WeChat și Koubei lansează campanii e-commerce de Anul Nou chinezesc, start-up-ul de digital banking Azlo demarează în SUA, Lyft încheie un acord pe zona bike-sharing, iar Coinbase este acuzată că ar fi perceput comisioane ilegale

 

WeChat Pay demarează promoția Spring Festival Shake, cu ocazia Anului Nou Chinezesc.

Prin această mișcare, Tencent țintește să rămână lider în promoțiile de tipul Red Envelope (denumire pornită de la conceptul chinezesc hongbao, conform căruia se oferă bani drept cadou familiei și prietenilor). Evenimentul e-commerce de Anul Nou chinezesc a fost extins de Tencent de la 2 la 7 zile. Utilizatorii WeChat vor putea trimite plicuri roșii cadou folosind WeChat Pay, iar de trei ori pe zi se organizează tombole cu gratuități sau red envelopes în valoare de aprox. 30 USD. (sursă)

 

Google Chrome blochează formatele intruzive de reclame.

Browserul Google a început să blocheze reclamele considerate potențial deranjante, precum cele cu sunet sau de tipul pop-up. Coalition for Better Ads, care include Facebook, Google și mai multe publicații, a identificat cele mai deranjante tipuri de reclame. Google și Facebook au o cotă de 63% din piața de reclame online din SUA, iar Chrome 60% din cota de piața de browsere. (sursă)

 

Banca digitală Azlo, deținută de BBVA, este pregătită de lansare.

Start-up-ul oferă servicii online de banking pentru IMM-uri și freelanceri. Azlo se va baza pe licența de banking a BBVA precum și pe infrastructura acesteia din SUA. Această mișcare ar putea ajuta BBVA să își extindă prezența în zona retail americană. Azlo, care va opera independent, țintește inclusiv profesioniștii implicați în economia on-demand, segment ignorat în mod obișnuit de zona tradițională de banking. (sursă)

 

Citi investește în zona de plăți B2B.

Citi Ventures a făcut o investiție strategică în providerul de software de plăți B2B HighRadius. Compania operează în zona de management de încasări, zonă în care 50% din business încă se desfășoară pe hârtie (cecuri, ordine de plată, etc.). Platforma HighRadius automatizează ciclul de încasări și plăți cu ajutorul AI, acționând pe segmente precum credite, colectare, numerar, deduceri, remitențe, facturare electronică și procesare de plăți. (sursă)

 

Lyft încheie un parteneriat pe zona de bike-sharing în Baltimore.

Lyft și Baltimore Bike Share vor instala puncte hibrid de pick-up și bike-sharing în orașul din statul Baltimore. Scopul parteneriatului este de a permite utilizatorilor să schimbe mijloacele de transport cu minimum de efort. Prima stație hibrid a fost inaugurată la Baltimore Visitor Center. Lyft declară că acest acord face parte din eforturile sale de a îmbunătăți transportul urban. (sursă)

 

Un profesor de la MIT a creat o platformă descentralizată de plăți și tranzacții cu monde virtuale.

Platforma blockchain Algorand a primit 4 milioane USD finanțare de pornire. Echipa Algorand a creat un protocol open source care permite tranzacțiile indiferent de volum sau numărul de utilizatori. Utilizatorii trebuie să rezolve probleme din diverse domenii pentru a mina Bitcoin și Ethereum. Analiștii declară că platforma are potențialul de a gestiona cu succes echilibrul (numit “blockchain trilemma”) dintre descentralizare, scalabilitate și securitate. (sursă)

 

Mercado Libre deschide mai multe centre de distribuție în Mexic.

Această mișcare face parte din procesul Mercado Libre de a-și îmbunătăți sistemul logistic din această țară. Compania e-commerce a declarat că va investi 100 de milioane USD în mai multe centre de distribuție, care vor totaliza în jur de 450.000 de metri pătrați. Primul astfel de centru va produce 3000 de noi locuri de muncă. Amazon investește de asemenea în piața emergentă de e-commerce în Mexic. (sursă)

 

Paytm deschide un magazin fizic.

Unitate e-commerce a companiei fintech, Paytm Mall, va deschide un magazin în New Delhi în colaborare cu firma de încălțăminte Red Tape. Această mișcare a fost influențată de acțiunile similare ale Alibaba și Amazon, care au investit recent în comerțul offline. La fel ca în cazul giganților e-commerce, și în magazinul Paytm clienții pot selecta produse, le pot plăti online și le pot primi ulterior acasă. (sursă)

 

Aplicația de lifestyle Koubei, susținută de Alibaba, a investit cu ocazia Anului Nou chinezesc 16 milioane USD într-un joc cu premii în red envelopes.

Utilizatorii aplicației Koubei pot selecta secțiunea “shout red envelopes” pentru a participa la evenimentul promotional. Pentru a primi un premiu în red envelopes, userii trebuie să spună anumite lucruri sau să facă o acțiune. Aceștia pot invita până la 5 prieteni. Competitorul Koubei, Meituan Dianping, a lansat un eveniment similar cu ocazia Anului Nou chinezesc. (sursă)

 

Coinbase a fost criticată de mai mulți clienți că a retras fără permisiune bani din conturile acestora.

Platforma de exchange de criptomonede a fost acuzată de mai mulți clienți că a multiplicat artificial tranzacțiile efectuate de utilizatori, percepând acestora comision pentru fiecare. Coinbase ulterior ar fi extras din conturile celor afectați valoarea în bani a comisioanelor, unele conturi ajungând pe minus. Reprezentanții Coinbase au fost nevoiți să adreseze mai multe astfel de situații în ultimele două săptămâni, însă cele mai multe în ultimele 24 de ore. (sursă)

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.