Coincheck declară că va returna 425 mil USD după atacul cibernetic de vineri, Amazon va livra local în India, ASOS crește cu 30% în ultimele 4 luni din 2017, iar ToysRUs închide 180 de magazine

 

Coincheck, exchange de criptomonede din Tokyo, va returna 425 de milioane USD după un atac cibernetic petrecut vineri.

Atacul cibernetic a provocat unul din cel mai mari jafuri de bani virtuali din istorie. Coincheck a fost nevoită să oprească tranzacționarea în criptomonede, mai puțin bitcoin. Exchange-ul s-a angajat public să plătească daunele tuturor celor aprox. 260.000 de deținători de monede virtuale afectați de atac. Agenția de Servicii Financiare din Japonia a trimis notificări către 30 de companii care operează pe zona de exchange de criptomonede privind posibile noi atacuri cibernetice. (sursă)

 

Facebook lansează marketplace-ul său de anunțuri în Africa de Sud.

Facebook Marketplace este deja disponibil în 47 de țări. Compania a publicat un ghid în vederea educării utilizatorilor în ceea ce privește evitarea fraudelor și securizarea conturilor la cumpărarea și vânzarea de bunuri. De exemplu, Facebook recomandă utilizatorilor sud-africani să transfere bani și să organizeze livrări prin servicii dedicate. (sursă)

 

Companiile e-commerce sud-coreene Shinsegae și E-Mart vor obține 940 de milioane USD finanțare privată.

Acțiunile E-Mart au crescut cu 15% în urma acestei știri, ceea ce aduce companiei o capitalizare de piață de 7,7 miliarde USD. Acțiunile Shinsegae au crescut cu 10%, iar valoarea sa la 3,2 miliarde USD. Retailerii grocery din Coreea de Sud au un avantaj asupra competitorilor internaționali deoarece aprox. jumătate din populația țării locuiește în Seoul și localitățile limitrofe. E-Mart se află în cea mai bună poziție de a domina piața deoarece are cea mai bună infrastructură logistică. (sursă)

 

Amazon lansează NOW Store în India și va demara livrări grocery la nivel local.

Amazon va livra produse proaspete precum legume, fructe și lcatate cu ajutorul partenerilor săi locali în India. Serviciul este momentan disponibil în 4 zone metropolitane: Bangalore, New Delhi, Mumbai și Hyderabad. Livrările pot fi programate. Serviciul este disponibil pe platforma online de grocery a Amazon, Amazon Now. (sursă)

 

AirBnb extinde serviciul Experiences în SUA.

AirBnb a investit 5 milioane USD pentru extinderea Experiences în 200 de orașe americane, în prezent fiind disponibil în 50 de orașe. Compania a dezvăluit în urma anunțului și mai multe cifre legate de creșterea sa. AirBnb a declarat cp numărul săptămânal de rezervări a crescut cu 2000% față de anul trecut iar numărul de Experiences a crescut cu 500%. AirBnb percepe 20% comision din prețul tuturor activităților listate pe site. (sursă)

 

ASOS depășește estimările de creștere.

Retailerul fashion online ASOS a avut vânzări peste așteptări în perioada Sărbătorilor de iarnă. ASOS a raportat o creștere de vânzări de 30% în ultimele 4 luni din 2017. Cea mai mare penetrare pe piața fashion este înregistrată de companie în Coreea de Sud (35%), Marea Britanie (25%) și SUA (24%). Vânzările ASOS în trimestrul 4 au fost de 1,13 miliarde USD. Marja sa de profit a crescut cu 80%. (sursă)

 

WeChat Pay permite utilizarea cardurilor internaționale.

WeChat Pay oferă suport inclusiv pentru cardurile care nu sunt emise în China. Opțiunea va fi disponibilă pe piețele din Hong Kong, Macau și Taiwan. Vor fi permise carduri emise de rețeaua japoneză JCB, de MasterCard și Visa. Este o oportunitate pentru utilizatorii non-chinezi să folosească portofelul mobile al WeChat și pentru companie de a avea acces la clienți internaționali. (sursă)

 

Livrările de smartphone din China se află pentru prima oară în scădere.

Conform Canalys, este finalul unei decade de creștere continuă pe cea mai mare piață de smartphone a lumii. Livrările au scăzut cu 4%, trend care este obișnuit în urma mai multor ani de încetinire a creșterii. Pentru producătorii chinezi de smartphone extinderea pe piețe internaționale este importantă, în special pentru Xiaomi, care se pregătește pentru un IPO. (sursă)

 

Bateria gigant produsă de Tesla și Neoen aduce 1 milion USD.

A fost plătită o sumă de aprox. 1000 USD per MWh pentru ca bateria să se încarce. Este estimat că în câteva zile bateria a adus 1 milion USD, în urma vânzării de electricitate către rețeaua de curent electric. Spre deosebire de alte forme de stocare a energiei, sistemele de baterii pot fi transferate între state, ceea ce aduce un efect stabilizator în rețelele de electricitate. Sistemul Powerpack creat de Neoen permite vânzarea de electricitate la prețul de 14.000 USD per MWh, practic reîncărcarea bateriei fiind gratuită în perioadele de supraproducție de electricitate. (sursă)

 

Operatorul TV australian Optus anunță integrarea sistemului Fetch cu Google Assistant și Google Home.

Clienții Fetch pot avea acum acces la divertisment prin simpla utilizare a controlului vocal. Optus a lucrat cu Google și Fetch TV pentru a dezvolta această capacitate. Prin Google Assistant, utilizatorii pot căuta și viziona filme și programe TV, pot crește volumul sunetului și afla programul TV pe anumite perioade. Funcționalitatea Google Assistant a fost introdusă în urma actualizării software-ului Fetch. (sursă)

 

ToysRUs închide 180 de magazine în SUA.

Compania a lansat în toamnă procesul de restructurare financiară, iar decizia de a închide 180 de locații din SUA a fost anunțată săptămâna trecută. Situația ar putea fi una pozitivă pentru comercianții online de bunuri cu discount, deoarece ToysRUs va demara din februarie lichidarea stocului său actual. Compania vinde și pe EBay. ToysRUs a anunțat că din toamnă va lansa propriul său markeplace online în colaborare cu Mirakl. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*