FashionUP va lansa un magazin fizic, Hornbach lansează magazinul online, FAN Courier va continua investițiile, TeCOMM discută despre elementele esențiale ale unui magazin online, Fashion Days încheie un acord cu Poșta Română, iar o echipă de IT-iști lansează criptomoneda WebDollar

 

→ FashionUP, primii pasi in offline: va lansa un magazin fizic ce va necesita o investitie de 100.000 euro

FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion din Romania, face primii pasi in offline si lanseaza in decursul acestui an primul magazin fizic, ce va fi situat in cadrul unui centru comercial din Bucuresti si va necesita o investitie de 100.000 de euro, a declarat Alin Stanciu, fondator si CEO FashionUP la emisiunea Profesionistii in Retail.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/217551/fashionup-primii-pasi-in-offline-va-lansa-un-magazin-intr-un-centru-comercial-in-urma-unei-investitii-de-100-000-euro.html


→ INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu EduClass.ro

Lucian Leibovici administrează Educlass.ro, site care vinde jocuri și jucării educative, de interior și exterior, pentru copii de la 0 la 10+ ani, produse pentru bebeluși, costume și accesorii de carnaval. Lansat în 2010, educlass.ro a fost conceput drept un magazin cu materiale auxiliare pentru grădiniță/școală, dar publicul țintă au devenit, până la urmă, „părinții interesați de educația copiilor lor, care au înțeles rolul benefic pe care îl au jocurile și jucăriile educative în dezvoltarea micuților”, povestește Lucian. Site-ul are peste 100.000 de vizitatori/lună, iar de Crăciun a vândut cu 15 – 20% mai mult față de 2016.

Sursa – http://ecompedia.ro/interviu-ecompedia-stat-de-vorba-cu-educlass-ro.html


→ Hornbach deschide magazin online în România

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții şi grădinărit, lansează oficial magazinul online în România, de unde clienții pot alege din peste 27.000 de produse. Compania ţinteşte listarea în online a peste 80% din produsele de stoc din magazine până la finalul anului 2018. Pornind de la ideea „Începe acum proiectele tale și online“, magazinul online poate fi accesat la adresa www.hornbach.ro.
Sursa – http://www.economica.net/hornbach-deschide-magazin-online-in-romania_149006.html#ixzz556XOhPkG


→ Cum funcţionează platforma unde românii îşi pot rezolva problemele cu magazinele online. Peste 1000 de persoane au făcut reclamaţii

Peste 1200 de români au încercat să îşi soluţioneze diferendele cu magazinele online de la care au achiziţionat produse sau servicii apelând la platforma ODR, o platformă creată în acest sens de către Comisia Europeană. Cele mai multe site-uri reclamate sunt din România şi Ungaria.

Sursa – http://www.economica.net/cum-functioneaza-platforma-unde-romanii-isi-pot-rezolva-problemele-cu-magazinele-online–peste-1000-de-persoane-au-facut-reclamatii_148960.html#n


→ Fashion Days, pe urmele eMag: Colete la Posta Romana

Fashion Days a introdus din octombrie 2017 o noua optiune de livrare a comenzilor pentru clientii sai, prin intermediul Postei Romane. Clientii pot opta sa isi ridice coletele dintr-unul din cele peste 500 de Oficii Postale din tara. Practic acestia au acum libertatea de a alege livrarea produselor si prin Posta. In plus, livrarea este gratuita pentru comenzile de minim 50 de lei, pragul fiind mai mic decat in cazul livrarii prin curierat.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/217466/fashion-days-pe-urmele-emag-colete-la-posta-romana.html


→ Strategie: Lidl diversifică oferta de produse din sortimentul permanent pentru copii

Lidl va comercializa în propriile magazine gama îmbogățită Lupilu, ce include produse alimentare și non-alimentare, precum și o serie de produse de îngrijire pentru copii. Totodată, retailerul german lansează și platforma online Familia suntem noi!, unde vor fi publicate constant informații, trucuri și recomandări, pe măsura provocărilor din fiecare zi din viața cu un bebeluș.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/strategie-lidl-diversifica-oferta-de-produse-din-sortimentul-permanent-pentru-copii-17640593


→ Un fost Project Manager al unei reviste culinare din Polonia și Managing Director la Sephora, adus la șefia magazinelor de jucării Noriel

Fondul polonez de investiții Enterprise Investors l-a numit pe Vojtech Janiak, fost Project Manager al unei reviste culinare din Polonia, Kukbuk, la conducerea diviziei retail a magazinelor de jucării Noriel. Anterior el a fost inclusiv Managing Director la Sephora, în Cehia, și Director Operations la Malpka, care operează lanțul de magazine Małpka Express.

Sursa – https://www.profit.ro/stiri/un-fost-project-manager-al-unei-reviste-culinare-din-polonia-si-managing-director-la-sephora-adus-la-sefia-magazinelor-de-jucarii-noriel-17638453


→ Un business de familie a vândut online, anul trecut, piatră naturală de peste 5 milioane de euro și lansează noi angajări

Magazinul online de piatră naturală piatraonline.ro, deținut de soții Mariana Brădescu și Sergiu Constantinescu, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 milioane lei, aproximativ 5,3 milioane euro. „Ambiția noastră în 2018 este să ne folosim de maturitatea la care am adus brand-ul pentru a crește sau pentru a ne proteja de schimbările bruște care vor apărea”.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/un-business-de-familie-a-vandut-online-anul-trecut-piatra-naturala-de-peste-5-milioane-de-euro-si-lanseaza-noi-angajari-17638550


→ Ce sunt criptomonedele şi cum poţi să cumperi Bitcoin, Ethereum, Ripple sau altcoins. Tot ce trebuie să ştii despre criptomonede, ICO şi portofele electronice şi cum transformi monedele virtuale în bani adevăraţi

Cum pot să investesc în criptomonede? Ce este un ICO? Ce este un wallet? Când este cel mai bun moment să cumperi? Care este diferenţa dintre un portofoliu de acţiuni şi un portofoliu de criptomonede? Răspunsurile la cele mai frecvente întrebări cu care se confruntă investitorii atunci când vor să cumpere criptomonede şi să îşi transforme monedele virtuale în bani reali.

Sursa – http://www.zf.ro/eveniment/criptomonedele-poti-cumperi-bitcoin-ethereum-ripple-altcoins-tot-stii-criptomonede-ico-portofele-electronice-transformi-monedele-virtuale-bani-adevarati-16953234


→ Adrian Mihai, FAN Courier: Vom continua dezvoltarea organică prin investiţii, vom ajunge la 6.000 de angajaţi

Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, spune că pentru anul acesta compania ţinteşte un avans între 10% şi 13% pe fondul creşterii bugetelor clienţilor existenţi. „Semnalele sunt po­zitive, am alocat, ca în fiecare an, investiţii de 6-7 milioane de euro în reînnoirea flotei, tehnologie şi altele. Am bugetat o cifră de afaceri mai mare cu 10-13%”.

Sursa – http://www.zf.ro/auto/adrian-mihai-fan-courier-vom-continua-dezvoltarea-organica-prin-investitii-vom-ajunge-la-6-000-de-angajati-16948537


→ Ce „revoluție“ vrea să aducă WebDollar, moneda românească de tip Bitcoin

De anul acesta va fi și o monedă creată de câțiva români cu mai mare sau mai mică implicare în peisajul IT local. Echipa e alcătuită din dezvoltatori software, dar și oameni care să promoveze conceptul până prinde. Creatorii susțin că WebDollar e diferit de Bitcoin prin modul în care este obținut, dar și prin ceea ce va furniza pentru cei care o generează.

Sursa – https://playtech.ro/2018/criptomoneda-romaneasca-similara-bitcoin-avantaje-minusuri/


→ Online sau offline, magazinele de modă se bat în reduceri

Oricât de nefiresc ar părea, fenomenul reducerilor a prins magazinele de modă cu câteva săptămâni înainte de data stabilită ”oficial”. Lucru întâlnit mai ales la retailerii din online. Ca să alimenteze nevoia de achiziţii a consumatorilor, zeci de magazine care vând exclusiv online au afişat preţuri la jumătate încă din decembrie, cu câteva zile înainte de sărbători. Nici magazinele tradiţionale nu s-au lăsat mai prejos şi au anunţat ”promoţii” în aceeaşi perioadă.

Sursa – http://www.capital.ro/online-sau-offline-magazinele-de-moda-se-bat-in-reduceri.html


→ De ce trebuie să țină cont un magazin online în 2018? 4 elemente esențiale în eCommerce prezentate la TeCOMM

Comerțul online din România este estimat în anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât anul precedent, afirmă eCommerce Foundation. O piață care trece zilnic prin schimbări care au la bază comportamentul consumatorului, dar și automatizări care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumpărare.

Sursa – http://www.startupcafe.ro/marketing/tecomm-2018-magazinonline-ecommerce.htm


→ Brazilienii de la VTEX atacă oficial piaţa locală de soluţii soft pentru comerţul electronic: Deschidem biroul din România în primăvară. Vrem să ajungem numărul unu

VTEX are în plan să deschidă un birou în România în primăvara aceasta, urmând să intre astfel oficial pe plan local, după ce a reuşit să câştige două contracte în decurs de circa jumătate de an. Compania de origine braziliană, cu afaceri anuale de peste 48 milioane euro, a început să tatoneze piaţa din România încă de anul trecut cu ţinta de a atrage în portofoliu cei mai mari retaileri online autohtoni.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/brazilienii-de-la-vtex-ataca-oficial-piata-locala-de-solutii-soft-pentru-comertul-electronic-deschidem-biroul-din-romania-in-primavara-vrem-sa-ajungem-numarul-unu-16958360


→ Aviva Vita: Vitacom se concentrează pe export și pe vânzările online

Vitacom Electronics, vânzător și distribuitor de produse electronice, a reușit anul trecut o cifră de afaceri de 10,7 milioane euro, cu 16% mai mult decât în 2016. Înființată în 1991 de Vasile Vita în Cluj, compania a crescut câte puțin în fiecare an și a devinit un nume respectat în piață. Produsele care s-au vândut cel mai bine în 2017 sunt cele din gama WELL, mai precis, sursele neîntreruptibile pentru centrale termice, ventilatoarele și robineții electrici.

Sursa – https://www.businesscover.ro/aviva-vita-vitacom-se-concentreaza-pe-export-si-pe-vanzarile-online/

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*