PayU estimează că piața e-commerce va depăși 3 mld USD, eMAG a avut 51% din comenzi de pe device-uri mobile în 2017, elefant.ro are un nou director executiv, evoMAG înregistrează 60% din vânzări în provincie, iar 7% din cifra de afaceri JYSK vine din online

 

→ PayU: Piaţa de e-commerce va depăşi pragul de 3 miliarde de euro
Piaţa de e-commerce se dezvoltă constant, România înregistrând cea mai mare creştere la nivel european. Pentru anul trecut, estimările PayU arată că întreaga piaţă de e-commerce s-a ridicat la 2,8 miliarde euro, urmând ca pragul de 3 miliarde să fie depăşit în 2018, susţine Marius Costin, Country Manager PayU România.
Sursa – http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/payu-piata-e-commerce-depasi-pragul-3-miliarde-euro-1_5a71900cdf52022f75067e5b/index.html


→ FAN Courier lansează Școala FAN

Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniul curieratului rapid, cu peste 5800 de angajați și colaboratori la nivel național, FAN Courier devine unul dintre angajatorii principali din acest domeniu. Aceste aspecte, dar și existența unui Departament de Training și Dezvoltare intern, operațional de peste 10 ani, cu programe dedicate industriei, sunt elementele care stau la baza inițiativei ȘCOALA FAN. Astfel, FAN Courier își propune construirea și implementarea la nivel național a unui mediu de învățare vocațional, adaptat competențelor specifice curieratului rapid, cu scopul de a oferi forței de muncă din România cadrul corect pentru formarea profesională, dedicată postului de curier și a posturilor conexe.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/01/30/fan-courier-lanseaza-scoala-fan/


→ Edge2Performant: doi ani pe piața din România și 4 milioane de euro rulați în campanii de performance marketing

Edge, agenție full-service de performance marketing deținută de grupul 2Performant, aniversează doi ani de la înființare. Apariția agenției pe piața românească a dus la rescrierea standardelor în performance marketing și clasarea ei drept partener de încredere în topul agențiilor de profil din România. În numai doi ani de activitate, agenția a adunat peste 20 de clienți, pentru care a rulat campanii de aproximativ patru milioane de euro.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/01/30/edge2performant-doi-ani-pe-piata-din-romania-si-4-milioane-de-euro-rulati-in-campanii-de-performance-marketing/


→ Vânzările evoMAG în afara Bucureștiului generează 60% din vânzările totale ale retailerului

Pentru prima oară, comenzile clienților evoMAG din afara Bucureștiului au generat 60% din vânzările totale ale retailerului în 2017, categoria cu cele mai mari creșteri fiind IT&C, iar reprezentanții retailerului cred că tendința se va menține și în 2018. Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG:. „Creșterea vânzărilor în provincie este o schimbare importantă și care se regăsește în strategia noastră pentru acest an”.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/vanzarile-evomag-in-afara-bucurestiului-genereaza-60-din-vanzarile-totale-ale-retailerului-17831578


→ Afacerea de familie care vinde piatră naturală online lansează o campanie de recrutare

Magazinul online de piatră naturală piatraonline.ro, deținut de soții Mariana Brădescu și Sergiu Constantinescu, care a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 milioane lei, aproximativ 5,3 milioane euro, lansează o campanie de recrutare. În acest moment sunt disponibile 10 posturi. Platforma de recrutare va fi folosită pentru a publica în mod constant job-urile disponbile în cadrul companiei.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/afacerea-de-familie-care-vinde-piatra-naturala-online-lanseaza-o-campanie-de-recrutare-17779571


→ Pentru prima oară, comenzile clienților eMAG plasate de pe mobile au depășit desktop-ul
51% dintre comenzile din 2017 ale clienților eMAG au fost plasate de pe smartphone-uri și tablete, iar 49% de pe desktop, fiind pentru prima oară când dispozitivele mobile depășesc tradiționalul PC. Procentul este și mai mare în cazul noilor clienți eMAG: 60% dintre cei care au plasat pentru prima dată o comandă pe eMAG au făcut acest lucru de pe mobile.
Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/pentru-prima-oara-comenzile-clientilor-emag-plasate-de-pe-dispozitivele-mobile-au-depasit-desktop-ul-17774555


→ Gabriel Ghita, MasterCard: Romanii adopta repede inovatiile, insa scalarea are loc mult mai greu

Romanii adopta repede inovatiile, insa scalarea are loc mult mai greu decat in alte piete, este de parere Gabriel Ghita, VP Business Development in cadrul Mastercard, pe regiunea Europei Centrale si de Est. El a declarat in cadrul emisiunii Profesionistii in Banking ca se asteapta la consolidarea trend-ului existent al platilor NFC si „vor fi foarte multe lansari”, cu potential de scalare ridicat.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Finante-Banci/217728/gabriel-ghita-mastercard-romanii-adopta-repede-inovatiile-insa-scalarea-are-loc-mult-mai-greu.html


→ JYSK vinde online cu 50% mai mult decat in cel mai performant magazin fizic din Bucuresti, dar tot vrea extinderea in offline

Retailerul de mobila JYSK inregistreaza vanzari cu 50% mai mari in mediul online decat in cel mai performant magazin fizic din Bucuresti, din centrul comercial Vulcan. Vanzarile online reprezinta 7% din cifra de afaceri a retailerului, insa JYSK urmareste extinderea in offline si planuieste sa deschida cel putin 16 noi magazine anul acesta.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Companii/217756/jysk-vinde-online-cu-50-mai-mult-decat-in-cel-mai-performant-magazin-fizic-din-bucuresti-dar-tot-se-extinde-in-offline.html


→ Profilul romanului care utilizeaza fintech-uri: Are 30 de ani, face plati catre Ali Express, BRD si merge cu Uber

Conform informatiilor oferite de catre start-up londonez fintech Revolut, varsta medie a utilizatorilor romani este de 30 de ani, iar un procent de 33% dintre acestia au conturi premium. Suma medie incarcata de ei pe luna este de 400 de lei, iar valoarea medie a unei tranzactii este de 120 de lei. Majoritatea utilizatorilor sunt inregistrati cu domiciliul in Capitala.

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/future-banking/217681/profilul-romanului-utilizator-de-servicii-fintech-are-30-de-ani-merge-cu-uber-si-locuieste-in-marile-orase.html


→ Taraba Virtuala unde gasesti doar fructe si legume romanesti

Roxana Bitoleanu si Vlad Retca au fondat Taraba Virtuala dintr-o problema personala, pentru ca au avut probleme de sanatate din cauza fructelor si legumelor din comert. Taraba Virtuala e o aplicatie mobila unde gasesti producatori locali. Cei doi, de profesie ingineri, au facut documentarea online si au gasit producatori locali care incearca sa se adapteze la timpurile moderne.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Agricultura/217642/taraba-virtuala-unde-gasesti-doar-fructe-si-legume-romanesti.html


→ Retailerul Elefant Online l-a numit pe Mihai Trăistaru director executiv

Elefant Online confirmă numirea lui Mihai Trăistaru în funcţia de director executiv al societăţii. Decizia a fost luată în data de 24 noiembrie, iar documentul a apărut în Monitorul Oficial în această lună. Mihai Trăistaru şi-a început cariera la producătorul de PC-uri Blue Ridge International, iar ulterior a lucrat pentru unii dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de IT: distribuitorul Tornado Sistems, producătorul de PC-uri Complet Electro Serv deţinut de Altex, retailerul eMAG.ro şi distribuitorul Skin Media.

Sursa – http://www.zf.ro/business-hi-tech/retailerul-elefant-online-l-a-numit-pe-mihai-traistaru-director-executiv-16962072


→ Comerţul online din România, în continuă expansiune

Piața de comerț electronic din România creşte constant, depăşind estimările specialiştilor, iar până în 2020, valoarea acesteia ar putea depăşi cinci miliarde de euro. Comerţul online din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creştere din Europa, de 38%, mai mult decât dublu faţă de media europeană, de 15%, conform unui studiu publicat recent de organizaţia Ecommerce Europe. Anul trecut, estimarea era de 2,5 miliarde de euro, însă în realitate valoarea cumpărăturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro, cu peste 40% mai mult decât în 2016.

Sursa – http://www.capital.ro/comertul-online-din-romania-in-continua-expansiune.html


→ În 2017, corporatiștii români au investit de circa 5 ori mai mult în beneficii de sănătate

În 2017, bugetele de beneficii pentru angajații marilor companii din România direcționate către domeniul sănătății au crescut de aproape 5 ori comparativ cu 2016, potrivit platformei online, BenefitOnline.ro. Din multitudinea de beneficii flexibile deductibile fiscal din care au ales cei peste 52.000 de angajaţi care au folosit platforma BenefitOnline.ro in 2017, cele din zona de sănătate (abonamente, pachete individuale sau asigurări) au avut o evoluţie pozitivă faţă de anul precedent, de la circa 160.000 RON în 2016 la peste 750.000 RON în 2017.

Sursa – http://www.capital.ro/in-2017-corporatistii-romani-au-investit-de-circa-5-ori-mai-mult.html

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.