% în Uniunea Europeană, fiind devansați de utilizatorii bulgari de Internet, în rândul cărora 27% au cumpărat online anul trecut, arată datele publicate miercuri de Eurostat. Campioni la achizițiile online sunt utilizatorii de Internet din nordul UE: Marea Britanie (86%), Suedia (84%), Danemarca, Germania, Luxemburg și Olanda.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/romanii-pe-ultimul-loc-in-ue-la-achizitiile-online-17609977


→ Erste a lansat azi platforma digitală George și în Slovacia. Anul acesta urmează și România

George a ajuns deja la circa 2 mil. de utilizatori. În Austria, a devenit cea mai populară platformă bancară, înregistrând peste o treime din totalul utilizatorilor de banking online din țară. Erste are ca obiectiv introducerea platformei bancare digitale unificate în toate cele 7 piețe în care este prezent (Austria, Republica Ceha, Slovacia, România, Ungaria, Croația și Serbia) până la finele lui 2018.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/financiar/banci/erste-a-lansat-azi-platforma-digitala-george-si-in-slovacia-anul-acesta-urmeaza-si-romania-17598148


→ Ion Sturza sustine un nou fond de investitii romanesc adresat startup-urilor

Ion Sturza, actionar majoritar al Elefant.ro, sustine fondul de investitii Gap Minder,  fond care va oferi finantare de pana la 6 milioane de euro, axandu-se pe startup-uri care dezvolta software si servicii. ”Fondul va investi in zona de digital transformation, medtech, cybersecurity. 25% din banii fondului vor fi destinati oricarui fel de proiect – hardware, software, AI”, a spus Dan Mihaescu, fondator Gap Minder.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Start-Up/217275/ion-sturza-sustine-un-nou-fond-de-investitii-romanesc-adresat-startup-urilor.html


→ Andrei Dumitrascu, fostul manager de marketing al PepsiCo Romania, a preluat conducerea Breslo.ro

Andrei Dumitrascu, a preluat conducerea Breslo.ro, marketplace de produse handmade din Romania si jucator important din piata de e-commerce. Dumitrascu are o experienta de peste 10 ani in FMCG, lucrand pentru multinationale ca PepsiCo sau Danone. Din 2016 a fost responsabil cu dezvoltarea brand-urilor de bauturi din cadrul PepsiCo Romania, din pozitia de marketing manager.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/217263/andrei-dumitrascu-fostul-manager-de-marketing-al-pepsico-romania-a-preluat-conducerea-breslo-ro.html


→ Docbook, aplicatia de 500.000 euro care permite programari online la medic, vrea sa acopere 300 de clinici pana la finalul anului

În acest moment sunt afiliate 75 de clinici, cu 1.800 de medici. “Estimăm că anul acesta vom fi disponibili pentru pacienţi din majoritatea oraşelor mari  ale ţării, ceea ce, implicit, va creşte exponenţial şi numărul medicilor din care pacienţii pot alege: Este un obiectiv realizabil, având în vedere că suntem în discuţii avansate cu un operator medical care deţine o reţea de clinici în 40 de oraşe”, a declarat Cristian Barbu, antreprenorul care a dezvoltat Docbook.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/docbook-aplicatia-de-500-000-euro-care-permite-programari-online-la-medic-vrea-sa-acopere-300-de-clinici-pana-la-finalul-anului-16932433


→ Google Bucharest SRL a raportat afaceri de doar 17 mil. lei pentru 2016

Gigantul american Google, care extrage conform esti­mă­rilor agenţiilor locale de marketing câteva zeci de mi­lioane de euro pe an de pe piaţa de publicitate online din România, a raportat la Ministerul Finanţelor Publice, prin compania Google Bucharest SRL, o cifră de afaceri de doar 16,86 mil. lei (3,76 mil. euro), în creştere cu 5,9% faţă de anul anterior. Bilanţul Google Bucharest SRL pen­tru anul 2016 a apărut abia recent pe site-ul Minis­te­rului Finanţelor Publice. Google explică discrepanţa dintre datele de la Finanţe şi banii încasaţi în mod real de pe urma operaţiunilor din România prin faptul că Google Bucharest SRL nu încasează niciun leu din contractele de publicitate online, ci doar oferă servicii de „consultanţă“.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/google-bucharest-srl-a-raportat-afaceri-de-doar-17-mil-lei-pentru-2016-16931640


 

→ Producătorul de încălţăminte Diane Marie: Online-ul generează 40% din afaceri. Internetul îţi permite să ajungi la o plajă largă de clientelă

Anul trecut, afacerile companiei s-au ridicat la peste 400.000 euro, plus 15%.Pantofidianemarie.ro, generează circa 40% din cifra de afaceri a companiei. În prezent, compania are un singur magazin propriu tradiţional şi distribuţie în 13 magazine din ţară.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/producatorul-de-incaltaminte-diane-marie-online-ul-genereaza-40-din-afaceri-internetul-iti-permite-sa-ajungi-la-o-plaja-larga-de-clientela-16931458


→ Chocolissimo: Peste 2 ani vânzările online vor genera 40% din venituri. „Numărul comenzilor online este în continuă creştere, rata fiind de peste 50%.“

Anul trecut, online-ul a generat circa 18-20% din totalul veniturilor înregistrate de Chocolissimo în România, estimarea cifrei de afaceri pentru 2017 ridicându-se la 2,3 mi­lioane lei. Aura Oprea este acţionar al companiei Savorisa. Aceasta administrează businessul Chocolissimo pe plan local de trei ani, brandul de ciocolată mai fiind prezent pe încă 13 pieţe din Europa.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/chocolissimo-peste-2-ani-vanzarile-online-vor-genera-40-din-venituri-numarul-comenzilor-online-este-in-continua-crestere-rata-fiind-de-peste-50-16927229


→ BT: Aproximativ 1 milion de persoane s-au informat online despre serviciile băncii

Aproximativ 1 milion de persoane s-au informat, în cursul anului 2017, prin platforma „Întreb BT” cu privire la servicii, produse şi operațiuni bancare: ce înseamnă acestea şi cum să procedeze în relația cu banca într-un anumit context. Creşterea numărului de vizitatori este de aproape 200% în 2017 față de 2016.

Sursa – http://www.startupcafe.ro/afaceri/bt-banking-online.htm


→ Analiză RTB House: Cum se va face comerț online în 2018 – analiză

Comerțul online mizează din ce în ce mai mult pe tehnologii avansate, capabile să personalizeze experiența fiecărui client în parte. Magazinele online trebuie să țină pasul cu cele mai noi tehnologii, iar anul 2018 anunță o serie nouă de trenduri. Dacă anul 2017 a văzut o creștere semnificativă în utilizarea asistenților virtuali, aplicațiilor web și inteligenței artificiale, anul 2018 se va concentra și mai mult pe îmbunătățirea experienței utilizatorului, potrivit unei analize RTB House.

Sursa – http://www.startupcafe.ro/marketing/trenduri-comert-online-2018.htm


INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu 101jucarii.ro si 101figurine.ro

Mihaela Nistor este owner 101jucarii.ro si 101figurine.ro. Primul s-a lansat in mai 2008 si vinde jucarii, figurine din desene animate ori luptatori de wrestling. Pe al doilea (lansat in martie 2014) fanii filmelor si serialelor pot gasi figurine de colectie din productii ca „Razboiul stelelor” ori „Urzeala tronurilor”, jocuri video, benzi desenate si anime. Publicul tinta sunt copiii (si parintii) pasionati de jucarii si figurine, respectiv colectionarii de figurine si statuete, din „universul… geek”, explica Mihaela.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-101jucarii-ro-si-101figurine-ro.html


”Orarul” românilor care fac cumpărături online. Dimineața iau lenjerie, la prânz electronice, iar seara rochii

Cele mai multe haine sunt cumpărate miercurea şi joia. Cei mai mulţi pantofi cu toc, după ora 23, pantofii sport după miezul nopţii, rochiile de zi după ora 21, iar lenjeria intimă dimineaţa între 7 şi 9, potrivit statisticilor magazinelor online. Mira Anghelescu, COO al unui magazin online de fashion: ″În cursul dimineţii există un interval de două ore, mai există undeva în jurul prânzului un vârf al tranzacţiilor şi foarte interesant seara, în special după ora 21.” Televizoarele, telefoanele şi calculatoarele se vând bine după ora 10 dimineaţa şi sunt cumpărate mai ales de pe laptopul de la birou.

Sursa – https://stirileprotv.ro/stiri/financiar/orarul-romanilor-care-fac-cumparaturi-online-dimineac-a-iau-lenjerie-la-pranz-electronice-iar-seara-rochii.html

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.