WeChat are un magazin automatizat, India taxează tranzacțiile în monedă virtuală, Amazon mărește taxele Prime și lansează magazinul Go, iar Facebook îl angajează pe fostul CEO al Eurosport

 

WeChat deschide primul său magazin automatizat în Shanghai.

Magazinul va fi de tipul WeChat și va fi deservit de un singur angajat, însă nu pe partea de procesare de plată. Clienții vor putea intra în magazin scanând un cod cu o mini-aplicație WeChat. Toate articolele din magazin sunt marcate RFID așa că la plecare se va iniția procesul de self-checkout. Produsele cumpărate vor fi plătite automat prin WeChat Wallet. Peste 300 de branduri sunt prezente între produsele disponibile în magazin. (sursă)

 

Amazon crește prețul abonamentului Prime.

Amazon a crescut prețul Prime cu 2 USD pe lună. Este prima creștere a prețului pentru acest abonamente din ultimii ani. Practic, prețul ajunge de la 10,99 USD la 12,99 USD pe lună, însă prețul va rămâne 99 USD la nivel anual, stimulând utilizatorii să plătească prețul pe un an. În cazul abonamentelor Prime pentru studenți, creșterea este de la 5,49 USD la 6,49 USD lunar. (sursă)

 

Adyen, companie fintech olandeză, alege JP Morgan și Morgan Stanley pentru consiliere în vederea unui IPO.

Adyen ar putea vinde acțiuni în valoare de 1,2 miliarde USD în cadrul unui IPO care ar putea avea loc chiar anul acesta. Astfel, compania fintech olandeză ar urma să fie evaluată între 6 și 12 miliarde USD. Printre clienții Adyen se numără Uber, Netflix și Spotify. Compania a generat venituri de 727 milioane USD în 2016. Adyen oscilează între Amsterdam și New York pentru IPO. (sursă)

 

BMW oferă Apple CarPlay ca opțiune separată în cadrul mașinilor sale.

BMW oferă CarPlay la prețul de 300 USD. Această opțiune va fi însă în curând înlocuită, producătorul auto optând pentru o variantă de abonament anual. CarPlay va putea fi folosit gratuit de către clienți în primul an, însă aceștia vor plăti ulterior 80 USD anual pentru acest serviciu. Apple CarPlay este oferit în cadrul mai multor vehicule, însă ca dotare standard. (sursă)

 

Guvernul indian taxează investitorii în criptomonede.

Un sondaj la nivel național efectuat de autoritățile fiscale arată că în ultimele 17 luni s-au făcut tranzacții în monedă virtuală în valoare de 3,5 miliarde USD în India. Guvernul indian a emis numeroase avertizări privind aceste investiții, declarând că de multe ori ascund fraude și promit câștiguri mari nerealiste. India nu va interzice criptomonedele. Autoritățile fiscale vor taxa investitorii care au avut de câștigat de pe urma investițiilor și vor cere detalii despre sursa fondurilor investite. (sursă)

 

Amazon lansează Amazon Go, magazinul său fizic complet automatizat.

Lansarea vine după un an de testare. Amazon Go se bazează pe senzori și camere video pentru a ține evidența produselor pe care clienții le iau de pe rafturi sau pe care le pun înapoi. Cumpărăturile sunt plătite automat la ieșirea din magazin prin cardurile de credit incluse în cont. Amazon nu a declarat când va deschide noi locații Go. (sursă)

 

Facebook îl angajează pe Peter Hutton, fostul CEO al Eurosport.

Acesta a fost cooptat pentru a conduce negocierile pentru streamingul live al evenimentelor sportive la nivel mondial. Hutton își va intra în rol după Olimpiada de Iarnă din februarie. Pentru Facebook, este un pas înainte: Peter Hutton a extins serviciul de live streaming al Eurosport pe 52 de piețe. (sursă)

 

 

Se lansează SGC Token, prima criptomonedă bazată pe prețul aurului.

Sudan Gold Coin (SGC Token) este una dintre puținele criptomonede bazate pe active fizice reale. Este o combinație de tehnologie blockchain și extracția reală de aur. SGC Token urmărește înlăturarea volatilității extreme de pe piața de monedă virtuală. SGC Token este prima opțiune blockchain din lume în care valoarea monedei virtuale este bazată pe prețul mondial al aurului. Vor fi lansate 20 de milioane de token-uri, la un preț pre-ICO de 0,5 USD per unitate. (sursă)

 

Huawei devine cel mai recomandat brand de smartphone din China.

Huawei a fost votată de industria de smartphone chineză. Premiul este bazat pe China Net Promoter Score (C-NPS), sistem care face un clasament al brandurilor. Scoringul este validat de Chnbrand, una dintre cele mai apreciate agenții de rating din China. Este prima oară când Huawei câștigă acest premiu, până acum acesta fiind adjudecat de Apple. (sursă)

 

Italia investighează Samsung și Apple referitor la încetinirea intenționată a smartphone-urilor lor.

Autoritățile italiene au primit numeroase plângeri conform cărora modelele mai vechi de telefoane au fost încetinite de companiile producătoare. Apple a recunoscut deja că încetinește operarea modelelor mai vechi de iPhone cu scopul de a asigura o funcționare mai bună a bateriilor, care se învechesc. O investigație similară a fost demarată în Franța. Apple și Samsung sunt acuzate că astfel induc în mod artificial consumatorilor nevoia de a cumpăra un smartphone nou. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.