Amazon va crea chip-uri AI pentru Alexa, Uber își reduce pierderile în T4, BitPesa achiziționează TransferZero, Blue Apron ar putea atinge breakeven în 2018

 

Facebook va lansa două smart speakere anul acesta pentru a concura cu Amazon Echo.

Cele două dispozitive, numite Fiona și Aloha, ar putea fi lansate cel mai devreme în iulie. Aloha este un device de 15 inci cu touchscreen care va integra capabilități de recunoaștere facială și vocală, precum și elemente social media prin Facebook și Messenger. Informațiile despre Fiona nu au fost date publicității însă se speculează că va fi integrat cu un asistent virtual similar cu Siri. (sursă)

 

Netflix semnează un acord cu Ryan Murphy, creator de seriale de succes.

Netflix va oferi producătorului 300 de milioane USD în 5 ani. În urma acestei înțelegeri, Murphy a renunțat la angajamentul cu 21st Century Fox. Netflix a atras recent în organizația sa și alți producători de succes, precum Shonda Rhimes de la ABC și Mark Millar, vedeta lumii romanelor grafice. Prin atragerea de astfel de talente, Netflix pune presiune pe Walt Disney și Fox. (sursă)

 

TripAdvisor înregistrează pe trimestrul 4 rezultate mai bune decât așteptările analiștilor.

Veniturile totale au crescut cu 2% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 321 de milioane USD, față de cele 309 milioane USD estimate. Încasările din zona hotelieră au scăzut cu 3%, pe când cele din zona non-hotelieră au crescut cu 20% în T4. Compania a cheltuit 74 de milioane USD în 2017, în special pe advertising. Marja de profit pe zona hotelieră a fost de 26%. (sursă)

 

Uber publică raportul de încasări pe trimestrul 4.

Pierderile companiei de ride-hailing au scăzut la 1,1 miliarde USD, față de 1,46 miliarde USD în trimestrul precedent. Încasările trimestriale ale Uber au crescut cu 11,8%, la 2,2 miliarde USD. Rezervările totale de curse au crescut cu 14%. În raportul de încasări a fost inclusă și suma de 245 de milioane USD pe care Uber o va plăti către Alphabet pentru a stinge o dispută legală. (sursă)

 

Google anunță lansarea AMP Stories, o metodă de livrare de știri selectate.

În urma anunțului, Google a fost acuzată că a copiat caracteristica Discover a Snapchat, care are o funcționalitate similară cu AMP Stories. Astfel, Google se alătură unor servicii prceum Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn sau WhatsApp care au copiat caracteristici Snapchat. Vicepreședintele Snap a declarat că serviciul său a creat cel mai bun format pentru storytelling pe mobile și este încântat că se formează o industrie în jurul acestuia. (sursă)

 

Amazon va crea chip-uri AI custom pentru Alexa.

Chip-urile AI urmează să fie incluse în device-urile Echo și să îmbunătățească timpul de răspuns al Alexa, precum și calitatea interacțiunii. Această mișcare vine în urma unora similare ale Apple și Google, care au dezvoltat propriul hardware AI. Cel mai probabil, Amazon va produce noile chip-uri în China. Planul retailerului este de a mări capacitatea de procesare on-device a produselor Echo. (sursă)

 

BitPesa, platformă de plăți blockchain, achiziționează TransferZero, serviciu internațional de transfer de bani online.

TransferZero va continua să opereze sub același brand și va păstra toți angajații. TransferZero permite efectuarea de remitențe internaționale și utilizarea de servicii B2B, în mod autonom sau prin intermediul unui consultant, în peste 200 de țări și 34 de monede naționale. BitPesa este una din puținele companii cu licențiere și infrastructură atât în Europa cât și în Africa. Compania utilizează blockchain pentru a micșora costurile și a crește viteza plăților business. (sursă)

 

Blue Apron, companie susținută de Amazon, estimează atingerea punctului de breakeven în 2018.

CEO-ul Blue Apron a declarat că încasările brute ale companiei ar putea fi mai mari decât cheltuielile în trimestrul 4. Blue Apron se află în procesul de a-și mări veniturile și a micșora costurile și investițiile de capital. Compania a investit masiv în a-și muta unul din cele 3 hub-uri de distribuție într-o fabrică automatizată. Această operațiune a însemnat reducerea costurilor de marketing. Încasările în trimestrul 3 au atins 187,7 milioane USD, în scădere cu 13% față de în urmă cu un an. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.