Walmart folosește cloud pentru a concura cu Amazon, JD obține 2,5 mld USD pentru logistică, 7 companii britanice creează primul cod de conduită pentru piața de criptomonede, eBay investește în AR, Amazon Business se lansează în Franța, Pepsi investește în e-commerce

 

Walmart utilizează cloud-ul pentru a reduce diferența față de Amazon.

Vânzările online ale Walmart au înregistrat creșteri masive în ultimele trei trimestre. Rata de creștere pe e-commerce a retailerului este mult mai mare față de media industriei. Creșterea se datorează investițiilor făcute deWalmart pentru a-și dezvolta propria rețea internă de cloud. Cloud-ul permite Walmart să aibă pricing competitiv, să gestioneze inventarul și să targeteze clienții cu oferte personalizate și servicii îmbunătățite. Walmart are o cotă de piață de 3,6%, Amazon de 43,5%. (sursă)

 

Toshiba numește un fost director de bancă drept noul său-CEO.

Nobuaki Kurumatani este fostul CEO al Sumitomo Mitsui Financial Group și va intra în rolul de director executiv al Toshiba pe 1 aprilie. Acesta va fi responsabil de deciziile strategice pe termen lung și de parteneriatele externe. Actualul CEO Satoshi Tsunakawa va deveni director de operațiuni. Toshiba a estimat un profit trimestrial de 4,9 miliarde USD, bazat pe creșterea business-ului său de chip-uri. (sursă)

 

JD obține 2,5 miliarde USD finanțare pentru divizia sa de logistică.

JD Logistics, brațul logistic al celui de-al doilea mare retailer online chinez, a fost evaluată la 10,9 miliarde USD înaintea noii runde de finanțare. Noua rundă a fost condusă de Hillhouse Capital, Sequoia China și Tencent. JD plănuiește să listeze business-ul său de logistică pe piețele internaționale, a declarat CEO-ul Richard Liu. (sursă)

 

 

Șapte dintre cele mai mari companii crypto din Marea Britanie formează un corp comercial care emite propriul cod de auto-reglementare.

CryptoUK, format din platforme populare de exchange sau tranzacționare precum Coinbase, eToro sau CryptoCompare, a declarat că a creat primul cod de conduită pentru companiile care activează în industria crypto. Entitățile au mai declarat că speră ca regulamentul intern al CryptoUK să devină parte a reglementărilor aplicate de statul britanic industriei crypto, cotată la 290 de miliarde GBP. (sursă)

 

Unilever amenință că își va retrage reclamele de pe Facebook și Google.

Unilever a declarat că va recurge la această acțiune dacă cei doi giganți tech nu vor face mai multe pentru a înlătura conținutul ilegal și extremist de pe platformele lor. Reprezentanții Unilever au mai afirmat că încrederea consumatorilor în social media este la un nivel extrem de scăzut și că este în interesul tuturor rețelelor sociale să acționeze decisiv înainte ca advertiserii să nu mai cumpere reclame. (sursă)

 

EBay va lansa anul acesta noi tool-uri de realitate augmentată pentru a îmbunătăți experiența cumpărătorilor și vânzătorilor pe platforma sa.

Datorită noilor funcții AR, cumpărătorii auto pot vizualiza accesoriile dorite pe mașina lor, iar comercianții vor putea selecta mărimea corectă a cutiei de livrare prin suprapunerea acesteia cu produsul comandat. De asemenea, eBay explorează un program de creditare pentru comercianți pentru a-i încuraja să își păstreze banii pe platformă. (sursă)

 

Cum influențează viitorul retailului strategia New Retail a Alibaba

Strategia New Retail a Alibaba presupune unificarea canalelor de retail online și offline, consumatorul fiind în centrul operațiunilor. La festivalul Double 11, Black Friday-ul chinezesc din 11 noiembrie, Alibaba a prezentat câteva concepte de New Retail: magazine smart de tip pop-up, mini-magazine Tmall, retailul ca entertainment și estomparea granițelor dintre advertiseri și influenceri. Rezultatele Double 11 2017: evenimentul a fost de 18 ori mai mare decât Amazon Prime Day și de 2,5 ori mai mare decât evenimentul combinat Black Friday – Cyber Monday. (sursă)

 

Vânzările e-commerce din Franța au crescut cu 14% în 2017.

Francezii au cheltuit 81,7 miliarde EUR online în 2017. Numărul de cumpărători online a crescut la 37 de milioane. Creșterea anuală a fost de 14,3%, impulsionată de creșterea frecvenței de cumpărare și ascensiunea mobile. Datele au fost prezentate în cadrul unui studiu efectuat de Fevad, asociația e-commerce franceză. (sursă)

 

Amazon Business a fost lansat în Franța.

Site-ul e-commerce B2B al Amazon este de acum disponibil în 3 țări europene: Marea Britanie, Germania și, de acum, Franța. Companiile care operează în aceste piețe pot comanda articole de birou și dedicate activității lor în limba locală. Pe Amazon Business sunt peste 250 de milioane de produse, de la laptopuri la produse de curățat. În prezent, peste 90.000 de companii sunt clienți Amazon Business. (sursă)

 

Pepsi investește în e-commerce.

Pepsi a luat această decizie pentru a evita soarta retailerilor clasici aflați pe trend descrescător, precum Sears sau Macy’s. Gigantul industriei de băuturi și snacks-uri a anunțat că va investi o parte din fondurile economisite în urma noului plan de taxare implementat în SUA pentru a-și construi business-ul e-commerce, precum și în zona de training pe digital skills și marketing de brand. (sursă)

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.