Vegis.ro are afaceri de 1,8 milioane euro, Auchan deschide o platformă online, evoMAG organizează Winter Black Friday, Answear și WatchShop.ro publică cifrele de vânzări pe 2017, iar Libris.ro lansează campania #RespectYourself

 

→ Afacerile Vegis.ro, magazin online de produse naturiste, au depășit 1,8 milioane euro. Comenzile de pe dispozitive mobile urcă

Vegis.ro a anunțat o creștere de 32% a cifrei de afaceri față de anul anterior, fiind înregistrate cu 35% mai multe comenzi față de 2016. „În ultimii 2 ani s-a schimbat comportamentul de achiziție. Dacă până acum coșul clienților conținea, în general, aceleași tipuri de produse, în ultimii ani clienții încearcă produse noi”, a declarat Mihai Bucuroiu, fondator Vegis.ro.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/afacerile-vegis-ro-magazin-online-de-produse-naturiste-au-depasit-1-8-milioane-euro-comenzile-de-pe-dispozitive-mobile-urca-17888486


→ evoMAG lichidează stocurile de iarnă în cel mai mare eveniment de reduceri al sezonului și așteaptă vânzări în creștere cu 30%

evoMAG organizează cel mai mare eveniment de reduceri din această iarnă, Winter Black Friday, în perioada 16 – 25 februarie. Peste 18.000 de produse, din toate categoriile listate în site, vor beneficia de cele mai mari discounturi oferite în acest sezon, de până la 70%. Clienții din București pot opta pentru ridicarea comenzilor din showroom-ul evoMAG și pentru livrare în 3 ore, pentru produsele aflate în stoc. În mod obișnuit, o campanie de reduceri organizată pe evoMAG.ro generează o creștere medie a vânzărilor cu 30%, față de o perioadă obișnuită”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.

Sursa – http://ecomnews.ro/2018/02/15/evomag-lichideaza-stocurile-de-iarna-in-cel-mai-mare-eveniment-de-reduceri-al-sezonului-si-asteapta-vanzari-in-crestere-cu-30/


→ După o așteptare de 4 ani, Auchan face primul pas concret în strategia de a intra și în România pe nișa comerțului online

Auchan face primul pas concret în strategia de a intra și în România pe nișa comerțului online, operațiune anunțată de 4 ani, dar neaplicată până în prezent. Retailerul a deschis o platformă prin care clienții pot verifica online ce produse sunt în stocul Auchan, deocamdată opțiunea fiind disponibilă doar pentru centrul comercial din cartierul bucureștean Militari.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/retail/dupa-o-asteptare-de-4-ani-auchan-face-primul-pas-concret-in-strategia-de-a-intra-si-in-romania-pe-nisa-comertului-online-17889102


→ În plin „război” cu taximetriștii, Uber face o nouă mișcare pentru clienții din România: va arăta în avans prețul exact al curselor

Compania americană de ridesharing Uber introduce și pentru pasagerii din România instrumentul “upfront pricing”, respectiv posibilitatea de a vedea tariful exact al cursei pe care o doresc înainte de a chema o mașină. Până acum, utilizatorii puteau vedea doar o estimare a tarifului.

Sursa – https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/in-plin-razboi-cu-taximetristii-uber-face-o-noua-miscare-pentru-clientii-din-romania-va-arata-in-avans-pretul-exact-al-curselor-17888434


→ Libris.ro lanseaza #RespectYourself,  campanie despre lectura ca manifestare a respectului fata de sine

In cadrul campaniei #RespectYourself, Libris.ro provoaca publicul, clientii si liderii de opinie din domenii variate sa vorbeasca despre perceptia lor asupra lecturii din perspectiva respectului de sine, despre timpul pe care il dedica pentru lectura si despre cartile pe care le citesc. Campania #RespectYourself se desfasoara pe tot parcursul lui 2018 si cuprinde un intreg calendar de actiuni.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/Marketing-PR/218176/libris-ro-lanseaza-respectyourself-o-campanie-despre-lectura-ca-manifestare-a-respectului-fata-de-sine.html


→ Ce afaceri a inregistrat Answear.ro in Romania

Answear.ro, magazinul online al grupului polonez cu acelasi nume, a inregistrat in 2017 o crestere de 160% a cifrei de afaceri, pana la 9,3 milioane de euro. Este cel de-al doilea an consecutiv in care platforma dedicata clientilor din Romania are cea mai rapida ascensiune din grup. In 2017, pe answear.ro s-au plasat cu 220% mai multe comenzi fata de 2016.

Sursa – https://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/218173/ce-afaceri-a-inregistrat-answear-ro-in-romania.html


→ BRD SocGen atinge pragul de 1,4 milioane de conturi de Internet si Mobile Banking.

BRD a atins la finalul 2017 1,4 mil. de conturi de Internet & Mobile Banking, in crestere cu 21% fata de 2016. Numarul de conturi MyBRD Mobile a urcat cu 45% anul trecut, de la 318.000 la 460.000. Fata de finalul lui 2015 cresterea este de aproape 2,5 ori. Francois Bloch, CEO BRD: „Avem mai multi clienti de online banking decat de mobile, dar ma astept ca in cateva luni mobile-ul sa ajunga din urma desktop-ul”

Sursa – https://www.wall-street.ro/special/future-banking/218042/cifrele-brd-pe-internet-banking-cat-de-mult-a-crescut-mobile-ul.html


→ Dragoş Diaconu, CEO al WatchShop.ro: Am vândut ceasuri de 1,6 mil. euro în 2017

Pentru 2018 retailerul are un buget de promovare de 100.000 de euro şi se pregăteşte relansarea platformei online. „Utilizăm toate canalele de promovare la care avem acces – social media, Google, eMag etc. Zona de online este în creştere şi cred că lucrul acesta va lua amploare tot mai mult. Sunt foarte mulţi clienţi care preferă flexibilitatea şi posibilitatea de a comanda de pe mobil sau de pe desktop.”

Sursa – http://www.zf.ro/zf-live/zf-live-dragos-diaconu-ceo-al-watchshop-ro-am-vandut-ceasuri-de-1-6-mil-euro-in-2017-16985788


→ Retailerul online de mobilă şi decoraţiuni Vivre a ajuns la afaceri de 35 mil. euro

Retailerul online de mobilă şi decoraţiuni Vivre a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de 35 mil. euro, în creştere cu 28% faţă de 2017. Rezultatele sunt cumulate pe cele opt ţări din regiune unde compania comercializează produse prin intermediul platformei online. „Ne concentrăm pe pieţele în care deja suntem prezenţi şi investim atât în gama de produse, în servicii (livrare, opţiuni plăti, retur, suport clienţi) cât şi în marketing. Analizăm oportunităţile de extindere în ţări din proximitate geografică, dar nu vom avea deciziile înainte de jumătatea lui 2018“, a declarat pentru ZF Monica Cadogan CEO şi fondator Vivre.

Sursa – http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/retailerul-online-de-mobila-si-decoratiuni-vivre-a-ajuns-la-afaceri-de-35-mil-euro-16983674


→ Producătorul de suplimente alimentare Hofigal a ajuns la afaceri de 42 mil. lei, plus 15%

Producătorul român de suplimente alimentare şi produse cosmetice Hofigal, înfiinţat în 1990 de inginerul chimist Ştefan Manea, a ajuns la afaceri de circa 42 de milioane de lei în 2017, în creştere cu 15% faţă de anul precedent. Planurile pentru anul acesta urmăresc continuarea strategiei de dezvoltare online şi de promovare, începute anul trecut, iar targetul de business este o creştere de 20% a afacerilor. Anca Raiciu, directorul de marketing al Hofigal: „Am văzut potenţial pe zona produselor cosmetice sub branduri româneşti. Vrem să introducem din ce în ce mai multe substanţe active ecologice.”

Sursa – http://www.zf.ro/companii/producatorul-de-suplimente-alimentare-hofigal-a-ajuns-la-afaceri-de-42-mil-lei-plus-15-16983527

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.